PDA

View Full Version : led's voor je dots!



Raffel
15 augustus 2005, 14:48
http://hotdotz.com/

Handig man! En niet eens duur. Misschien voor de gein eens 1 bestellen. Een avondje aan het bier, is het ook op :D

Bobbel
15 augustus 2005, 15:00
Hoe duur zijn ze dan, want dat kan ik nergens vinden...

Raffel
15 augustus 2005, 15:05
dat is mij ook nog niet helemaal duidelijk. Men geeft niet aan wat voor chemisch goedje men gebruikt om het te laten plakken. Alleen maar dat het goed blijft zitten.

Bobbel
15 augustus 2005, 15:06
dat is mij ook nog niet helemaal duidelijk. Men geeft niet aan wat voor chemisch goedje men gebruikt om het te laten plakken. Alleen maar dat het goed blijft zitten.

had mijn vraag al veranderd, want ik had mijn antwoord al gevonden... ze gaan eraf zonder schade en kan ze daarna niet meer gebruiken...

fred dons
15 augustus 2005, 15:07
prijzen zie je onderop de pagina in de ticker

Bobbel
15 augustus 2005, 15:08
prijzen zie je onderop de pagina in de ticker

ah bedankt...

ArpeggioKing
15 augustus 2005, 15:11
70 euro voor een kermis op je hals vind ik een beetje veel :roll:

fred dons
15 augustus 2005, 15:24
moet je eens een prijsopgave vragen bij Simsleds (ben je gelijk genezen :-D )

Raffel
15 augustus 2005, 15:25
65 euro is het maximum en voor 50 euro heb je de goedkoopste oplossing. Ik vind het wel meevallen qua prijs eigenlijk.

olaf reijnders
15 augustus 2005, 15:34
Ik vind het een beetje een gimmick. Bovendien ben ik bang dat ik er blind van word. 8-) En ik ben ermee eens dat het vrij duur is voor een batterijhouder met een aantal lampjes.

Bigfoot414
15 augustus 2005, 15:37
Wauw, maak van je podium een hoerenkast :(

Reel Big Fish
15 augustus 2005, 15:44
Een avondje aan het bier, is het ook op :D


65 euro is het maximum en voor 50 euro heb je de goedkoopste oplossing.

Kweenie hoor, aan €15 euro heb ik al meer dan genoeg voor bier (als ik mn rugtas vul dan) :D

Raffel
15 augustus 2005, 15:52
Een avondje aan het bier, is het ook op :D


65 euro is het maximum en voor 50 euro heb je de goedkoopste oplossing.

Kweenie hoor, aan €15 euro heb ik al meer dan genoeg voor bier (als ik mn rugtas vul dan) :D

als je het uit de supermarkt haalt wel ja :)

el loco
15 augustus 2005, 17:43
OMFG, wat is dat lelijk zeg, zet er dan een neon buis onder...

Nocki
15 augustus 2005, 18:06
Ik vin dhet wel een goed idee.
ik heb ooit mag het licht uit gecoverd. en dat deden we van muziek af dus niet uit ons hoofd. en de barman deed dus... het licht uit. dus daar stonden we dan.. :-) neeik vind het een wereld idee..

ik zie het wel zitten.

wie besteld er een? di mag er 2 bestellen. voor mij ook een.

Lord Abortion
15 augustus 2005, 19:37
Is wel cool, als ik weer wat geld heb dan koop ik er wel hoor. Handig, en het ziet er goed uit!

Raffel
15 augustus 2005, 21:52
ieder z'n smaak he. Ik denk wel dat het op de ene gitaar iets mooier staat dan de andere. Bij een LP zou ik het niet ontzettend mooi vinden. Maar bij een superstrat... :)

Lord Abortion
15 augustus 2005, 21:56
Ik denk aan groene leds voor op mijn zwarte Beast, en rode leds op mijn rode Ironbird (die ik zopas op eBay gescoord heb). Moet wel mooi staan bij die modellen. Op een Les Paul of Tele zou ik het nu ook niet direct installeren, maar op mijn gitaren moet dat wel mooi staan.

vulvasonic
15 augustus 2005, 22:23
Het lijkt me wel aardig om van mijn krans een kerstkrans te maken.

Das Schaap
15 augustus 2005, 22:39
Lijkt me toch wel vet zoiets. :)
Toch maar even onthouden ja, wie bestelde er ? :-D

Raffel
16 augustus 2005, 10:23
ik sowieso, maar ik wacht eerst ff tot mn nieuwe wah binnen is. Anders blijf ik maar aan het bestellen. Toch voor de gemoedsrust he. :)

Toch wel leuk een gitaar pimpen. :-D

Lord Abortion
16 augustus 2005, 13:17
Idem hier, ik wil toch zeker 1 setje, maar zal pas ergens eind september/oktober zijn.

Basseytje
20 augustus 2005, 00:37
ik vind het maar onzin. volgens mij lijden ze alleenmaar af. wat heb je er eigenlijk aan...

up-guitarman
20 augustus 2005, 00:47
Hehe, grappig ideetje voor als ik eens geld teveel heb ... :o

renier
20 augustus 2005, 01:10
Ik vin dhet wel een goed idee.
ik heb ooit mag het licht uit gecoverd. en dat deden we van muziek af dus niet uit ons hoofd. en de barman deed dus... het licht uit. dus daar stonden we dan.. :-) neeik vind het een wereld idee..

ik zie het wel zitten.

wie besteld er een? di mag er 2 bestellen. voor mij ook een.

dude... in een cafe van bladmuziek coveren.. dat is zo ongeveer zo rock & roll als de fuckin honeymoon quiz..

Nickname
22 augustus 2005, 11:13
Is iets voor MTV.. ipv pimp my ride... 8-)

Raffel
22 augustus 2005, 11:23
tja ze hebben nu ook al Pimp my Room op MTV, dus ik denk dat ze wat dat betreft al genoeg aan het melken zijn.

Ik zou wel meewerken aan Pimp My Guitar Gear trouwens. Ik denk alleen dat je dan 6 maanden doet over 1 aflevering. :D

vulvasonic
22 augustus 2005, 11:34
tja ze hebben nu ook al Pimp my Room op MTV, dus ik denk dat ze wat dat betreft al genoeg aan het melken zijn.

Ik zou wel meewerken aan Pimp My Guitar Gear trouwens. Ik denk alleen dat je dan 6 maanden doet over 1 aflevering. :D

Hier kun je je eigen gitaren al behoorlijk mee pimpen (ik heb al een knopje), zijn alleen aan de prijzige zijde: http://www.qparts.com/

Raffel
22 augustus 2005, 11:42
ja ok, maar dit vind ik dan weer fout pimpen. Ik vind LED's nog wel degelijk. Maar nep robijnen in een nep gouden knop vind ik dan weer te ver gaan.

Bobbel
22 augustus 2005, 11:43
ik vind die onderdelen niet echt mooi...

vulvasonic
22 augustus 2005, 12:33
ja ok, maar dit vind ik dan weer fout pimpen. Ik vind LED's nog wel degelijk. Maar nep robijnen in een nep gouden knop vind ik dan weer te ver gaan.

Maar ze hebben ook gewone dome-knopjes met echt turquoise inleg. En een slagplaatje van echt abalone in een paars verfbadje vind ik ook niet echt vies. Een slagplaatje van leer of van verweerd metaal is ook wel geinig. En als je het echt bond wil maken kun je zelfs je straplocks voorzien van een steentje of een motief.

En laten we eerlijk wezen; FOUT pimpen bestaat niet. Pimpen is per definitie FOUT. :D

vulvasonic
22 augustus 2005, 12:34
dubbel

Raffel
22 augustus 2005, 13:19
ja ok, maar dit vind ik dan weer fout pimpen. Ik vind LED's nog wel degelijk. Maar nep robijnen in een nep gouden knop vind ik dan weer te ver gaan.

Maar ze hebben ook gewone dome-knopjes met echt turquoise inleg. En een slagplaatje van echt abalone in een paars verfbadje vind ik ook niet echt vies. Een slagplaatje van leer of van verweerd metaal is ook wel geinig. En als je het echt bond wil maken kun je zelfs je straplocks voorzien van een steentje of een motief.

En laten we eerlijk wezen; FOUT pimpen bestaat niet. Pimpen is per definitie FOUT. :D

Ok laat ik het anders zeggen. Opleuken is in dit geval leuk, pimpen niet. :)

Bastin
15 november 2005, 10:14
Vorige week besteld
binnen 10 minuten geinstalleerd

http://www.katskapot.nl/led/41.jpg
http://www.katskapot.nl/led/47.jpg
http://www.katskapot.nl/led/44.jpg

Swan
15 november 2005, 10:32
is dat ff lelijk
ach over iets meer dan n maand kan je het weer gebruiken waar t bedoelt voor is
http://www.bosjuweel.nl/kerstboom.jpg

Bastin
15 november 2005, 10:35
ik vind het wel wat hebben. Het was ook meer als een test.
Maar ja 75 euro voor 12 smd ledjes en een plastic doosje met een schakelaar is best veel.
Maar tot nu toe alleen nog maar goede reacties gehad.

Swan
15 november 2005, 12:45
ja maar zo'n plastic buisje op zo'n mooie charvel :cry:

SBloke
15 november 2005, 13:21
Doet mij allemaal een beetje aan Alembic denken, alleen dan veel minder mooi uitgevoerd.

Pak dan gewoon glow-in-the-dark zijstipjes ofzo... zullen ze vast wel ergens maken. (weet iemand een adresje?)

ranvan2000
15 november 2005, 13:40
Vind zoiets vooral leuk voor een ander, zou het zelf niet snel op een gitaar zetten. Maar ik moet wel zeggen dat het erg mooi kleurt bij je gitaar!

M O P
15 november 2005, 16:30
Pimp my guitar? Haha, sorry, ik vind het niks.. Staat nogal patserig, en of het nut heeft...? No offence tegen de mensen die het wel mooi vinden bij de weg.

Stitch
15 november 2005, 17:57
Ik vind led opzich wel gaaf, maar ik vind dat de leds bij deze oplossing teveel van de zijkant te zien zijn. Normaal liggen ze in het hout en nu echt erop. Heb het vorige week toevallig op een alembic basgitaar gezien.

FruscianteFan
15 november 2005, 17:58
Was hier niet ergens iemand die LEDjes in de hals van zijn custom gebouwde gitaar had laten zetten? Die ene Beast die bij Shamray was gebouwd ofzo..

Noid
15 november 2005, 18:41
Ah lachen, da's weer eens een keer wat anders. Brilliant, vette looks!! Past ook goed bij die gitaar. Ik zie hier de humor wel van in. Natuurlijk gaat het in 1e instantie om het spel, maar het oog wil toch ook wat, zeker live, gegarandeerd dat iedereens aandacht getrokken wordt, juist omdat ze bovenop de hals liggen.

Maar waar ik vooral ook benieuwd naar ben: merk je er iets van bij het spelen? Hoe glad is dat materiaal? Kun je er snel mee langs met je duim of remt het af enz. Gaat die batterijhouder niet meetrillen enz.

fullorder
16 november 2005, 15:44
ieder z'n smaak he. Ik denk wel dat het op de ene gitaar iets mooier staat dan de andere. Bij een LP zou ik het niet ontzettend mooi vinden. Maar bij een superstrat... :)

vind het vooral iets voor zo'n foute ibanez metal-plank of een veel te gelikte prs ofzo. dat is al kitsch van zichzelf en daar passen die lampjes mooi bij. ideaal voor de kerstdagen! ;)

timbo
16 november 2005, 16:13
wat is hier zo cool aan dan beetje lampjes op je gitaar zetten

Bram+
16 november 2005, 17:05
Maar waar ik vooral ook benieuwd naar ben: merk je er iets van bij het spelen? Hoe glad is dat materiaal? Kun je er snel mee langs met je duim of remt het af enz.

Het is natuurlijk niet zo dat je standaard je duim over je hals legt, ik heb 'm bijvoorbeeld standaard gewoon achter de hals, dus voor mij zou het geen probleem zijn, en dat geldt denk ik ook voor meer mensen.

(waarom zou je eigenlijk wel je duim daar neerleggen (behalve evt. in eerste positie en misschien bij tokkeldingetjes om basloopjes te doen op de lage E-snaar o.i.d.)? Ik vind dat alleen maar irritant spelen)