PDA

View Full Version : sz520 of sc420??



Balthazar
18 augustus 2005, 18:37
wat is de betere gitaar? sz520 ziet er mooier uit, maar de nieuwprijs van de sc420 is hoger. iemand bekend met deze gitaren? zeg me wat je ervan vind. alvast bedankt

Bobbel
18 augustus 2005, 18:41
van welk merk?

Balthazar
18 augustus 2005, 18:42
oh, sorry, ibanez

Dood_aan_Ibanez
18 augustus 2005, 19:03
Jij kenker homofiel koop gewoon een Jackson

BassAgent
18 augustus 2005, 19:03
Hou toch op man.

Dood_aan_Ibanez
18 augustus 2005, 19:05
Waarom? Jackson > Ibanez beetje eerlijk advies kan nooit slecht zijn.

BassAgent
18 augustus 2005, 19:06
Je kunt t ook gewoon zeggen.

frekie
19 augustus 2005, 12:05
Uitermate genuanceerde en op ervaring gebaseerde meningen hier :-D
Ik denk dat het voornaamste verschil zit in de nek, de SC heeft een brede platte nek net als de S540 enz. Lekker voor Vai/Satriani shredding. De SZ heeft meer een rond nek profiel, beter voor da bluez vind ik. Lekker gitaartje hoor die SZ, wel eens uitgeprobeerd, vette sustain en hij reageert nog snel ook door de string through body constructie.

Ok FF meedoen...
IBANEZ IS VOOR HOMOOS EN WANKERS DIE EINDELOZE SAAIE PIELPIELPIEL SOLOOS SPELEN

:-D

Raffel
19 augustus 2005, 12:25
Waarom? Jackson > Ibanez beetje eerlijk advies kan nooit slecht zijn.

meneer is in het verleden anaal gepenetreerd door een ibanez gitaar en heeft daar een trauma aan over gehouden?

Heeft meneer ook een toelichting waarom Ibanez niets is, of vergt dat teveel van meneer's brein?

Dood_aan_Ibanez
19 augustus 2005, 18:41
Waarom? Jackson > Ibanez beetje eerlijk advies kan nooit slecht zijn.

meneer is in het verleden anaal gepenetreerd door een ibanez gitaar en heeft daar een trauma aan over gehouden?

Heeft meneer ook een toelichting waarom Ibanez niets is, of vergt dat teveel van meneer's brein?

Ga jij eens ff lekker je ma rapen, ibanez is gewoon een merk voor pedo's op een paar uitzonderingen na natuurlijk.. die gebrainwashed zijn door de sushi.

shorty
19 augustus 2005, 18:53
Aan die Dood aan Ibanez kerel : GIJ KUNT EEN STUKSKE ZEVERE das nie meer normaal, waar hebt gij zo leren kankeren ongelooflijk!

Persoonlijk vind ik de Ibanez SZ een zalige gitaar, heb em getest klonk heel erg goed en heeft een hele scherpe prijs (in sommige winkels toch).
Maar ik heb toch nog even doorgespaart en ben nu de trots eigenaar van een ESP Eclipse CTM I vintage black!

Grtz

Dood_aan_Ibanez
19 augustus 2005, 18:58
Aan die Dood aan Ibanez kerel : GIJ KUNT EEN STUKSKE ZEVERE das nie meer normaal, waar hebt gij zo leren kankeren ongelooflijk!

Persoonlijk vind ik de Ibanez SZ een zalige gitaar, heb em getest klonk heel erg goed en heeft een hele scherpe prijs (in sommige winkels toch).
Maar ik heb toch nog even doorgespaart en ben nu de trots eigenaar van een ESP Eclipse CTM I vintage black!

Grtz

Marc.. please :-?

Raffel
19 augustus 2005, 19:16
Waarom? Jackson > Ibanez beetje eerlijk advies kan nooit slecht zijn.

meneer is in het verleden anaal gepenetreerd door een ibanez gitaar en heeft daar een trauma aan over gehouden?

Heeft meneer ook een toelichting waarom Ibanez niets is, of vergt dat teveel van meneer's brein?

Ga jij eens ff lekker je ma rapen, ibanez is gewoon een merk voor pedo's op een paar uitzonderingen na natuurlijk.. die gebrainwashed zijn door de sushi.

Mijn opmerking was toch echt beter. Jammer dat je zelfs in typen een n00b bent. Shoo shoo!

ben79
19 augustus 2005, 19:30
ik heb een SC 420 en vind het een fantastische gitaar, ik heb er een SD invador ingestoken en dit elemant maakt het echt een te gekke gitaar.
Over welke prijs spreek je

Dood_aan_Ibanez
19 augustus 2005, 19:41
Waarom? Jackson > Ibanez beetje eerlijk advies kan nooit slecht zijn.

meneer is in het verleden anaal gepenetreerd door een ibanez gitaar en heeft daar een trauma aan over gehouden?

Heeft meneer ook een toelichting waarom Ibanez niets is, of vergt dat teveel van meneer's brein?

Ga jij eens ff lekker je ma rapen, ibanez is gewoon een merk voor pedo's op een paar uitzonderingen na natuurlijk.. die gebrainwashed zijn door de sushi.

Mijn opmerking was toch echt beter. Jammer dat je zelfs in typen een n00b bent. Shoo shoo!

Ach geef het toe je hebt gewoon een neukbeurt nodig alleen je ma wilt niet. Mijn type kwaliteiten zijn perfect stfu kenker gay-man

AART
19 augustus 2005, 19:54
Mod interventie a.u.b.

Dood_aan_Ibanez
19 augustus 2005, 20:05
Wat heeft je ma weer stiekem een dildo up your ass gestopt, toen je sliep? :lol:

StereoX
19 augustus 2005, 20:45
ik heb een sz 520. later heb ik er een sd distortion ingeschroeft, en nu is het de perfecte back up gitaar voor bij m'n les paul. (die niet heel veel voor elkaar onderdoen imo)

Philippe
19 augustus 2005, 21:35
Ik heb een sz520. Heb er EMG's in gegooid. Mensen die zeggen dat je met een sz520 geen metal kan spelen kletsen, want hij scheurt als een beest :wink:

vester86
22 augustus 2005, 22:52
heb zelf laatst een sz520 UITGEBREID uitgetest en vind het echt een VETTE gitaar, klonk echt heerlijk












jammer dat ik al een gitaar heb die zo klinkt

Balthazar
23 augustus 2005, 22:55
bedankt voor het advies maar ik ga toch maar een ltd ex 400 kopen :)