PDA

View Full Version : nieuwe Tonecore - Roto Machine



vettavillenl
18 augustus 2005, 21:18
eerste foto en info van een nieuwe stompbox


http://www.vettaville.nl/vvlatestnewsnl.htm

Robbert
18 augustus 2005, 21:21
:listen:

vettavillenl
18 augustus 2005, 22:11
gebruik dezelfde link, nieuwe link daar toegevoed, met video and sounds

V!N
23 september 2005, 20:04
Ik vernam zojuist dat Lijn6 een Leslie-simulator heeft (ik houd dat merk niet zo in de gaten) en dit onderwerp was het enige wat ik met de zoekmachine kon vinden, vandaar.
http://www.line6.com/tonecore/rotomachine.html

De geluidsfragmenten op de site klinken voor mij niet echt overtuigend, maar is er iemand die ondertussen uit eigen ervaring iets hierover te zeggen heeft ?

Vampire
23 september 2005, 20:54
Wie of wat is vettaville? Het enige wat ik gepost zie worden door jou zijn Line6 promotie posts en als ik me niet vergis is dat toch verboden op deze site?
I'm confused...

deedee
23 september 2005, 20:57
Wie of wat is vettaville? Het enige wat ik gepost zie worden door jou zijn Line6 promotie posts en als ik me niet vergis is dat toch verboden op deze site?
I'm confused...

wou ik ook al posten

Wormaap
23 september 2005, 21:02
En laten we nu hier op dit moment ophouden, want dit zou de 346346346e keer zijn dat een topic van vettavillenl hopeloos ontspoort door zo'n discussie. Hij post een link naar alle info die'ie heeft over een pedaaltje waar de rest van het forum bijna gegarandeerd nog niets van wist. Nieuwe info dus.

ONTOPIC:
Leslie-sims hebben mij nooit echt kunnen interesseren, omdat't niet mijn soort sound is, maar misschien dat ik't nog wel's leuk ga vinden :)

Vampire
23 september 2005, 21:04
En laten we nu hier op dit moment ophouden, want dit zou de 346346346e keer zijn dat een topic van vettavillenl hopeloos ontspoort door zo'n discussie. Hij post een link naar alle info die'ie heeft over een pedaaltje waar de rest van het forum bijna gegarandeerd nog niets van wist. Nieuwe info dus.

ONTOPIC:
Leslie-sims hebben mij nooit echt kunnen interesseren, omdat't niet mijn soort sound is, maar misschien dat ik't nog wel's leuk ga vinden :)

Ok, het was niet boos bedoeld ofzo, ik vroeg het me gewoon even af. :)

Wormaap
23 september 2005, 21:12
En laten we nu hier op dit moment ophouden, want dit zou de 346346346e keer zijn dat een topic van vettavillenl hopeloos ontspoort door zo'n discussie. Hij post een link naar alle info die'ie heeft over een pedaaltje waar de rest van het forum bijna gegarandeerd nog niets van wist. Nieuwe info dus.

ONTOPIC:
Leslie-sims hebben mij nooit echt kunnen interesseren, omdat't niet mijn soort sound is, maar misschien dat ik't nog wel's leuk ga vinden :)

Ok, het was niet boos bedoeld ofzo, ik vroeg het me gewoon even af. :)
Mijn opmerking ook niet, ik heb alleen geen zin om wéér een topic te zien ontsporen, waardoor mogelijk interessante info verloren gaat ;)