PDA

View Full Version : laney buizen ?



glacius
19 augustus 2005, 21:15
een 50 watt top van laney is het wat ??

ik zag er 1 staan maar heb niet goed gekeken wat voor type het is ..
is laney de moeite waard om te testen ? ik bedoel vergeleken met mijn huidigge versterker een marshall jcm 2000 dsl ?

AART
20 augustus 2005, 00:10
paul gilbert speelde op zo'n laney dacht ik, GH50L ofzo.

Nrrrk
20 augustus 2005, 00:13
Laney is goed.

up-guitarman
20 augustus 2005, 01:12
Testen en zelf oordelen of het de moeite is ... Laney is zeker niet verkeerd dus of jij hem beter vindt dan je JCM 2000 moet jij over oordelen !!!

Orpheo
20 augustus 2005, 13:07
ik vind laney buizenamps over het algemeen zeer goed klinken. ze hebben een ac30 kloon, en daar was ik zeer over te spreken. ik denk dat de top dus ook wel top is.

Bins
20 augustus 2005, 17:57
paul gilbert speelde op zo'n laney dacht ik, GH50L ofzo.

Ja, dat wilde ik ook zeggen. Paul Gilbert heeft supervette tone. Hij gebruikt aleen wel een ds-1 dacht ik erbij.

Ik zou graag een keer zo'n gh50 proberen, zijn helemaal niet duur.

Toni Iommi (sp?) speelt ook Laney (sig model) dat is ook niet de minste dacht ik :)

Outrage
25 augustus 2005, 09:55
de GH50l is dik in orde, ik speel er zelf op. Let wel, het is een eenkanaals versterker met een extra drive switch. De laney die ik heb gekocht is wat gemodifieerd naar eigen smaak, en zonder extra kosten. Dat zou wel een probleem zijn (vertelde de kerel van de mod me) bij de versterkers uit de nieuwe productie reeks, maar veel meer weet ik er niet van.

Vertrouw vooral op je oren, staat hij je aan, des te beter, en anders zoek je een andere :-).