PDA

View Full Version : goede prijs voor een telecaster?



FragDaddy
5 september 2002, 17:41
Ik kan 2ehands een fender telecaster (made in Mexico) kopen. Hij is aardig aangeslagen/bekrast, maar doet het wel. ook missen er een paar kleine onderdeeltjes.

wat zou een goede prijs zijn om hiervoor te betalen? ik heb er overigens nog niet op gespeeld.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: FragDaddy op 2002-09-05 17:48 ]</font>

Nesker
5 september 2002, 17:50
250-350 euro

starter
5 september 2002, 18:04
Op 2002-09-05 17:41, schreef FragDaddy:
Ik kan 2ehands een fender telecaster (made in Mexico) kopen. Hij is aardig aangeslagen/bekrast, maar doet het wel. ook missen er een paar kleine onderdeeltjes.

ik heb er overigens nog niet op gespeeld.



1. Als hij aangeslagen is, zou ik hem naar een psychiater sturen.
2. Wat doet hij wel? Ofwel wat kan hij niet doen dan?
3. Wat voor onderdelen missen? De elementen, de snaren of de stemmechanieken? Lijkt me relevante info i.v.m. de prijs...
3. Misschien is het - maar ik wil niet vervelend doen hoor - wel verstandig er een ietsiepietsie op te gaan spelen...

Wat een item... ZUCHHHT

FragDaddy
5 september 2002, 18:26
'sorry' dat ik niet helemaal duidelijk was starter. :razz:

ehm goed:

1- ik vond het gewoon 'grappig' om het woord 'aangeslagen' te gebruiken. er zitten wat putjes in de lak en de gitaar moet schoongemaakt worden.

2- alles doet het.

3- wat er mist? De elementen, de snaren of de stemmechanieken? nee, een paar KLEINE onderdeeltjes! er mist een knoppie en een busje voor een snaar aan de achterkant van de body (het is een string-through-body gitaar) verder zit er een graph-tech topkam op en is een van de zadels niet origineel.

er zit een maple nek op.

4- de elektronica is gewoon goed, en ik heb er nog niet op gespeeld omdat ik even geen tijd had.

voordat ik hem (eventueel) koop ga ik natuurlijk uitgebreid spelen.

ik was alleen maar nieuwschierig hoe veel zo'n gitaar mag kosten, aangezien ik eigenlijk alleen maar gitaren met humbuckers speel en dus geen ervaring met fender heb.

-- maar ik wil niet vervelend doen hoor - ik wordt er niet blij van als ik als newbie behandeld wordt. ZUCHHHT. vooral niet door iemand met de naam *starter* (als in beginneling)

als je niet behulpzaam kunt zijn, antwoord dan niet. je hebt het voor elkaar gekregen om in vijf regels de meest irritante reply te tikken die ik ooit mocht ontvangen. op welk forum dan ook (en ik kom op heel wat fora)


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: FragDaddy op 2002-09-05 18:36 ]</font>

starter
5 september 2002, 18:41
Op 2002-09-05 18:26, schreef FragDaddy:
je hebt het voor elkaar gekregen om in vijf regels de meest irritante reply te tikken die ik ooit mocht ontvangen. op welk forum dan ook (en ik kom op heel wat fora)


Wanneer krijg ik de wisselbeker??? :wink:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: starter op 2002-09-05 18:43 ]</font>

FragDaddy
5 september 2002, 18:55
Wanneer krijg ik de wisselbeker???


ok. hier kan ik dan wel weer om lachen :smile:
je bent toch wel 'cool' starter.

maare. ik zie dat je op een Fender Strat speelt (ook nog een een clapton sig.) weet jij wat een mex. tele moet opbrengen. want zo weet ik nog niets? hierboven staat 250-350 ? is dat redelijk?

starter
5 september 2002, 19:07
Zeg bijna buurman... (:D) met de specificaties die je nu geeft (ik wilde helemaal niet persoonlijk lullig doen, maar ik word niet goed van hele vage topics en de wellus-nietus-topics) denk ik aan 250 Euro. Met name ook omdat hij me redelijk lijkt afgeragd.

FragDaddy
5 september 2002, 19:32
goed zo. dan is 275 + gratis (fender) koffer, met 1 kapot schanier dus geen koopje ofzo!

ok. weet ik genoeg.

trouwens, ik zie nu dat je in Epe woont. dan moet je mijn AC/DC en Guns n' Roses rifjes nu toch wel bijna kunnen horen? :razz:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: FragDaddy op 2002-09-05 19:34 ]</font>

starter
6 september 2002, 10:02
Op 2002-09-05 19:32, schreef FragDaddy:
trouwens, ik zie nu dat je in Epe woont. dan moet je mijn AC/DC en Guns n' Roses rifjes nu toch wel bijna kunnen horen?

Oh ben jij dat? Ik maar denken dat de kat van de buren krols is :grin:

Anders Destium
6 september 2002, 11:10
275 euro is even rekenen 600 piek, en dat voor een afgeragd beest... (zonder me in de discussie te mengen natuurlijk :razz: )
Waarschijnlijk speelt hij wel als de donder :smile:

FNaRK
6 september 2002, 11:49
och,
brandhout is goedkoper :grin:

FragDaddy
6 september 2002, 15:15
nou Anders, eigenlijk ben ik wel blij nog wat te horen. als ie goed speelt, ben ik wel geintresseerd. ik geef toch niet zo om het uiterlijk van een (goedkope) gitaar. kijk een gibson les paul van 2800 euro moet wel perfect zijn natuurlijk :smile: