PDA

View Full Version : advies gevraagd



zium
5 september 2002, 22:37
Ik zit erover te denken op een elektrische gitaar te kopen maar ik heb geen ervaring met gitaar spelen. Ik wil denk ik eerst een tweedehands gitaartje proberen omdat ik er niet meteen een enorme bak geld in wil steken, aangezien het allemaal erg nieuw voor me is. :smile:

Heeft iemand misschien wat nuttige tips over wat ik eventueel kan kopen? Wat heb ik precies nodig? Hebben jullie bepaalde voorkeuren voor merken? Wat is een redelijke prijs voor een een gitaartje om mee te beginnen? Etc.

Alvast bedankt :smile:

Fenisi
5 september 2002, 22:42
er staat een epiphoneset op http://www.marktplaats.nl is goed denk ik

Han Solo
5 september 2002, 23:36
Ik denk dat je beter eerst kunt aangeven hoeveel je er ongeveer aan kwijt wilt zijn.
Vergeet niet dat je ook een versterkertje nodig hebt. Er zijn natuurlijk hele goedkope setjes te krijgen ( paar honderd euro), maar kwaliteit en geluid is dan natuurlijk ook laag.
Succes!

Dude
5 september 2002, 23:51
mooie epiphone set, gitaar versterker tas band plectra heel de zooi, zelfs een instructie video voor eurootje of 250

Fenisi
6 september 2002, 09:08
jah daarom.. die staat dus op marktplaats..

zium
6 september 2002, 13:47
Op 2002-09-05 23:36, schreef Han Solo:
Ik denk dat je beter eerst kunt aangeven hoeveel je er ongeveer aan kwijt wilt zijn.
Vergeet niet dat je ook een versterkertje nodig hebt. Er zijn natuurlijk hele goedkope setjes te krijgen ( paar honderd euro), maar kwaliteit en geluid is dan natuurlijk ook laag.
Succes!

ik zat zelf te denken aal ong. 200 euro. Ik heb ff op internet zitten kijken en daar kwam ik deze ( http://www.music123.com/Item/?itemno=65463 ) gitaar tegen. Is dit iets ? Commentaar graag :smile:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: zium op 2002-09-06 13:49 ]</font>

Han Solo
6 september 2002, 16:13
Dat merk heb ik in Nederland nog niet gezien.