PDA

View Full Version : Shops in Amsterdam that do fretworks for less than DirkW/DM



Pierre
16 augustus 2005, 15:12
DirkWitte charges 120, Dijkman 130. Hell in the US a standard fret dress is at the most 80 dollars!
Do you guys know of any shop here (amsterdam/Amstelveen) that does it for less and still does a great job? 120 is what it'd cost me to get a new neck similar to the one I have now but with good frets.

Raffel
16 augustus 2005, 15:13
Je kunt het ook in de VS laten doen natuurlijk. Zoniet, dan wen er maar aan dat niet alles overal even duur is :)

Pierre
16 augustus 2005, 15:21
Ik spreek geen nederlands, sorry hoor :P Ik kan niet begrijp wat je hebt gezecht.

I hope that was correct? Anyhoo, I just didn't understnad what you wrote, sorry man :oops:

Raffel
16 augustus 2005, 15:26
That wasn't all that bad tbh :D

I said:

You do have the choice to have it done in the US if it's cheaper. If you don't, you might want to get used to the prices for guitar repair and such in this country. I mean I would also like gasoline to be the same price as in the US, but that isn't happening either :P

Pierre
16 augustus 2005, 15:42
Haha true!
I see what you mean. But to me, 120 euros is too expensive EVEN for Europe. I mean I got it done for 20 pounds in Edinburgh. I thought that surely those shops were just more expensive and that most others are cheaper.
Meh :(

fred dons
16 augustus 2005, 15:46
I had mine done for a countervalue of eur 75 with Piet Visser in Egmond but this was already some years ago

now I rather buy a new neck with current prices

what type of neck is it?

Raffel
16 augustus 2005, 15:47
I don't want to ruin your party, but the very negative side to our coin being of such high value compared to the dollar, is that we all have to pay more for products. (which sounds a bit weird, since that would usually be the case with severe inflation, but then again our government is weird) Everything related to guitars in the US and UK seems to always be somewhat cheaper than it is over here. You could try your luck in Germany if you can find a good Guitar doc there, if not I doubt you would find an equally skilled tech for a smaller price over here.

Btw cross-posting in different forums is not done here :)

Marc Oblivian
16 augustus 2005, 16:33
I think Piet Visser will be cheaper than the Amsterdam shops.
Don't know how much....
Anyway: he's a good guitar builder...maybe you should call him...

bat
16 augustus 2005, 20:38
I don't want to ruin your party, but the very negative side to our coin being of such high value compared to the dollar, is that we all have to pay more for products. (which sounds a bit weird, since that would usually be the case with severe inflation, but then again our government is weird) Everything related to guitars in the US and UK seems to always be somewhat cheaper than it is over here. You could try your luck in Germany if you can find a good Guitar doc there, if not I doubt you would find an equally skilled tech for a smaller price over here.

Btw cross-posting in different forums is not done here :)
We're not talking about a product here, for which the above is absolutely true.

But fret-dressing is mainly labour, so the exchange rate from dollar to euro does not play a very important role here. It's more about the fact that labour is quite expensive here and competition is low.

I'm not sure of what he charges now, but if I remember correctly a fret dress would have cost me about € 75,- 2 years ago at the shop where I get my guitar-work done. But that's in Zwolle and again: I'm not sure what his rates are these days for this sort of thing.

Pierre
17 augustus 2005, 00:49
Yeah I apologize about the cross posting. On other forums you can sometimes delete your own thread and after I realised I posted it in the wrong place, well er, it was too late :oops:
Guitars are more expensive in the UK it seems. Since I live in both places, I had some time to compare and well to be honest, some stuff is, some isn't, but for guitars it usually is US>Thomann>shop Holland>shop UK>shop France.

Egmond... eh... I have no ways of getting around but for the bus (er... and bike :razz: ) so yeah... I'm a bit stuck.
Enters Stew Mac and their refretting kit! Seems like I have some fun things left to do this summer :D
Thanks for the input everyone :)
By the way, I don't know about Dijkman much (or do I... well I do but I don't want to bad mouth) but DirkWitte is a real sweet shop, I didn't want to bash them or anything. I just don't know their tech and the price just seemed high.

KutKaaskop
17 augustus 2005, 02:49
hey allochtoon, leer eens effe hollands ja?!
integreren of oprotten, als dat voor turken en marokkanen opgaat dan gaat het ook voor yanks zoals jij op, ok?
ik ga toch ook geen hollands kauwen tegen je als ik in jouw land ben?

dacht het ook ja nondeju :evil:

:-D

Pierre
17 augustus 2005, 03:27
Ik kan spreken ein kleine betje maar ik kan niet Nederlands spreken.
When I was at school I had to learn English first, then the following years I couldn't take Dutch anymore :) And when you go to a school full of Americans, Japanese and such, it's hard to make friend with Dutch kids you never see. Sorry if my life doesn't satisfy you (I couldn't understand it all but your post didn't seem so nice) but eh, I LIVE here and I didn't chose it. If i didn't want to integrate at all, I would never have registered here in the first place.
You mentioned yanks right? I'm French. People sometimes do think I'm American though so I won't hold it against you if this was the case.
In case I misunderstood your post badly, please excuse me.

Orpheo
17 augustus 2005, 03:27
hey allochtoon, leer eens effe hollands ja?!
integreren of oprotten, als dat voor turken en marokkanen opgaat dan gaat het ook voor yanks zoals jij op, ok?
ik ga toch ook geen hollands kauwen tegen je als ik in jouw land ben?

dacht het ook ja nondeju :evil:

:-D

dude.....waar the fuck zit jij met je hersens??

punt 1: pierre is geen yank. hij is een fransman die woont in edinbourgh. waarom, geen idee. maar tis zo.

punt 2: wees niet zo godsgruwelijk asociaal en kortzichtig. wellicht LEERT hij het ook (te merken aan zijn post; hij PROBEERDE het wel) hij doet iets dat jij niet doet; verder kijken dan zijn neus lang is.

@ topicstarter: unfortunately, i can't help you either..

Pierre
17 augustus 2005, 11:48
No problems, and thanks :)

Raffel
17 augustus 2005, 12:03
hey allochtoon, leer eens effe hollands ja?!
integreren of oprotten, als dat voor turken en marokkanen opgaat dan gaat het ook voor yanks zoals jij op, ok?
ik ga toch ook geen hollands kauwen tegen je als ik in jouw land ben?

dacht het ook ja nondeju :evil:

:-D

*zucht* Het is Nederlands, niet Hollands, hollands is voor mensen die cker zeggen ipv zeker. Bovendien is meneer geen Nederlander en hoeft hij dus helemaal niet te integreren in tegenstelling tot andere allochtonen die wellicht wel Nederlander zijn waarvan we het allemaal wel verwachten.

Ik moet zeggen dat ik het er wel mee eens ben dat het nogal belachelijk is als je mensen in hun eigen land gaat vragen een andere taal te spreken. Tenzij het om Engels gaat, dat is immers een internationale taal. Duits en Frans niet. En die zijn het ergste.

Anyway, good luck Pierre! :D

Robs
17 augustus 2005, 12:22
Perhaps you can try the Soundshop.... There's one in Amstelveen and one on the Witte de Witstraat in a borough called 'Bos en Lommer'. Not too sure about the prices, but I always go to the store in bos en lommer for my guitar reparations and I find them kind of cheap. Nice people as well and the repairman knows what he is doing.

Cheers!

olaf reijnders
17 augustus 2005, 12:31
I think that these prices you mentioned are perfectly normal here. I think, as mentioned before, that labour is very expensive nowadays, due to high inflation in The Netherlands.

En willen nu alle rednecks asjeblieft opzouten naar de site van de KKK ofzo! :x

Dirk_Hendrik
17 augustus 2005, 12:38
Perhaps you can try the Soundshop.... There's one in Amstelveen and one on the Witte de Witstraat in a borough called 'Bos en Lommer'. Not too sure about the prices, but I always go to the store in bos en lommer for my guitar reparations and I find them kind of cheap. Nice people as well and the repairman knows what he is doing.

Cheers!
De Soundshop in de Witte de With is gone since some 6 months and used to be in "de Baarsjes" and not "Bos en Lommer". Example of poorly done homework :wink: :D
Havin said that, Coen, the repairman, is retired. Still miss the guy. :cry:

Pierre
17 augustus 2005, 12:54
To be honest, knowing the soundshop in Amstelveen quite well, I simply doubt it'd be cheaper but yeah I should have asked :lol: I'll bike there tomorrow and see what they charge.

KutKaaskop
17 augustus 2005, 15:04
ten eerste voor de sukkels hier.....als je goed kijkt zie je dat ik :-D heb gebruikt aan het einde van mijn verhaaltje......weten jullie wat dat betekent oetlullen :-D

....ik zie toch ook wel dat het geen yank is.
nemen jullie jezelf zo serieus?

ten tweede, om jullie reacties serieus te nemen, meten met 2 maten is gewoon zielig, als we eisen dat allochtonen zich moeten aanpassen geld dat ook voor de witte, punt uit.

ten derde, ben je weleens in frankrijk geweest en geprobeert een taal te spreken wat geen frans was.....?
men kijkt je aan alsof je hitler bent en doodgeschoten moet worden.

:-D

Anders_Destium
17 augustus 2005, 15:12
Wat ben je van plan te bereiken met je posts?

Pierz
17 augustus 2005, 15:13
ten eerste voor de sukkels hier.....als je goed kijkt zie je dat ik :-D heb gebruikt aan het einde van mijn verhaaltje......weten jullie wat dat betekent oetlullen :-D

....ik zie toch ook wel dat het geen yank is.
nemen jullie jezelf zo serieus?

ten tweede, om jullie reacties serieus te nemen, meten met 2 maten is gewoon zielig, als we eisen dat allochtonen zich moeten aanpassen geld dat ook voor de witte, punt uit.

ten derde, ben je weleens in frankrijk geweest en geprobeert een taal te spreken wat geen frans was.....?
men kijkt je aan alsof je hitler bent en doodgeschoten moet worden.

:-D

Sjongejonge wat een lol. Eerst stellen dat het een geintje is maar er dan toch serieus op in gaan? Meten met 2 maten is inderdaad behoorlijk zielig...

bram123
17 augustus 2005, 15:15
alsof iedereen uit het buitenland die hier komt wonen meteen nederlands moet leren. Als je hier toch niet permanent woont zou ik er ook niet aan beginnen. Dat jij (kutkaaskop) gefrustreerd raakt omdat je het engels niet kan lezen met je 5 jaar basisonderwijs is jouw probleem. en alles af doen als een grap omdat er zonodig een smiley achter staat slaat ook nergens op stomme gore stinkende kankernerd (:-D ).

Kim Wilson
17 augustus 2005, 15:22
ten eerste voor de sukkels hier.....als je goed kijkt zie je dat ik :-D heb gebruikt aan het einde van mijn verhaaltje......weten jullie wat dat betekent oetlullen :-D

....ik zie toch ook wel dat het geen yank is.
nemen jullie jezelf zo serieus?

ten tweede, om jullie reacties serieus te nemen, meten met 2 maten is gewoon zielig, als we eisen dat allochtonen zich moeten aanpassen geld dat ook voor de witte, punt uit.

ten derde, ben je weleens in frankrijk geweest en geprobeert een taal te spreken wat geen frans was.....?
men kijkt je aan alsof je hitler bent en doodgeschoten moet worden.

:-D
Ik moet zeggen dat je nogal een grote mond hebt. Je reageert agressief en scheldt iedereen uit voor ik weet niet wat, en zo uithalen tegen iemand die geen Nederlands spreekt, getuigt al helemaal niet van enige vorm van intelligentie. En je bent echt dom als je denkt dat alles weer goed is met een enkele smiley. Als je iets niet zo bedoelt, moet je het niet zo zeggen.
Verder strookt je taalgebruik in je posts, profiel (woonplaats) en het eerste deel van je onderschrift niet met hetgeen je beweert in het laatste gedeelte van datzelfde onderschrift.

Maar het is echt een goed idee, om de rest van het forum uit te schelden voor sukkels en oetlullen. Ga zo door. :evil:


@Bram:
Psst, het hóeft niet met ziektes en andere krachttermen, hoor. :wink:

KutKaaskop
17 augustus 2005, 15:22
:-D

KutKaaskop
17 augustus 2005, 15:23
:-D

olaf reijnders
17 augustus 2005, 15:24
I think that a fret dress job must be done properly and that you have to look for the best instead of the cheapest.

olaf reijnders
17 augustus 2005, 15:28
Moderator! Kan deze eikel (Kutkaaskop) alsjeblieft gebanned worden? Hij verziekt de sfeer! (:-D )

Orpheo
17 augustus 2005, 15:49
Moderator! Kan deze eikel (Kutkaaskop) alsjeblieft gebanned worden? Hij verziekt de sfeer! (:-D )

omdat bert K er niet is, moeten we t gitaarnet pm-en ofzo....

KutKaaskop
17 augustus 2005, 16:01
wat heb ik gedaan?

jullie schelden met kanker enzo....?

:-D

Robs
17 augustus 2005, 16:08
De Soundshop in de Witte de With is gone since some 6 months and used to be in "de Baarsjes" and not "Bos en Lommer". Example of poorly done homework :wink: :D
Havin said that, Coen, the repairman, is retired. Still miss the guy. :cry:

Nope, i've been to the soundshop in de Witte de Witstraat yesterday and it's still there. You are right saying that the shop is in fact in de baarsjes and that it's scheduled to be closed. But this has been the case for three years now and the real end is still not in sight any time soon, as the repairman (probably another one) told me yesterday.
Example of poor homework DH. :-D


@ Kaaskop: get a frickin' life loser...

Kim Wilson
17 augustus 2005, 16:10
wat heb ik gedaan?

jullie schelden met kanker enzo....?

:-D
Nou is het verd*&#% wel een keer goed geweest, of niet? :evil:

Iedereen van het forum uitschelden voor sukkels d.m.v. je onderschrift, iemand die geen Nederlands kan uitschelden (in het Nederlands, stoer hoor :-? ), je tekst bij je woonplaats... En nu maar even weer de ziektes erbij halen...

Ik schrik niet zo hard wanneer er een ziekte bij wordt gehaald, ondanks dat vorig jaar mijn schoonvader overleden is aan leukemie. Maar om het nu maar weer eens aan te halen in dit verband is ronduit zielig.

Get a life! :evil: :evil: :evil: :evil:

KutKaaskop
17 augustus 2005, 16:15
heb jij me zien schelden met ziektes?

nee, dat was 1 van jullie.

waarom zijn jullie toch zo gestressed?
ik bedoel moeten jullie alles zo serieus nemen dat het een negatief effect op jullie heeft.

drama lamas

:-D

Raffel
17 augustus 2005, 16:19
shadaaaaaaaaaaaaap!

Kim Wilson
17 augustus 2005, 16:22
heb jij me zien schelden met ziektes?

nee, dat was 1 van jullie.

...
:-D
En dat rechtvaardigt jouw gedrag?

Rot asjeblieft een eind op. Ga op een ander forum lopen zieken.


En hou es op met die kutsmilies als je er niks van meent. :evil:

olaf reijnders
17 augustus 2005, 16:23
heb jij me zien schelden met ziektes?

nee, dat was 1 van jullie.

waarom zijn jullie toch zo gestressed?
ik bedoel moeten jullie alles zo serieus nemen dat het een negatief effect op jullie heeft.

drama lamas

:-D

Wij worden gestresst als zo'n mongool :-D als jij de hele boel hier zit te verzieken. Ga liever naar de forum van de bekkeschijters :-D want blijkbaar komt uit je mond alleen stront :-D .

KutKaaskop
17 augustus 2005, 16:26
als een alien hier zo neerdalen en toevallig achter een pc kwam en dit zag zou die meteen eruit kunnen pikken wie zichzelf veels te serieus nemen, de drama lamas.

:-D

olaf reijnders
17 augustus 2005, 16:26
Laten wij maar zo verstandig zijn en deze eikel lekker doodzwijgen. :dance:

KutKaaskop
17 augustus 2005, 16:29
:-D

http://img137.exs.cx/img137/3497/dramalama9ve.jpg

:-D

olaf reijnders
17 augustus 2005, 16:37
Liet iemand een scheet?

Kim Wilson
17 augustus 2005, 16:38
Liet iemand een scheet?
Ghehe...

Hoor ik daar lawaai uit de kinderkamer of loopt de hond te kotsen? :-D

KutKaaskop
17 augustus 2005, 16:50
:-D

kindertjes toch met hun scheet en kots grapjes

:-D

Raffel
17 augustus 2005, 16:54
heej heb je dorst?

Wil je misschien een glaasje STFU?!

:D

Volgens mij kan dit topic wel dicht. Gaat nergens meer over.

KutKaaskop
17 augustus 2005, 16:55
:-D

nu mag het dicht, ik heb het laatste woord

:-D

olaf reijnders
17 augustus 2005, 17:00
Nou ruik ik het weer!

KutKaaskop
17 augustus 2005, 17:01
:-D

kindertjes met hun poep en plas grapjes ook altijd

:-D

Robs
17 augustus 2005, 17:13
Laten wij maar zo verstandig zijn en deze eikel lekker doodzwijgen. :dance:

Doe dat dan ook mafkees! :evil:
Straks gaat er, met dank aan die randdebiel, waarschijnlijk nog een slotje op ook, terwijl het toch een doodnormaal en informatief topic zou moeten worden.

Anders_Destium
17 augustus 2005, 17:13
Waarom heb je jezelf niet LegeKutKaasKop genoemd eigenlijk :roll:

KutKaaskop
17 augustus 2005, 17:17
waarom reageer je en maak je het erger anders?

:-D

olaf reijnders
17 augustus 2005, 17:17
Laten wij maar zo verstandig zijn en deze eikel lekker doodzwijgen. :dance:

Doe dat dan ook mafkees! :evil:
Straks gaat er, met dank aan die randdebiel, waarschijnlijk nog een slotje op ook, terwijl het toch een doodnormaal en informatief topic zou moeten worden.

Okee...... :oops:

Anders_Destium
17 augustus 2005, 17:25
waarom reageer je en maak je het erger anders?

:-D

Onkruid moet je wieden en niet negeren.

KutKaaskop
17 augustus 2005, 17:29
nou, ik voel niks, o communistische tuinman.
:-D

Anders_Destium
17 augustus 2005, 17:31
Mag ik je nog een keer vragen wat je probeert te bereiken met je posts? De vorige keer heb je niet geantwoord, misschien nu wel.

Pierre
17 augustus 2005, 17:43
Wow I so just don't understand what just happened :D
They don't do it at the sound shop Amstelveen, but at TheString it's 85 euros :) I'll go check it out there and maybe call them for more details.
Thanks for the support everyone!

Raffel
17 augustus 2005, 17:45
hij probeert zich verbergend achter een anonieme identiteit op een forum verbaal sterker te maken zodat hij op het schoolplein ook communicatieve vaardigheden vereisende disputen kan winnen, naast het aanvullen van het gebrek aan aandacht van vrouwelijk schoon en zijn ouders die hem inmiddels verstoten hebben. of zo...

olaf reijnders
17 augustus 2005, 17:46
85 Euro is cheap! Make sure it's well done.

KutKaaskop
17 augustus 2005, 17:46
ne-der-lands, no comprende l'anglais mon cheri pizza quatro stagioni vodka :evil:

olaf reijnders
17 augustus 2005, 17:51
Dat maak ik zelf wel uit! Kuttekop!

Orpheo
17 augustus 2005, 17:53
could someone PLEASE ban KutKaasKop?? He is so f*ckin annoying, never posting something constructive, only de-constructive.

olaf reijnders
17 augustus 2005, 17:55
Ja! Is er geen reserve moderator?

KutKaaskop
17 augustus 2005, 17:55
sinds wanneer is dit een engelse forum?

misschien moeten we allemaal turks gaan boeren?
selami nasilzin kebab?

:-D

olaf reijnders
17 augustus 2005, 18:00
Kan je niks normaals zeggen? Dan moet je met je redneckmentaliteit oprotten naar een neonazi forum. Schijnen er zat te zijn (helaas).

KutKaaskop
17 augustus 2005, 18:03
olaf, je zit nu al 2 uur aan mijn kont te snuiven, heb je niks beters te doen?

:-D

olaf reijnders
17 augustus 2005, 18:06
Ik kan je nu alles toewensen door het gebrek aan fatsoen en hersenen, maar dat doe ik niet. Ik laat mij niet verlagen tot jouw nietige nivootje.

KutKaaskop
17 augustus 2005, 18:07
hoe ruikt het?

raad eens wat ik heb gegeten vanmorgen.

:-D

Orpheo
17 augustus 2005, 18:19
hoe ruikt het?

raad eens wat ik heb gegeten vanmorgen.

:-D


gast tieft op! je bent nog irritanter aanwezig dan een ingegroeide teennagel, dus optieften hier! je bent niet gewenst! en als je dat niet snapt, moet ik het dan in het turks, of welke andere taal ook tegen je bleren????

KutKaaskop
17 augustus 2005, 18:25
sjonge jonge zeg. sommige zijn echt snel op hun kinderteentjes getrapt :cry:

:-D

tillens
17 augustus 2005, 18:29
ik weet niet hoor maar ik denkdat er weer zoon gast als shkeel hier zit, of ibanez dood, of sl 3 of andere nerds. dus schenk geen aandacht hieraan. Orpheo, ben het wel met je eens, maar gezien dit een nederlands forum is, gaarne in het nederlands. en ja laat de moraalridders maar komen, er wordt ook in het engles gepost dit wordt duidelijk aangegeven en dan in gebrekking nederlands duidelijk gemaakt, ahum whatever

Pierre
17 augustus 2005, 20:09
Would it be impolite to ask someone to quickly tell me what's been going on please? :lol:

BassAgent
17 augustus 2005, 20:12
Uh, the guy called KutKaasKop is really annoying. He is saying that this is supposed to be a Dutch forum. So it's like a bit the whole forum against him :D Don't worry, we'll get him outta here.

Pierre
17 augustus 2005, 20:28
haha based on what I could make up, I'm not worrying and I say a big thank you to everyone here :D

KutKaaskop
17 augustus 2005, 22:12
Bassagent, NSB.


:-D

Orpheo
18 augustus 2005, 00:03
Bassagent, NSB.


:-D

Kutkaaskop, racist.

:-D



















:evil:

nla0079
18 augustus 2005, 00:44
hollands
geld dat ook
frankrijk
geprobeert
wat geen frans was
wie zichzelf veels te serieus nemen
een engelse forum
Zeg, idioot, als je zelf dergelijke fouten maakt zou ik voortaan toch tweemaal nadenken alvorens anderen - al dan niet "voor de grap" - op hun kennis van het Nederlands aan te spreken. Je maakt jezelf flink belachelijk, wat mij betreft nog meer door de vorm dan de inhoud van je posts.

KutKaaskop
18 augustus 2005, 01:32
orpheo, waar precies ben ik racistisch geweest, nou goed quoten :-D

en nla, ik ben anaal dyzleschix vandaar.
jonge als je de grap nog niet door hebt heb ik medelijden met je :-D

Wabbie
18 augustus 2005, 02:29
jonge, doe toch es normaal man. Het gaat hier over gitaren, niet over andere dingen. En al deze posts zorgen ervoor dat we daar nu niet meer me bezig zijn.

Quink
18 augustus 2005, 11:15
En al deze posts zorgen ervoor dat we daar nu niet meer me bezig zijn.

Ja, en je hebt er nu zelf ook aan bijgedragen met deze nutteloze post :-?

Niet alleen aan Wabby, maar ook aan alle anderen die zeuren over KKK, reageer dan gvd niet! Begin me geloof ik zo langzamerhand meer te ergeren aan diegenen die maar eindeloos blijven happen....


http://img.photobucket.com/albums/v396/Puddingcaster/troll-bgklein.jpg

Robs
18 augustus 2005, 11:56
Ja, en je hebt er nu zelf ook aan bijgedragen met deze nutteloze post :-?

Niet alleen aan Wabby, maar ook aan alle anderen die zeuren over KKK, reageer dan gvd niet! Begin me geloof ik zo langzamerhand meer te ergeren aan diegenen die maar eindeloos blijven happen....


+1.

Als je het nodig vind om te fukken en topics te saboteren doe je dat maar in offtopic, hier gaat het gewoon over gitaren.

Braindead
18 augustus 2005, 14:11
Je verhaal gaat wel op wat betreft dat de fransen nogal nationalistisch zijn, en je daar niet met Engels laat staan een andere taal aan hoeft te komen, maar deze meneer is in het Engels begonnen i.p.v. frans.
Had hij NL gesproken, was dat misschien helemaal top geweest, maar Engels moet toch kunnen lijkt mij...Nederlands spreken doen er nu een keer weinigen

Pierre
18 augustus 2005, 14:54
Ik kan Nederlands spreken (ein heel kleine betje) maar niet genoeg voor deze website :(
I can speak French, English and Spanish fluently, and yet I lived in Holland. I see where the problem is but if I could have learnt it better I really would have, I sure wanted to.

Anders_Destium
18 augustus 2005, 15:05
Don't worry, there are a lot of people on this board that don't even write proper Dutch themselves :)

Kim Wilson
18 augustus 2005, 16:04
Don't worry, there are a lot of people on this board that don't even write proper Dutch themselves :)
That's right. :razz:

There was only one person who made some problems about your posting in English, but he doesn't come here anymore.

Ik hoop dat dat een beetje goed Engels was... :roll:

Raffel
18 augustus 2005, 16:40
Ik kan Nederlands spreken (ein heel kleine betje) maar niet genoeg voor deze website :(
I can speak French, English and Spanish fluently, and yet I lived in Holland. I see where the problem is but if I could have learnt it better I really would have, I sure wanted to.

Well considering you're French from origin, I already consider it a blessing that you bothered to learn other languages than French lol.

olaf reijnders
18 augustus 2005, 17:08
Did you find someone to do the fretwork? Let's get back to the topic.

KutKaask0p
18 augustus 2005, 18:36
There was only one person who made some problems about your posting in English, but he doesn't come here anymore.


HAP......

:-D

morris
18 augustus 2005, 18:49
Op veler verzoek, een nieuwe tijdelijke mod van tempo team.
Ik denk dat we het er allemaal over eens zijn dat we dit gedrag niet meer dulden.

Dus Slashhh, LPClassic, Customblood, Kutkaaskop, Dudeiseeneikel, of welke andere nicks je er met dit IP adres op na houdt, we gedragen ons vanaf nu normaal alstublieft, anders zie ik me genoodzaakt je te blokkeren en zul je OF een nieuw IP adres moeten aanvragen OF een nieuwe hobby moeten zoeken.

M.vr.gr.
Uw mod.

KutKaask0p
18 augustus 2005, 18:52
je gaat een heel studentenhuis bannen?!

bwahahaahaa!

:-D

morris
18 augustus 2005, 18:56
je gaat een heel studentenhuis bannen?!

bwahahaahaa!

:-D

YEP!

KutKaask0p
18 augustus 2005, 18:58
veel geluk sukkel, nieuwe provider = 1 keer bellen :-D

@home was kut anyhow met hun storingen, contract liep af in precies 2 maanden, was al opgezegd, dus bedankt dat we er eerder vanaf zijn.

:-D

morris
18 augustus 2005, 19:10
tot over twee maanden dan.