PDA

View Full Version : whaha soleren vanaf de 24tigste fret en meer lol :D



jorrit
15 augustus 2005, 17:30
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/51726.htm?ret=http%3A%2F%

hehe die ad ff :D wat een drol...

Kim Wilson
15 augustus 2005, 17:39
ROFL! :seriousf:

Wel een vet gitaartje. Helemaal met die nieuwe mogelijkheden! :razz:

Wel wat voor onze band (De Doeks uut Hasselt):
"Moderne tieden, tied veur 't nije speul'n" :-D

StereoX
15 augustus 2005, 18:09
en dat gespuis komt nog uit mijn prachtige dorp ook....... :roll:

Jax
15 augustus 2005, 18:17
Hehe, over soleren tot de 24ste fret - "Ik Heb Nog Nooit Een Andere Gitaar Gezien ,waarmee Je Dat Kon"

BassAgent
15 augustus 2005, 18:34
Wel echt een mooi gitaartje. Zou ie m willen ruilen voor mn richwood? :D

Neals
15 augustus 2005, 18:51
Wel echt een mooi gitaartje. Zou ie m willen ruilen voor mn richwood? :D

Wel als ie kan soleren tot de 25ste fret!

wietse
15 augustus 2005, 19:05
Wel echt een mooi gitaartje. Zou ie m willen ruilen voor mn richwood? :D
denk van niet check z'n andere advertenties maar, het is een handelaar.

Carpe Diem
15 augustus 2005, 19:21
Hehe, over soleren tot de 24ste fret - "Ik Heb Nog Nooit Een Andere Gitaar Gezien ,waarmee Je Dat Kon"

hij zegt soleren VANAF de 24e fret. helemaal knap.

Anders Destium
15 augustus 2005, 19:36
Hij doet het ook voorkomen of MADE IN CHINA een goed iets is voor gitaren :lol:

Jax
15 augustus 2005, 19:47
Hehe, over soleren tot de 24ste fret - "Ik Heb Nog Nooit Een Andere Gitaar Gezien ,waarmee Je Dat Kon"

hij zegt soleren VANAF de 24e fret. helemaal knap.

...Nog mooier.... :D

biels
15 augustus 2005, 20:33
Wat is het toch irritant als mensen elk woord wat ze typen met een hoofdletter beginnen. Ben ik de enigste die dat irritant vind?

Basseytje
15 augustus 2005, 20:54
misshoien doen ze dat om nadruk te leggen op die ene zin :wink:

olaf reijnders
15 augustus 2005, 21:18
Wat een eikel, zeg! Valt niet op, hoor. En dan ook nog vet schrijven dat ie uit China komt met vette letters! :o De amateurisme spuit ervan af!

Blijepanda
15 augustus 2005, 21:22
Wat is het toch irritant als mensen elk woord wat ze typen met een hoofdletter beginnen. Ben ik de enigste die dat irritant vind?

Nee, zeker niet :nervous:

Raffel
15 augustus 2005, 21:51
Op Biedingen Wordt Niet Gereageerd.

Die kerel gaat goeie zaken doen :D

Speeddemon
15 augustus 2005, 22:32
Wat een eikel, zeg! Valt niet op, hoor. En dan ook nog vet schrijven dat ie uit China komt met vette letters! :o De amateurisme spuit ervan af!
HET amateurisme, Olaf... :wink:

[cubensis-mierenneukmodus]
En tja, als ie gebruikt is, zal ie helemaal moeite hebben 'm te verkopen, aangezien ie voor 199 bij Feedback staat. [/cubensis-mierenneukmodus] :roll:

Dennis T
16 augustus 2005, 01:55
:-D :-D :-D

Dat zulke mensen voldoende hersencapaciteit hebben om in leven te blijven....

Vampire
16 augustus 2005, 10:23
Hehe, over soleren tot de 24ste fret - "Ik Heb Nog Nooit Een Andere Gitaar Gezien ,waarmee Je Dat Kon"

hij zegt soleren VANAF de 24e fret. helemaal knap.

Nee, hij zegt TOT de 24e fret.

Hij had trouwens dat ding wel eens mogen schoonmaken voor de foto, nu lijkt het net alsof hij er met een doek met terpentine eens even flink over heen heeft lopen wrijven!

Kim Wilson
16 augustus 2005, 11:09
Wat is het toch irritant als mensen elk woord wat ze typen met een hoofdletter beginnen. Ben ik de enigste die dat irritant vind?
Nee, dat is een tooltje van Marktplaats. Ze willen niet dat een volledige advertentie in hoofdletters staat. De adverteerder heeft de Caps Lock aangezet, en Marktplaats maakt er automatisch kleine letters van, behalve de eerste letter. Er zijn namelijk ook hoofdletters aan het begin van een zin nodig. Het tooltje doet dus iets als:
"maak alle letters kleine letters, behalve eerste letter van woord", maar dan in computertaal.
Ja, ik spreek uit ervaring! :-D

jorrit
16 augustus 2005, 16:57
Hehe, over soleren tot de 24ste fret - "Ik Heb Nog Nooit Een Andere Gitaar Gezien ,waarmee Je Dat Kon"

hij zegt soleren VANAF de 24e fret. helemaal knap.

Nee, hij zegt TOT de 24e fret.


nee hij zegt vanaf de 24ste fret... lees zn titel van zn ad maar :-D

Vampire
16 augustus 2005, 16:59
Hehe, over soleren tot de 24ste fret - "Ik Heb Nog Nooit Een Andere Gitaar Gezien ,waarmee Je Dat Kon"

hij zegt soleren VANAF de 24e fret. helemaal knap.

Nee, hij zegt TOT de 24e fret.


nee hij zegt vanaf de 24ste fret... lees zn titel van zn ad maar :-D

Haha, nu zie ik het ook, maar in de ad zelf staat tot...

bod is 95 euro, iemand die denkt dat nu al zijn dromen uitkomen en hij de tweede Vai wordt misschien? :wink:

JesseBeau
16 augustus 2005, 17:08
http://www.kyowashokai.co.jp/caparison%20horus/Horus%20DeepSea.gif

Ojo!!! 27 fretten... ik heb nog nooit een gitaar gezien waarmee je dat kon :D

olaf reijnders
16 augustus 2005, 17:10
Wat een eikel, zeg! Valt niet op, hoor. En dan ook nog vet schrijven dat ie uit China komt met vette letters! :o De amateurisme spuit ervan af!
HET amateurisme, Olaf... :wink:

Oeps! :oops: Ik vergis mij nogal vaak met de en het. Vandaar dat ik in Engels altijd beter ben geweest. Daar heb je alleen the!

bat
16 augustus 2005, 19:31
Wat is het toch irritant als mensen elk woord wat ze typen met een hoofdletter beginnen. Ben ik de enigste die dat irritant vind?
Nee, dat is een tooltje van Marktplaats. Ze willen niet dat een volledige advertentie in hoofdletters staat. De adverteerder heeft de Caps Lock aangezet, en Marktplaats maakt er automatisch kleine letters van, behalve de eerste letter. Er zijn namelijk ook hoofdletters aan het begin van een zin nodig. Het tooltje doet dus iets als:
"maak alle letters kleine letters, behalve eerste letter van woord", maar dan in computertaal.
Ja, ik spreek uit ervaring! :-D
Toch knap dat ie dan MADE IN CHINA wel helemaal in hoofdletters erin heeft gekregen... :wink:

Kim Wilson
16 augustus 2005, 19:40
Wat is het toch irritant als mensen elk woord wat ze typen met een hoofdletter beginnen. Ben ik de enigste die dat irritant vind?
Nee, dat is een tooltje van Marktplaats. Ze willen niet dat een volledige advertentie in hoofdletters staat. De adverteerder heeft de Caps Lock aangezet, en Marktplaats maakt er automatisch kleine letters van, behalve de eerste letter. Er zijn namelijk ook hoofdletters aan het begin van een zin nodig. Het tooltje doet dus iets als:
"maak alle letters kleine letters, behalve eerste letter van woord", maar dan in computertaal.
Ja, ik spreek uit ervaring! :-D
Toch knap dat ie dan MADE IN CHINA wel helemaal in hoofdletters erin heeft gekregen... :wink:

Heej verrek...

Dan weet ik het ook niet. Maar het is idd irritant.

Speeddemon
16 augustus 2005, 19:49
http://www.kyowashokai.co.jp/caparison%20horus/Horus%20DeepSea.gif

Ojo!!! 27 fretten... ik heb nog nooit een gitaar gezien waarmee je dat kon :D
Ik geloof dat Washburn (of zo'n ander merk dat groot was eind jaren '80) zelfs een gitaar heeft met 36 frets!

En Hamer had wel meerdere modellen met 27 frets... 't idee erachter is denk ik dat je je solo's in Em pentatonisch kan doorvoeren, zodat je een octaaf hoger hetzelfde kan doen als in positie 12-15.

olaf reijnders
16 augustus 2005, 19:55
Zie dit dan! http://www.organicdesign.org/peterson/guitars/strat_red.jpg

Kim Wilson
16 augustus 2005, 20:06
Zie dit dan! http://www.organicdesign.org/peterson/guitars/strat_red.jpg

:o :o :o :o :o :o :o :o :o

BOOOOOOIIIIIING!!!!!!!

Vampire
16 augustus 2005, 20:40
Ik tel 66 frets! :o

Maar de frets zitten er wel echt schots en scheef op, de ruimte er tussen verschilt telkens weer! dan weer groter, dan weer kleiner... en je vingers er tussen krijgen is volgens mij erg erg frustrerend!

olaf reijnders
16 augustus 2005, 20:54
Lijkt mij onbespeelbaar. Hij heeft volgens mij 72 frets (36 frets per oktaaf).

vulvasonic
16 augustus 2005, 21:47
Zie uitleg: http://www.organicdesign.org/peterson/guitars/


This is a sixth-tone guitar neck. It has 2 frets between each of the original frets. The intervals between the frets are 33.3 cents. It sounds great with tone rows because almost every note is dissonant with every other note.

Op zijn site lees je er meer over.