PDA

View Full Version : Muziekbeurs



WilliS
6 september 2002, 15:32
Weet er iemand iets over een muziek en instrumenten beurs? Deze zou ergens in september plaats moet hebben.

1000'en vierkante meters gitaren, versterkers, processoren, etc, etc. Is natuurlijk zeer interessant voor de muzikant in spé die een gitaar wilt kopen.

Wie weet hier iets van???

Anders Destium
6 september 2002, 15:48
Is leuk om heen te gaan, je kunt er veel informatie inwinnen en bijvoorbeeld raggen op een elektronisch drumstel en spelen op gitaren die je toch niet kunt betalen :smile:

Han Solo
6 september 2002, 16:19
Waneer en waar? :smile:

Fluffy
6 september 2002, 16:21
volgens mij is er 1 op de 21ste in Veenendaal

Han Solo
6 september 2002, 16:23
Dank U. Dat is snel......

WilliS
6 september 2002, 16:25
Yep, dat moest ik dus weten?

Ik weet trouwens wel dat op 22 september 2002 de Dipra Mega Music Fair plaats vindt in het Bouwcentrum te Antwerpen.

Zoiets schijnt ook in Nederland georganiseerd te worden, ik weet hiervan alleen niet waar en wanneer.

Wie wel?

AutoStatic
6 september 2002, 16:31
Beurzen... Ben er nog nooit geweest en weet zeker dat als ik daar rondloop ik helemaal gek word van al dat mooie spul en dan kwaad word van de prijzen. Heb laatst een -te dure- speakerkast opgehaald bij zo'n beursdude. Hij liet me een SG Junior uit '63 zien. Moest €2200,- opbrengen op de beurs zei die. Fuck it, die dingen gaan in de US en zelfs hier voor minder dan €1000,- weg. Die gasten verzieken het.

Anders Destium
6 september 2002, 17:03
Er is een jaarlijkse beurs in Utrecht, maar ik weet niet wanneer die is...

plukker
6 september 2002, 17:55
Op 2002-09-06 16:31, schreef AutoStatic:
Beurzen... Ben er nog nooit geweest en weet zeker dat als ik daar rondloop ik helemaal gek word van al dat mooie spul en dan kwaad word van de prijzen. Heb laatst een -te dure- speakerkast opgehaald bij zo'n beursdude. Hij liet me een SG Junior uit '63 zien. Moest €2200,- opbrengen op de beurs zei die. Fuck it, die dingen gaan in de US en zelfs hier voor minder dan €1000,- weg. Die gasten verzieken het.

1000 euro voor een sg junior uit 63????? Doe mij er dan maar eentje.

philbee
6 september 2002, 20:16
21 sept Lampegiet Veenendaal, tis gewoon humor, veel wannabees, ook veel goeie muzikanten, mooi spul, neppers, duur spul, maar ook koopjes, vooral aan het einde van de dag.

Eenieder van het forum kom mij zeker opzoeken bij de StratMarket stand.
Groet
Phil

Pee
6 september 2002, 21:51
kent iemand beurzen in belgië

of sites waar ik lijsten kan vinden van die beurzen?

sash
6 september 2002, 22:57
Op 2002-09-06 20:16, schreef philbee:
21 sept Lampegiet Veenendaal, tis gewoon humor, veel wannabees, ook veel goeie muzikanten, mooi spul, neppers, duur spul, maar ook koopjes, vooral aan het einde van de dag.

Eenieder van het forum kom mij zeker opzoeken bij de StratMarket stand.
Groet
Phil


Aangezien jij de rest daar waarschijnlijk een beetje kent en een beetje weet wat er allemaal staat: ik zoek nog strat elementjes en kluson tuners...

RHCP FreaK
6 september 2002, 23:13
Een muziekbeurs? KEWL!!!

In veenendaal? is het de moeite waard om daarvoor een retourtje 33 euro te betalen? Heeft de beurs ook iets van een site?
Hebben ze er ook veel bassen btw? thx...

philbee
7 september 2002, 09:14
voor Sash: die zou je er beide moeten vinden. Overigens ik zoek ook setjes Kluson tuners, dus mag je meteen voor mij ook een setje of 2 kopen als je ze vindt.

Voor RHCP: zeker bassen bij de vleet. Tis wel een rommelige beurs, redelijk veel aanbieders op een klein oppervlak dus je moet flink schuiven en zoeken, maar das ook weer de humor ervan.

WilliS
7 september 2002, 11:55
Op 2002-09-06 21:51, schreef Pee:
kent iemand beurzen in belgië

of sites waar ik lijsten kan vinden van die beurzen?


Dan nog maar een keer:
Wat: Dipra Mega Music Fair
Waar: In het Bouwcentrum te Antwerpen
Wanneer: 22 september 2002
Waar op Internet: http://www.dipro.be/5/

stringer
8 september 2002, 12:05
De Beurs in Veenedaal is een Vintagebeurs. De jaarlijkse beurs in Rotterdam gaat niet door, en gelukkig maar want dit is een regelrechte aanfluiting. Wat aan te raden is, is de Musicmesse in maart. (Frankfurt) Dit is niet groot, maar gigantisch.
Overigens kun je elke laatste zondag in de maand terecht bij Robberts in Hilversum voor koop, verkoop, ruil en alle andere zaken die met gitaar te maken hebben. Bezoek gewoon ff de site voor meer info.

Brianmayrulezzz
8 september 2002, 12:32
ik denk dat je de musicexpo rotterdam bedoelt? deze was voor september dit jaar gepland maar is een jaar opgeschoven...