PDA

View Full Version : spelen met je tanden



Hector_Tsolodimos
18 augustus 2005, 09:55
ik ben fan van jimi hendrix, en dus wil ik ook met mijn tanden spelen..nou, ik speel solo van fire met mijn tanden, maar is titanium niet giftig metaal? (ik heb dadario's) en is het erg slecht voor mijn gebit? en kan ik geen stroomschock krijgen? iemand zei dat dat kan bij een koreaanse gitar...ik heb een squier.

Soul Grinder
18 augustus 2005, 10:37
Now I've seen everything... :roll:
Waar moet dat heen met deze wereld? :stop:

Roy K.
18 augustus 2005, 11:03
ik ben fan van jimi hendrix, en dus wil ik ook met mijn tanden spelen..nou, ik speel solo van fire met mijn tanden, maar is titanium niet giftig metaal? (ik heb dadario's) en is het erg slecht voor mijn gebit? en kan ik geen stroomschock krijgen?

Joh, er zijn toch genoeg andere leuke tricks?

Wat dacht je bv. van deze: je houdt je gitaar met de body dwars van je lichaam af ter hoogte van je kruis, en je maakt met je handen glijdende bewegingen vanaf de kam van de nek naar beneden.
Als je dan ook nog knipogen geeft naar leuke meisjes in het publiek ben je helemaal de man!! :P

Harry
18 augustus 2005, 12:44
het is ook niet zo best voor je glazuur. Hendrix heeft het niet mee mogen maken, maar Stevie Ray Vaughn had een waardeloos gebit. Misschien dat hij ook in navolging van JH zijn gitaar in zijn muil stak.

Hector_Tsolodimos
18 augustus 2005, 12:46
ik ben fan van jimi hendrix, en dus wil ik ook met mijn tanden spelen..nou, ik speel solo van fire met mijn tanden, maar is titanium niet giftig metaal? (ik heb dadario's) en is het erg slecht voor mijn gebit? en kan ik geen stroomschock krijgen?

Joh, er zijn toch genoeg andere leuke tricks?

Wat dacht je bv. van deze: je houdt je gitaar met de body dwars van je lichaam af ter hoogte van je kruis, en je maakt met je handen glijdende bewegingen vanaf de kam van de nek naar beneden.
Als je dan ook nog knipogen geeft naar leuke meisjes in het publiek ben je helemaal de man!! :P

hahaha..dankje
maar ik kan ook al op mijn rug spelen..en beetje tanden..maar kijk..ik wil nummer fire van jimi hendrix van voor tot het eind doen..en het zou wel vet zijn als ik ook beetje zelfde als hem deed..dus mijn vraag was vooral of het gevaarlijk is ofzo..
misschien dat iemand dat weet ofzo..
bedankt voor dat trucje :wink:
zla het uitproberen..

Hector_Tsolodimos
18 augustus 2005, 12:48
het is ook niet zo best voor je glazuur. Hendrix heeft het niet mee mogen maken, maar Stevie Ray Vaughn had een waardeloos gebit. Misschien dat hij ook in navolging van JH zijn gitaar in zijn muil stak.
ja..achja..
dan zal ik het wel alleen maar bij een optrden doen ofzo :P
bedankt

Hector_Tsolodimos
18 augustus 2005, 12:49
het is ook niet zo best voor je glazuur. Hendrix heeft het niet mee mogen maken, maar Stevie Ray Vaughn had een waardeloos gebit. Misschien dat hij ook in navolging van JH zijn gitaar in zijn muil stak.
ja..achja..
dan zal ik het wel alleen maar bij een optrden doen ofzo :P
bedankt

Roy K.
18 augustus 2005, 12:59
ik ben fan van jimi hendrix, en dus wil ik ook met mijn tanden spelen..nou, ik speel solo van fire met mijn tanden, maar is titanium niet giftig metaal? (ik heb dadario's) en is het erg slecht voor mijn gebit? en kan ik geen stroomschock krijgen?

Joh, er zijn toch genoeg andere leuke tricks?

Wat dacht je bv. van deze: je houdt je gitaar met de body dwars van je lichaam af ter hoogte van je kruis, en je maakt met je handen glijdende bewegingen vanaf de kam van de nek naar beneden.
Als je dan ook nog knipogen geeft naar leuke meisjes in het publiek ben je helemaal de man!! :P

hahaha..dankje
maar ik kan ook al op mijn rug spelen..en beetje tanden..maar kijk..ik wil nummer fire van jimi hendrix van voor tot het eind doen..en het zou wel vet zijn als ik ook beetje zelfde als hem deed..dus mijn vraag was vooral of het gevaarlijk is ofzo..
misschien dat iemand dat weet ofzo..
bedankt voor dat trucje :wink:
zla het uitproberen..

Ok succes er mee!! :P 8-)

Basseytje
18 augustus 2005, 14:01
ik heb wel even iets voor je. neit dat je ongerust moet maken maar het kan zijn dat je lichte schokken kan krijgen als je versterker niet met de aarde kontact maakt.

als in een stopcontact aan de zijkant vna die pinnetjes zitten dan heb je een aardstopcontact. het is altijd beter om een stopcontact met aardaansluiting te gebruiken.

want het kan ook voorkomen dat als je gitaar aan het spelen bent (en je versterker is niet aangesloten op een aardstopcontact) en je wilt zingen en je raakt met je lippen de micorfoon aan terwijl je speelt dat je dan een schok krijgt. dus zorg altijd dat je versterker in een aardstopcontact zit tenzij je een accu hebt or something

Basseytje
18 augustus 2005, 14:02
ik heb wel even iets voor je. neit dat je ongerust moet maken maar het kan zijn dat je lichte schokken kan krijgen als je versterker niet met de aarde kontact maakt.

als in een stopcontact aan de zijkant vna die pinnetjes zitten dan heb je een aardstopcontact. het is altijd beter om een stopcontact met aardaansluiting te gebruiken.

want het kan ook voorkomen dat als je gitaar aan het spelen bent (en je versterker is niet aangesloten op een aardstopcontact) en je wilt zingen en je raakt met je lippen de micorfoon aan terwijl je speelt dat je dan een schok krijgt. dus zorg altijd dat je versterker in een aardstopcontact zit tenzij je een accu hebt or something

Hector_Tsolodimos
18 augustus 2005, 16:47
ik heb wel even iets voor je. neit dat je ongerust moet maken maar het kan zijn dat je lichte schokken kan krijgen als je versterker niet met de aarde kontact maakt.

als in een stopcontact aan de zijkant vna die pinnetjes zitten dan heb je een aardstopcontact. het is altijd beter om een stopcontact met aardaansluiting te gebruiken.

want het kan ook voorkomen dat als je gitaar aan het spelen bent (en je versterker is niet aangesloten op een aardstopcontact) en je wilt zingen en je raakt met je lippen de micorfoon aan terwijl je speelt dat je dan een schok krijgt. dus zorg altijd dat je versterker in een aardstopcontact zit tenzij je een accu hebt or something

haha.. ja dankjewel.. maar of je dit nou persee 2x moest plaatsen? :P
zal wel per ongeluk 2 keer op OK hebben geklikt..doe ik ook wel ooit.. :P :wink:

Hector_Tsolodimos
18 augustus 2005, 16:48
ik heb wel even iets voor je. neit dat je ongerust moet maken maar het kan zijn dat je lichte schokken kan krijgen als je versterker niet met de aarde kontact maakt.

als in een stopcontact aan de zijkant vna die pinnetjes zitten dan heb je een aardstopcontact. het is altijd beter om een stopcontact met aardaansluiting te gebruiken.

want het kan ook voorkomen dat als je gitaar aan het spelen bent (en je versterker is niet aangesloten op een aardstopcontact) en je wilt zingen en je raakt met je lippen de micorfoon aan terwijl je speelt dat je dan een schok krijgt. dus zorg altijd dat je versterker in een aardstopcontact zit tenzij je een accu hebt or something

haha.. ja dankjewel.. maar of je dit nou persee 2x moest plaatsen? :P
zal wel per ongeluk 2 keer op OK hebben geklikt..doe ik ook wel ooit.. :P :wink:

Roy K.
18 augustus 2005, 16:58
Sterker nog, in je laatste 2 posts in dit topic heb jij ook 2 identieke posts (4 in totaal dus) :wink:

Maar dat heeft niks te maken met 2x op ok drukken maar met de brakheid van dit forum...

Hector_Tsolodimos
18 augustus 2005, 20:25
haha.. oke.. :wink:

DivisionBell
19 augustus 2005, 14:47
haha.. oke.. :wink:

Hey, plaatsgenoot :-D

BlackSun
19 augustus 2005, 15:26
dus zorg altijd dat je versterker in een aardstopcontact zit tenzij je een accu hebt or something

Een accu die wisselstroom geeft? :-? .....

Nickname
23 augustus 2005, 09:21
is dit nou serieus :???: :roll:

Hector_Tsolodimos
23 augustus 2005, 20:08
haha.. oke.. :wink:

Hey, plaatsgenoot :-D

hey!
Wie ben jij / u . :P
en waar woon jij / u precies?
misschien kunt u / jij mij toevoegen op msn ofzo..

Neals
25 augustus 2005, 22:48
hehe zo dacht ik ooit eens op een punkshow dat het hardstikke stoer ende punk was om met mijn tanden te spelen.

Helaas kwam er een groeve in mijn voortanden en dat heeft veel geld gekost dat te laten maken.
Gelukkig goed verzekerd, maar ik had een leuk gitaartje van dat geld kunnen kopen.

Vampire
28 augustus 2005, 11:41
Volgens mij is het origineler als je Hendrix met je vingers speelt dan met je tanden, als je snapt wat ik begrijp... :wink:

combo
6 september 2005, 03:08
Lol lol lol en nog eens een biljoen keer lol...

Wat heeft het voor zin om met je tanden te leren spelen, ontwikkel jezelf eerst 10 jaar met andere speciale technieken dan met u tanden te spelen.

NB: Leeft Jimmy Hendrix nog ? Neen, dus speel niet met je tanden, LOL


Als je toch wil spelen met uw muil, koop dan actieve elementen (www.emginc.com); die hebben geen aardverbinding, snaren zijn niet verbonden met de aarding.