PDA

View Full Version : Piens = evil



Lord Abortion
15 augustus 2005, 21:46
Vanop het forum op offstage.be gehaald:


Hier is mijn Patrick Piens verhaal... te erg/idioot/grappig/belachelijk om in de Piens thread zelf te zetten:

Ik was met mijne maat naar Key Music gereden, daar was het vandaag 10% korting op alles. Voor hem had ik deze week een Ibanez gezocht hier op het forum, maar niks gevonden dat hem lag, dus dan maar naar Key gaan kijken.
Aangezien ze daar het type niet hadden wou hij graag bij Piens gaan kijken, ikzelf koop daar niks waardevols meer maar ik hou daarom andere mensen nog niet tegen. Daar heeft hij een gitaar gevonden die hij wel goed vond, dusja. Aan de kassa nam ik om 5 € plectrums en legde die op de kassa met het geld erbij, terwijl mijne maat afrekende met de gitaar.
Mevrouw die mij bedient kijkt (na het vragen van mijn naam en het invoeren in de pc) raar naar het scherm en dan raar naar mij, gaat meneer Patrick Piens zoeken... Die doet hetzelfde, alleen doet hij er langer over, keer zich vervolgens naar mij en begint met "ja ik zal die plectrums terug nemen, pak u 5 euro maar en loop maar door"...
Ik dacht eerst dat het een poging was tot een "grap" ofzo, maar nee. Hij begon mij ineens uit te schelden waar iedereen bijstond en te preken dat ik zijn winkel slecht maak op internet en dat het schandalig is bla bla bla, ik wist eerst niet goed waar hij het over had maar der begon toch een lichtje te branden... zegt hij "ik heb gezien wa gij geschreven hebt op offstage forum! zoiets kan niet en blablablablabla enz enz..."
Blijkt dus dat hij het internet doorzoekt naar commentaar over zijn winkel... Hij heeft mijn naam dus geblokkeerd (wat ik geen probleem vind), en dus ook alle andere namen die in de Piens thread iets geschreven hebben. En er is ergere commentaar geweest dan demijne, ik was zelfs nog mild.
Heb mijn gedacht es gezegd en ben doorgegaan, maar hield mij na een paar meter terug tegen. Begint hij te dreigen over 8 miljard schadevergoeding voor iedereen die Piens slecht maakt op internet, haha wat een grap. Ooit gehoord van vrij meningsuiting? Wij doen daar gewoon ons zegje over elke winkel waar iets noemenswaardigs te zeggen over valt. Dat er over Piens 98% slechte commentaar is heeft ie alleen aan zichzelf te danken. Er zijn winkels die geloofd worden om hun goede service en er zijn winkels die afgekraakt worden omdat ze sucken... Is wettelijk toegelaten dacht ik zo.

Ik heb hem ook verteld over wat voor mij persoonlijk de doorbraak deed om niet meer op Piens te vertrouwen. Dat was toen ze zogenaamde kwalitatieve gitaren gingen verkopen met lichte schade voor een scherpe prijs... Scratch & Dent dus. Ik speelde toen nog niet lang gitaar en was op zoek naar een reservegitaar, ging ik daar dus zoeken. Bleken dat zoals veel mensen weten gewoon allemaal Staggs te zijn. Kende dat merk nog niet dusja, dan maar gekocht. Hoewel ik nog niet veel kende van gitaren had ik thuis wel direct door dat dit serieuze rommel was.
In de reclamebrief voor die scratch & dent (of de rekening van de gitaar, kan ik me niet herinneren) stond heel duidelijk dat je binnen de 10 (?) dagen mocht terugkomen en je geld terugkreeg mocht je niet helemaal tevreden zijn. Ik ben dus teruggegaan en aan de kassa gevraagd om hem terug in te ruilen. Problemen dus :roll: kassierster haalt Patrick erbij, die pakt de gitaar vast, kijkt er 2 seconden naar, zegt glimlachend "scheelt niks aan he" en stopt hem terug in de tas en zegt dat we mogen gaan.
Hij beweerde toen dat wij enkel geld terugkregen of een gratis reparatie kregen als er een fout was aan de gitaar die bij de verkoop niet opgemerkt was... Afzetterij heet dat.

Maargoed... vermijden dus, die winkel.

Raffel
15 augustus 2005, 21:49
what else is new :D

AART
15 augustus 2005, 22:04
idd, piens is een kutwinkel.


En meneer piens, je mag mij ook wel op die lijst zetten hoor. :wink:

vulvasonic
15 augustus 2005, 22:14
De fik in die handel! Met dit soort centenneukers wil ik sowieso niets te maken hebben. Ik HAAT Piens!!!!!!!

Ik ben er nog nooit geweest hoor, maar Lord Abortion doet z'n werk goed! :lol:

Philippe
15 augustus 2005, 22:14
8 miljard? :roll:

Dat lukt je in de USA nog niet eens. :D

iam
15 augustus 2005, 22:18
mailt iemand dit door naar de 'customer service' van Piens? :razz:

Speeddemon
15 augustus 2005, 22:29
Hij beweert 8 miljard euro aan LASTER te kunnen claimen?

Die winkel heeft zeer waarschijnlijk niet eens een 100-jaren omzet van 8 miljard euro!
:o

Ik laat me ook nog wel eens negatief uit over hoe de verkopers bij Feedback zich gedragen, maar krijg wel fijn hun folders binnen.

Ik ken maar 2 Belgische zaken bij naam, dat zijn Piens en Key Music. 1x raden welke ik nooit heen zal gaan... :roll:

Jerre
15 augustus 2005, 22:30
Weet je wat wel leuk is ?
Lekker wat gitaren en versterkers ginder gaan testen en uiteindelijk zeggen dat je toch niet zo geïnteresseert bent :razz:
En er staan daar wel een paar dure spullen binnen.

Maar kopen doe je dus niet bij Piens, ze zijn veel te duur en van de service zwijgen we maar.

gloria
15 augustus 2005, 22:46
Ben er één keer geweest, had op de site een squier ofzo gezien die ik wel wou kopen, kostte toen maar 200 ofzo, kom ik daar enkel gitaren tegen met een nulletje achter bovenstaande prijs en de verkoper wou ons enkel de goedkoopste oefenversterkertjes aanduiden...zucht :)
Key music is op dat vlak ook veel beter, je kan (soms enorm) hard afbieden...ben btw ook naar de key geweest wanneer er 10% korting was :D mezelf een mandolinetje aangeschaft, jaja...
(die baritone jaguar die daar stond was zaaaaalig :oops: )

Orpheo
15 augustus 2005, 22:57
damn.... wat een r*gmongool..... die vent kan echt ziekelijk overdrijven.

Tupelo
15 augustus 2005, 23:09
Bizar verhaal zeg! Ik zou een partij stennis gemaakt hebben daar. In NL zou dit volgens mij niet eens mogen. Zolang jij € 5,- hebt & hij plectrums aanbiedt mag hij wettelijk niet weigeren ze jou te verkopen dacht ik. :-?

Echt heel erg suf dit zeg.... ongelofelijk!

Vampire
15 augustus 2005, 23:27
Wat een gast...

zullen we eens 101 gitaren uit zijn winkel pakken en voor zijn winkel kapot smashen om zo de grootste guitarsmash aller tijden te creëren? :lol:

P****Fred
15 augustus 2005, 23:41
op http://forum.offstage.be en dan bij shops staat nog leuk leesvoer ;-)

Nrrrk
15 augustus 2005, 23:43
Sjeezus.

Vampire
15 augustus 2005, 23:52
Jemig, heb een beetje dat topic door zitten scannen, maar die hoe kan die gast nog klanten hebben? alleen nieuwe muzikanten zullen daar toch maar langskomen zo'n beetje? Ik heb nul komma nul problemen zelf met die zaak, omdat ik er nog nooit ben geweest, maar weet wel dat mocht ik ooit in de buurt zijn, ik ff een ommetje maak en tegen zijn winkel aan ga pissen ofzo ! :x

Edit: Mocht je dit lezen Patrick Piens, ik heet michiel en ik kan heel hard pissen, zet dat maar in je computertje! :lol:

Malochia
16 augustus 2005, 00:14
op http://forum.offstage.be en dan bij shops staat nog leuk leesvoer ;-)

Aanrader om dat eens door te lezen...net gedaan; wat een mafkezen zeg, daar bij Piens.

Je moet je alleen wel door dat Belgisch heenworstelen.

Roy K.
16 augustus 2005, 00:19
Dat Piens zuigt wist ik al, dat het zo erg was niet.

Ooit zag ik een gitaar op internet staan waar ik interesse in had, dus ik mail voor nadere specs. Vanaf toen wordt mijn mail wekelijks volgespamd door Piens. Dus als dit door 'm gelezen wordt, haal mij uit je mailbestand en zet me maar in je "klanten die niks bij me mogen kopen"-bestand!!

Malochia
16 augustus 2005, 00:25
Tja, wat ik meegemaakt heb bij Piens is ook niet mis. Mijn madam wil een digitale piano kopen, dus waren we efkes naar daar gaan kijken. Ze hebben daar een model dat zogezegd hun eigen ontwerp is, de PIENS DP 600. Hij klinkt goed, en met Patrick Piens (zeer arrogant trouwens) aan de toetsen begin je uiteraard te dromen, die speelt echt wel goed. Enfin, de prijs is 3750€, maar je kan hem voor 3000€ krijgen. Toen ik vroeg welke processing erin zat, zei Piens uitwijkend dat het zelf ontworpen is. Toen begon er een lampje te branden. Piens probeerde ons met alle middelen te overtuigen om te kopen, op een zeer irritante manier. hij bood zelfs een "superinteressante" huurkoop aan, waar je na 12 maanden kan beslissen of je koopt, en de huur dan in mindering krijgt. Het blijft wel 75€/maand, + dossierkosten + onderhoudscontract, omdat een huur geen koop is, dus geen waarborg. ik heb toch resoluut neen gezegd, en heb thuis eventjes op internet gekeken, en wat vind ik daar? De Piens DP 600 onder een hele reeks andere namen, Classic cantabile dp 100, of Diamond DP 600, of Medeli Dp 600, allemaal EXACT hetzelfde instrument. En de prijzen: vanaf (goed vasthouden) 687 €!!!!! Tik maar gewoon deze benamingen in bij Google. Om het instrument van duitsland te laten leveren betaal je minder dan 100€. Piens levert in België voor 150€. Dus: gelogen over het eigen ontwerp (het is een, weliswaar zeer goed, chinees wit product), en bovendien vind ik de prijszetting gewoon diefstal. Als je weet dat die piano's aan alle pianoleerlingen bij Piens muziekschool opgedrongen worden (en dat zijn per definitie beginners die er niets van kennen) dan vind ik dat ronduit smerig. Ik denk spijtig genoeg dat er geen wet bestaat om dit te verbieden, anders zou ik gewoon klacht indienen. Enfin: PIENS, WE FUCK YOU, AND WILL NEVER COME BACK.

En dat is nog maar het topje van de ijsberg.

almarvk
16 augustus 2005, 10:06
Ik had er laatst er ook al een heel stuk over gelezen. Ronduit onvriendelijk daaro en allom gezeik.

Niet naartoe gaan dus...

Raffel
16 augustus 2005, 10:19
Jemig, heb een beetje dat topic door zitten scannen, maar die hoe kan die gast nog klanten hebben? alleen nieuwe muzikanten zullen daar toch maar langskomen zo'n beetje? Ik heb nul komma nul problemen zelf met die zaak, omdat ik er nog nooit ben geweest, maar weet wel dat mocht ik ooit in de buurt zijn, ik ff een ommetje maak en tegen zijn winkel aan ga pissen ofzo ! :x

Edit: Mocht je dit lezen Patrick Piens, ik heet michiel en ik kan heel hard pissen, zet dat maar in je computertje! :lol:

Het duidt op het uitbuiten en voor de gek houden van jonge en beginnende muzikanten. Ze moeten er eens een consumentenprogramma op afsturen.
Dan blijkt vanzelf wel of het een bonafide zaak is of niet.

Spread the word! Power to the people! 8-)

Mattia
16 augustus 2005, 11:15
Bizar verhaal zeg! Ik zou een partij stennis gemaakt hebben daar. In NL zou dit volgens mij niet eens mogen. Zolang jij € 5,- hebt & hij plectrums aanbiedt mag hij wettelijk niet weigeren ze jou te verkopen dacht ik. :-?

Echt heel erg suf dit zeg.... ongelofelijk!

Dacht het wel, eigenlijk. Een verkoper bied dingen aan, en jij als koper geeft aan, als je naar de kassa loopt met die dingen, dat je een koop contract aan wil gaan. De verkoper heeft de keuze om dit dan wel of niet te weigeren. Staat meestal in de voorwarden van zowat elke webshop die ik gezien heb, zij het een duitse, engelse, franse, whatever.

Neemt niet weg dat de service indrukwekkend slecht lijkt te zijn.

marc_o
16 augustus 2005, 11:21
Ik ben er een paar keer geweest en over iedere zaak heb je wel verhalen. Ik heb ook verhalen over Feedback, maar die zijn op dit moment erg goed bezig juist. Iedereen die hier loopt te flamen en nog nooit in Piens is geweest.....GROW THE FUCK UP!!! Ga eens kijken en zie hoe een echt mooie gitaarwinkel eruit hoort te zien. Met de speciale afdeling Planet Guitar waar je heen loopt door een gang met kleitabletten met handafdrukken van bekende gitaristen...het is een prachtige zaak met soms wat merkwaardig personeel. Soms ronduit bot, soms erg vriendelijk. Ikzelf zal er niet zo snel iets kopen, maar dat is meer omdat de Nederlandse prijzen tegenwoordig wat interessanter zijn. Maar mensen, check eerst zelf voordat alles klakkeloos wordt aangenomen, en dat nog van mensen die je niet eens kent, laat staan vertrouwt.
[/b]

Reel Big Fish
16 augustus 2005, 11:28
Piens, waar is dat, Middle Earth?

P****Fred
16 augustus 2005, 11:32
ik kan u in ieder geval wel verzekeren dat mijn ervaringen waar zijn en niet overdreven...
Het is idd een PRACHTIGE zaak, en elke keer als ik daar kom (kwam, aangezien ik geband ben :evil: ) keek ik m'n ogen uit m'n kop!
Supermooie winkel, met GOED materiaal (op de scratch en dent na dan).

Echt waar, ik raad iedereen aan om er eens heen te gaan, maar door de ervaringen die IK zelf meegemaakt heb en de FEITEN die in het offstage topic staan (bv over de electrische piano en dergelijke) had IK al lang voor mezelf besloten die zaak niet meer te vertrouwen...Vond het een pracht van een winkel en Patrick Piens zelf was ook steeds vriendelijk tegen me, maar ik vond de manier van zaken doen niet juist, that's it...

tillens
16 augustus 2005, 11:38
ik ken die winkel ook niet, en tja, i don't care. het lijkt me juist leuk om daarheen te gaan is kijken wat ze hebben. feedback heb ik nog nooit een slechte ervaring gehad je moet alleen weten met wie je daar moet ouwehoeren. als je dat weet kan je een heel gezellig middagje hebben.

marc_o
16 augustus 2005, 11:45
Kijk, ik heb ook wel een verhaal over Piens, dat een kennis van me (Indo) als vertegenwoordiger van Peavey Nederland (eind 80-er jaren) daar werd weggestuurd omdat ze geen buitenlanders in de zaak wilde hebben.....dat kan dus echt niet, zulk gedrag! Tegen mijzelf zijn ze altijd vriendelijk geweest, ik kan niet anders zeggen. Maar een kijkje is absoluut de moeite waard. Oordeel zelf en wees geen meeloper.

Swan
16 augustus 2005, 11:46
ik ken Piens ook niet maar waar ik GEK VAN WORD is dat ik nog constant mail en brieven krijg omdat ik 1 keer ooit info heb aangevraagd over n gitaar :evil:

Raffel
16 augustus 2005, 11:51
Kijk, ik heb ook wel een verhaal over Piens, dat een kennis van me (Indo) als vertegenwoordiger van Peavey Nederland (eind 80-er jaren) daar werd weggestuurd omdat ze geen buitenlanders in de zaak wilde hebben.....dat kan dus echt niet, zulk gedrag! Tegen mijzelf zijn ze altijd vriendelijk geweest, ik kan niet anders zeggen. Maar een kijkje is absoluut de moeite waard. Oordeel zelf en wees geen meeloper.

Feit blijft wel dat zulk gedrag gewoon ingeperkt moet worden. Je moet tegenwoordig als consument al veel te veel moeite doen om tot je recht te komen als je uiteindelijk tegenover een bedrijf komt te staan. Ik zie het iedere dag.

Raffel
16 augustus 2005, 11:54
Kijk, ik heb ook wel een verhaal over Piens, dat een kennis van me (Indo) als vertegenwoordiger van Peavey Nederland (eind 80-er jaren) daar werd weggestuurd omdat ze geen buitenlanders in de zaak wilde hebben.....dat kan dus echt niet, zulk gedrag! Tegen mijzelf zijn ze altijd vriendelijk geweest, ik kan niet anders zeggen. Maar een kijkje is absoluut de moeite waard. Oordeel zelf en wees geen meeloper.

Feit blijft wel dat zulk gedrag gewoon ingeperkt moet worden. Je moet tegenwoordig als consument al veel te veel moeite doen om tot je recht te komen als je uiteindelijk tegenover een bedrijf komt te staan. Ik zie het iedere dag.

Roy K.
16 augustus 2005, 12:10
Met de speciale afdeling Planet Guitar waar je heen loopt door een gang met kleitabletten met handafdrukken van bekende gitaristen...

Ja, van bekende gitaristen, net als de eigen ontworpen piano van Piens zeker. Hij kan net zo goed op een familieweekend een bak klei hebben doen rond gaan.


het is een prachtige zaak met soms wat merkwaardig personeel.

Als ik hoor wat ze je kennis geflikt hebben sta ik er van te kijken dat jij er nog wél heen wilt... :-?

marc_o
16 augustus 2005, 12:26
Ben er al in geen jaren geweest, maar je mist the point. Het is en blijft een mooie winkel en mensen moeten voor zichzelf uitdokteren of ze ergens klant willen zijn of niet.
Ik heb ook wel een puisterig vakantiekrachtje van Feedback gevraagd of ie een PRS in zijn anus wilde duwen omdat ik niet op mocht spelen, want dat was alleen voor serieuze klanten, terwijl ik 3 minuten daarvoor een Musicman Silhouette en een Johnson Millennium 150 had afgerekend, dus dat was zo'n 7000 gulden. Maar toch ben ik er nog altijd klant en ook nog eens tevreden.....

Maiden Michiel
16 augustus 2005, 12:29
Niks nieuws dit.

Ik heb gemerkt dat er in dit soort winkels (ook bijvoorbeeld speciaalzaken) te vaak mensen werken die, wanneer je binnenkomt, kijken alsof je de zoveelste n00b kneus bent.

Ik heb dit onder meer bij Huigens meegemaakt.
Ik moet de eerste gitaarwinkel nog zien waar ik vaste klant wil worden.

treblemaster
16 augustus 2005, 12:51
Kijk, ik heb ook wel een verhaal over Piens, dat een kennis van me (Indo) als vertegenwoordiger van Peavey Nederland (eind 80-er jaren) daar werd weggestuurd omdat ze geen buitenlanders in de zaak wilde hebben.....dat kan dus echt niet, zulk gedrag! Tegen mijzelf zijn ze altijd vriendelijk geweest, ik kan niet anders zeggen. Maar een kijkje is absoluut de moeite waard. Oordeel zelf en wees geen meeloper.


Nou, heb weinig zin om in een winkel te komen waar fucking racisten rondlopen! Dat voorbeeld van jou is genoeg om daar geen stap binnen te zetten.......daar hoef ik niet zelf over te oordelen.

elysianguitar
16 augustus 2005, 13:01
Ook een mooi verhaal:

Ik had dringend een paar Shure SM 57's nodig. Na wat zoeken op internet kom ik bij Piens een super internet promo tegen: 99 euro.

Ik bel en vraag naar de prijs van een SM 57, verwijs naar de super promo, maar zeg erbij dat het zo dringend is dat ik niet kan wachten op verzending en de micro's wil komen afhalen.

Bleek dat de micro ineens 143 euro zou kosten als ik 'm gewoon ging afhalen. Toen ik vroeg wat de oorzaak van het prijsverschil was, was het antwoord doodleuk: "Service" ;-)))))

By the way, als ik de micro's via de internet promotie had gekocht zou er ineens ook 36 euro per micro bij voor verzendings- en "administratie"-kosten zijn bijgekomen.

Ik heb ze vriendelijk bedankt voor de "info" :-)))

En van dat testen bij Piens ben ik ook al teruggekomen hoor; de gitaren zijn daar meestal zo tenenkrullend slecht afgesteld dat er amper op te spelen valt !!!!

Raffel
16 augustus 2005, 13:04
Ben er al in geen jaren geweest, maar je mist the point. Het is en blijft een mooie winkel en mensen moeten voor zichzelf uitdokteren of ze ergens klant willen zijn of niet.
Ik heb ook wel een puisterig vakantiekrachtje van Feedback gevraagd of ie een PRS in zijn anus wilde duwen omdat ik niet op mocht spelen, want dat was alleen voor serieuze klanten, terwijl ik 3 minuten daarvoor een Musicman Silhouette en een Johnson Millennium 150 had afgerekend, dus dat was zo'n 7000 gulden. Maar toch ben ik er nog altijd klant en ook nog eens tevreden.....

Jij hebt het nu over een individu. Bij Piens blijkt het dus een policy te zijn om klanten op grote schaal zo te behandelen. Daar zit wel een groot verschil in. Bovendien hoeven mensen toch niet zelf uit te dokteren of ze ergens klant willen zijn als ze aan de hand van al deze informatie (waar dus aan het aantal te zien, toch wel een kern van waarheid in moet zitten) al een dergelijk slecht beeld van een bedrijf hebben, dat ze er uberhaupt niet mee in zee willen. Je kunt het uiteindelijk wel zien als een negatieve referentie. Als je dan toch mensen wil aansporen hun eigen ervaringen met Piens op te bouwen, wordt de kans dus alleen maar groter dat er bij andere mensen die er niet op behoed zijn, zich dezelfde problemen voordoen. Waarom zou je zaken met hen doen, als er al heel veel negatieve beelden over bestaan en je bij andere bedrijven/winkels dezelfde spullen kunt halen voor een niet sterk afwijkende prijs.

Ik moet de eerste negatieve verhalen over de grote Duitse zaken trouwens nog horen.

Harry
16 augustus 2005, 13:12
het stukje op offstage.be is ondertussen verwijderd

imlikeajungle
16 augustus 2005, 13:13
Patrick Piens heeft ondertussen klacht ingediend bij de Admins van Offstage. Laat dit ons niet tegenhouden de ervaringen UIT DE EERSTE HAND te delen met andere consumenten.

Er was trouwens een advocaat die had uitgelegd wat we konden ondernemen, consumentenorganisatie inschakelen, hier iemand die er meer over kan vertellen?

Raffel
16 augustus 2005, 13:18
hier zwerven wel een advocaat of 2 rond geloof ik ja. Vraag me echter niet hoe ze heten :)

marc_o
16 augustus 2005, 13:35
Haha, dit wordt leuk.....
Piens heeft naast een prachtige winkel en rare prijsstunts blijkbaar ook lange tenen.

leuke combi.

Raffel
16 augustus 2005, 13:42
http://forum.offstage.be/images/avatars/158141294301ca1ab1764.gif

geheh :D

marc_o
16 augustus 2005, 13:49
geweldig! Opsturen!

Raffel
16 augustus 2005, 13:57
mwa ik denk dat Patrick Piens die al als avatar bij de forumposters op Offstage heeft zien staan :)

Punkrockerke
16 augustus 2005, 14:20
geheh :D
Verveelde me even, en ik had toch een nieuwe avatar nodig :D

Edit: Crap, ze hebben em al offline gehaald :evil:

P****Fred
16 augustus 2005, 14:20
wtf!?

dus dat topic is verwijderd omdat er ervaringen van (al dan niet ex-)klanten stonden!?
wat is dan nog het nut van het onderdeel shops op offstage?
voor mijn part mag heel dat deel dan verwijderd worden...

pfff
iemand school of rock gezien? dit gaat dus wel degelijk over "tha man"

Dolf
16 augustus 2005, 14:25
Mijn broer is daar ook nog eens uitgekafferd geweest door de baas omdat hij een verkoper herkende die nog bij Key Music gewerkt had terwijl hij op het punt stond een Keyboard te kopen van rond de 1500 euro's...

Baas is dus niet sympathiek om het nog subtiel uit te drukken.

Ben er zelf al es geweest en wel sympathieke verkopers, mocht daar vanalles uitproberen in hun afgesloten ruimtes. Naar 't schijnt hebben ze ook een hele goede amptech...

Nu ik dit topic heb gelezen ga ik nog meer dan twee keer nadenken voor ik daar terugga...

waayer
16 augustus 2005, 14:27
De thread over Piens werd tijdelijk offline gehaald, en momenteel wil ik jullie vragen om geen nieuwe thread hierover te openen.

Dit omwille van een klacht van Patrick Piens over deze thread. Ik moet dit nog nachecken, maar zal hiervoor pas vanavond tijd hebben.

Ik weet wel dat jullie het recht op vrije meningsuiting belangrijk vinden. Wij ook. Daarom zal - als dit afgehandeld is - zeker een nieuwe thread geopend worden. Vergeet echter niet dat het recht op vrije meningsuiting ook onderworpen is aan onze netiquette en beperkingen ivm laster en eerroof...

Groeten,

Het Offstage Team



Hoelang zouden we er hier over door kunnen gaan?

Of wordt het een rage dat zomaar iedereen te pas en te onpas bepaalde onderwerpen kan laten verwijderen en dat daar de mods leuk aan meewerken.

Raffel
16 augustus 2005, 14:31
en Bert K is op vakantie, ik vraag me af wie hier straks dan de e-mail van Piens ontvangt. :)

edit:

http://www.gitaarnet.nl/forum/viewtopic.php?t=61890

Is reeds ontvangen...

GitaarNet Admin
16 augustus 2005, 14:47
dit topic wordt gesloten, niet om redenen van censuur, maar om dezelfde redenen waarom de topic over Bo~El, en in een verder verleden over Kees Dee, the string etc etc werden gesloten: in strijd met de policy.

Dit soort topics worden gesloten, niet omdat beweringen waar of niet waar zijn, maar omdat dit loopt binnen de kortste keren uit de hand loopt.