PDA

View Full Version : New Adventures!!!!!!



Harry
15 augustus 2005, 14:28
Donderdag 25 Augustus de New Adventures op het Noorderzon festival in Groningen.
Lokatie: Het Dok buitenpodium aanvang 22:30 uur

andy
15 augustus 2005, 19:46
Damn, iemand uit Tiel die dat eerder weet dan ik. Maar ik ga zeker even kijken. Sowieso is Noorderzon leuk om rond te struinen. :wink:

Harry
16 augustus 2005, 13:27
:-D

andy
26 augustus 2005, 10:18
Goddamn, schrijf ik een stukje over het optreden, loopt dat forum weer te kutten. Later beter, geen tijd meer.
Was iig leuk die oude rockers weer eens te zien.

andy
27 augustus 2005, 00:29
OK: Poging twee.
Stel je voor: Een podium over een vijver (dus alleen links en rechts naast het podium kon publiek staan, of je moest een zwembroekje meegenomen hebben) , een PA setje voor een zaal voor 300 man in de buitenlucht. Het geluid was dus allesbehalve perfect. En van veraf klonk het als een transistor radio (geluid kon niet hard vanwege andere vooorstellingen op het terrein). Maar ik zat al snel redelijk dichtbij en het kwam daar allemaal lekker over. Van C Mon tm Late Late show. De hele zooi kwam langs, inclusief 'moderne' covers van the Who en the Beatles. :P Anderhalve uur pure rock n roll met af en toe een blues of traditional. Lekker optreden. Ik heb me vermaakt.

Harry
30 augustus 2005, 10:05
ik was er graag bij geweest..... kun je me tippen als ze weer eens optreden? Dat ik het nu eerder wist dan jij was een toevalstreffer :D