PDA

View Full Version : OZZY LOOKING FOR A GUITAR PLAYER



Pilitev
17 augustus 2005, 14:22
Ik zou zeggen grijp je kans :-D

Volgens de officiële Ozzy site:


Ozzy is looking for a guitar player to write his next studio album with. This is your big chance! All interested parties should send a package showcasing their guitar skills to:

Ozzy Osbourne Guitar Player
P.O. Box 5249
Beverly Hills, CA 90209

http://www.ozzy.com/index.php

Bl44t44p
17 augustus 2005, 16:53
Kan me niet voorstellen dat ze uit de duizenden 'aanmeldingen' die ze gaan krijgen een goede gitarist kunnen halen.

KutKaaskop
17 augustus 2005, 17:44
probleem is dit.

gitaristen heden zijn of gay shredders of numetal losers of poppunk nerds.
hij zoekt iemand in de trend van randy en die paar die in zo'n soort stijl spelen maar GEEN klonen zijn van randy willen juist niet met zijn circus mee.

pinchaholic
17 augustus 2005, 17:56
WTF :???:

Zakk weg bij Ozzy? Ik las in Total Guitar al een paar geruchten over mogelijke audities.. wow.. Ben ik als Wylde-fanaat toch even stil van.

hij zoekt iemand in de trend van randy?

Hier mijn voorstel:
http://www.zakkwylde.com/sdmf2005/albums/userpics/10001/ChicagoZakk_9447%7E0.jpg

Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk :D

Paultje-k
17 augustus 2005, 20:46
jup mee eens!

vulvasonic
17 augustus 2005, 23:36
Ozzy heeft me al gebeld. Ik vroeg 'm of hij dacht dat ik van de pot gerukt was ('Do you think I got rucked off the pot' zei ik). Een beetje gaan lopen kloten met een duiven/vleermuisvretende zombie.....
Ik heb 'm vriendelijk bedankt en ik heb er aan toegevoegd dat ie maar een stel lelijke kinderen heeft geproduceerd.

wanna1
18 augustus 2005, 01:14
Ozzy heeft me al gebeld. Ik vroeg 'm of hij dacht dat ik van de pot gerukt was ('Do you think I got rucked off the pot' zei ik). Een beetje gaan lopen kloten met een duiven/vleermuisvretende zombie.....
Ik heb 'm vriendelijk bedankt en ik heb er aan toegevoegd dat ie maar een stel lelijke kinderen heeft geproduceerd.

Jou ook al??

hij zit in nood zeker??

Raffel
18 augustus 2005, 09:49
ik had eigenlijk ook wel een wat knappere dochter verwacht toen die soap begon. Viel dat even tegen :-D

Ik dacht dat Zakk al lang niet meer met Ozzy dingen deed?

Ik las tenminste maanden geleden op Zakk's website iets in de trend van: "I'm not working with Ozzy at the moment, but he knows that all he as to do is call me and I'll be there."

Jimi Hendrix
18 augustus 2005, 18:00
Zakk zelf is toch ook via zo'n auditie bij OZZY terechtgekomen?

KutKaask0p
18 augustus 2005, 18:08
ja maar wil je echt met zn circus mee?
circus van drugs/drank en een manager dat zn vrouw is?

je moet jezelf eerst haten voordat je met zo'n mongool in een band wil.

scholier
18 augustus 2005, 19:20
Zakk zelf is toch ook via zo'n auditie bij OZZY terechtgekomen?
Ja :D



ja maar wil je echt met zn circus mee?
circus van drugs/drank en een manager dat zn vrouw is?

je moet jezelf eerst haten voordat je met zo'n mongool in een band wil.
Ik weet zeker dat als ze jou zouden vragen dat je geen nee zal zeggen.

KutKaask0p
18 augustus 2005, 19:32
ik kan je een sterker verhaal vertellen dan dat maar laat maar :-D

als ozzy vandaag zou bellen en me 1 miljoen zou aanbieden om met zijn demente karakter te worden geassocieerd zou ik hem uitlachen.

geld en roem is niks als je jezelf verkoopt aan dit soort malloten....vertrouw me maar.

pinchaholic
18 augustus 2005, 22:51
"Zakk had joined up with Ozzy at the age of 20, in May of 1987. In 1989, Zakk got to tour the world playing guitar for Ozzy. He basically went from an unknown kid playing small clubs in New Jersey, to playing huge arenas. Ozzy and his band were booked to play the Moscow Peace Festival during the summer of 1989, along with Skid Row, Motley Crue, Bon Jovi, and the Scorpions, among many other bands."

Ik kan me ergere dingen voorstellen...
8-)

taylor
19 augustus 2005, 10:38
ik geloof dat zakk wylde na zijn pride & glory tijd al geen officiele bandmember is.

hij doet alleen live..... dus het wil helemaal niet zeggen dat zakk weg is alleen dat die met andere mensen numers gaat schrijven.

Satriani
19 augustus 2005, 13:22
:o Zou wel vet zijn

Maar ozzy hoort eigenlijk niet meer op te treden, hij heeft geniale nummers gemaakt met randy vooral en sabbath.
Kheb de dvd live in budokan ( 2002) en daar was hij al helemaal fucked up. En nu wil die nog nieuwe nummewrws gaan schrijven :roll:

Paultje-k
19 augustus 2005, 14:34
Op live at the budokan issie idd fucked up...
maar zijn zang is gekgenoeg echt verbeterd, ik heb hem live mogen zien met Sabbath op Fields of Rock! hij was ECHT goed!

Igor
20 augustus 2005, 03:10
Op FOR was ie inderdaad beter dan op Live At The Budokan.
En Zakk heeft idd alleen nog maar live met Ozzy opgetreden. Op Down To Earth heeft Zakk alles ingespeeld maar niks geschreven (behalve de solo's en wat riffs misschien).

Igor

THW
23 augustus 2005, 14:06
Het gitaargeluid op Down To Earth is zowiezo ruk je kan wel horen dat Zakk er weinig invloed op heb gehad.

Trouwens...Ozzy had toch al een nieuwe gitarist volgens mij had die gast het eerste deel van de Ozzmosis tour gedaan....

pinchaholic
23 augustus 2005, 22:19
@thajan

Het gitaargeluid op Down to earth ruk?? :o

Zet even de track "Facing Hell" aan, volume lekker hoog.. Fantastisch man!

Rest van de CD klinkt trouwens ook prima imo

wanna1
23 augustus 2005, 23:16
@thajan

Het gitaargeluid op Down to earth ruk?? :o

Zet even de track "Facing Hell" aan, volume lekker hoog.. Fantastisch man!

Rest van de CD klinkt trouwens ook prima imo

+1

marc_o
24 augustus 2005, 15:44
Ja jeetje.....zit ik straks weer met al die signaturezooi opgescheept die ze onder mijn naam gaan uitbrengen....alsof ik dáárop zit te wachten. :-?

Raffel
24 augustus 2005, 16:52
@thajan

Het gitaargeluid op Down to earth ruk?? :o

Zet even de track "Facing Hell" aan, volume lekker hoog.. Fantastisch man!

Rest van de CD klinkt trouwens ook prima imo

+1

++1

marc_o
25 augustus 2005, 11:47
Dam'n, je zal de job maar krijgen, wat zal je dan zweten, om in de voetsporen te treden van Iommi, Rhoads, Tormé, Gillis, E. Lee, Wylde....
Ik zou niet al te veel en vet eten voor m'n eerste gig....

GeddyLee
25 augustus 2005, 13:02
@Igor & Paultje K:

Was Ozzy op FoR live GOED bezig?! :seriousf: :seriousf: :seriousf:
tyfus hoe moet die gast zijn op een slechte dag...

Ik vond aan de zang niets aan, (rest was wel mooi :) ) maar ik vind ozzy op cd dan ook al niet goed zingen.
Jammer, zonder ozzy zou IK het een geweldige band vinden.

maar dat ishelemaal mijn mening :roll:

Bonjour
25 augustus 2005, 15:25
ik ben sinds 20.08 al men respect voor de osbournes verloren, ik hoop dat zijn nieuwe plaat een flop wordt

poepsnaar
1 september 2005, 00:34
als ozzy nou is zelf gitaar ging spelen. Is nog lachen ook

H.Manback
2 september 2005, 00:56
wel uitkijken als Ozzy zegt ga je mee rondje scheuren op de quads...

THW
2 september 2005, 20:48
@thajan

Het gitaargeluid op Down to earth ruk?? :o
Yep...klinkt veels te modderig
Tuurlijk de nummers zullen wel goed zijn (maar een paar keer met half oor geluisterd bij een vriend)
Maar Zakk kan een veel vetter geluid maken dan op Down To Earth

Damage Inc.
28 oktober 2005, 11:44
Misschien heeft Wylde het tijdelijk te druk met Black Label Society?

- Damage Inc.