PDA

View Full Version : check deze advertentie



amon
18 augustus 2005, 14:12
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/mengpanelen/29476.htm?ret=%2Fmarkt%2Fmuziek%2Fmicrofoons.htm%3 Fg%3Dmuziek%26u%3Dmengpanelen%26show_summary%3D1%2 6show_thumbnails%3D1%26rv%3D30%26filter_rubriek%3D mengpanelen%26oudei%3D60%26js%3D1


:o :)

harrie-beton
18 augustus 2005, 15:09
hihi hij verliest zo 25.000 per jaar dat hij de studio heeft gehad.


trouwens, DOM om alles in 1 keer te willen verkopen
los levert meer op en de kans dat je iemand vind die alles wil kopen is klein.

AART
18 augustus 2005, 16:01
idd.

ik wil best zo'n afgeragde marshall kast overnemen :D

Jax
18 augustus 2005, 16:53
Woh, er zit best wel vette shit bij.

Han S
18 augustus 2005, 17:16
Ik ben niet onder de indruk, een 001 set en de verouderde PT procontrol.
Ook de rest is niet indrukwekkend, van de microfoonvoorraad krijg ik geen stijve.

Als je ProTools gaat moet je op zijn minst HD hebben en die nieuwe controllershit welke op een mengtafel lijkt.

Het gaat trouwens bizonder slecht in studioland, grote studio's hebben nauwelijks nog werk. Ik hoor eigenaren van bekende studio's klagen, ondanks dat de wanden zijn behangen met gouden platen hebben ze geen werk.

De digitale revolutie dus, iedereen neemt ongeveer zijn eigen demo en CD album thuis op.

Ik ben benieuwd hoe dat zal aflopen/zich ontwikkelen in de komende tijd, want veel gerenomeerde zullen de poort moeten sluiten.

Ik zoek eigenlijk een rijke muzikant, kan ie mijn tent kopen met alles er op en er aan, ga ik lekker zelf muziek maken.

amon
19 augustus 2005, 19:24
Ik post die advertentie ook niet met de bedoeling dat jij er een stijve van moet krijgen van de aparatuur. Maar gewoon dat je dit tegenkomt :o

Iemand die zn hele studio in één koop aanbiedt, met meubilair, etc en dat dan ook nog eens 'gewoon' op marktplaats doet!

harrie-beton
4 september 2005, 00:52
op marktplaats worden wel gekkere dingen aangeboden:

er is nu een complete speelfilm te koop voor 4 ton
Of een eiland
of een Ferrari, een echte