PDA

View Full Version : Electro-Harmonix Deluxe Electric Mistress????



rhcp_schipper
18 augustus 2005, 22:49
iemand ervaring met dit pedaal?

rhcp_schipper
18 augustus 2005, 22:49
ik wil hem gebruiken door een transistor amp! Laat me dit aub even weten!

hadv
18 augustus 2005, 23:27
ja, ik hep um & vind um super
ik gebruik wel een buizenbak, maar dat mag de pret niet drukken
het is een klassieker, ook in de nieuwe uitvoering klinkt-ie zoals een flanger imho hoort te klinken (maar daarom hep ik um ook gekocht)

Robbert
19 augustus 2005, 01:11
ja, ik hep um & vind um super
ik gebruik wel een buizenbak, maar dat mag de pret niet drukken
het is een klassieker, ook in de nieuwe uitvoering klinkt-ie zoals een flanger imho hoort te klinken (maar daarom hep ik um ook gekocht)

De oude uitvoering ook ;)

Dat is dus een van mijn pedalen die opknapbeurt nodig heeft, de schuifschakelaar (Filter matrix) doet moeilijk.

Maar het is een leuke flanger, absoluut. Met Range en Rate kun je de flanger aanpassen, de Color draait (ik noem het maar, bij gebrek aan betere termen) het metalige erin.

Ik gebruik hem ook op een buizenbak, durf niet te zeggen of hij erg versterker afhankelijk is!

rhcp_schipper
24 augustus 2005, 18:38
ik wil het pedaal erg graag halen, maar moet er nog aan zien te komen. en als ik vragen mag wat hebben julie ervoor betaalt?

robert-gitarist
24 augustus 2005, 19:08
ik wil het pedaal erg graag halen, maar moet er nog aan zien te komen. en als ik vragen mag wat hebben julie ervoor betaalt?

Uhmmm nieuw kun je hem toch bij feedback kopen of niet? :$

Lucluc
24 augustus 2005, 20:00
ik wil het pedaal erg graag halen, maar moet er nog aan zien te komen. en als ik vragen mag wat hebben julie ervoor betaalt?

65 euro gekocht, 100 euro verkocht :wink: voor een oude met netsnoer.

Robbert
24 augustus 2005, 23:49
Ik zou het niet meer weten, moet ik opzoeken (handing met Outlook: heb mailtjes van vier jaar terug :P). Volgens mij rond de 90 Euro...

Robbert
28 augustus 2005, 17:21
Opgezocht: 56 Euro met verzendkosten :D

hadv
31 augustus 2005, 00:52
cheap :-D :-D :-D :-D :-D