PDA

View Full Version : Leveringstijd Gibson



Patrick V
15 augustus 2005, 12:35
Ik heb mij op 16/07 een Gibson Sg Standard aangekocht, maar tot op heden is deze nog niet binnen gekomen in de winkel.
Dealer noch leverancier kunnen hier een juiste datum opplakken.
Zijn er hier mensen op het forum die ook lang hebben moeten wachten op hun nieuwe Gibson?
Alvast bedankt voor jullie antwoord.
Patrick.

Harry
15 augustus 2005, 14:39
je hebt toch niet betaald hoop ik?

Patrick V
15 augustus 2005, 15:22
Natuurlijk niet, trouwens ik heb door de jaren heen al meerdere malen iets besteld en gekocht in deze zaak (is één van de grootste muziekhandels in België).
Neen ik wil gewoon weten, zoals hierboven gevraagd, of er nog mensen zijn die lang hebben moeten wachten.

Bl44t44p
15 augustus 2005, 17:08
Als je nou even aangeeft om welke zaak het gaat dan zijn we al 600 meter verder.

Patrick V
15 augustus 2005, 19:22
Sorry hoor, het heeft geen enkel belang de naam van deze zaak te noemen, het gaat enkel om een antwoord of er nog mensen zijn die lang op nieuwe Gibsons hebben moeten wachten.

Jeanken
15 augustus 2005, 19:39
Hmm, een Belg, laat me raden, je hebt bij Piens gekocht en je schaamt je nu :D
Het zijn de dagen nu en je hebt nog geen maand moeten wachten, aangezien je nog niet betaald hebt zal de winkel misschien niet meteen de bestelling geplaatst hebben ook, plus levering tot België, ik zou me geen zorgen maken.

Patrick V
15 augustus 2005, 20:19
Piens is het niet, maar wel die andere grote muziekhandel en ....schamen, ik zou niet weten waarom.
Toch bedankt voor uw reactie.

Bl44t44p
16 augustus 2005, 17:01
Piens is het niet, maar wel die andere grote muziekhandel en ....schamen, ik zou niet weten waarom.
Toch bedankt voor uw reactie.

En waarom wil je dan niet aangeven welke zaak het is ? Geeft ze heus geen slechte naam ofzo hoor :???:

marc_o
19 augustus 2005, 13:55
Ik heb wel eens 10 weken mogen wachten op een Les Paul Standard.........fijn was het niet, maar je verandert er zo weinig aan.

harrie-beton
19 augustus 2005, 16:33
ik zou eerst checken met de zaak of het echt besteld is en daar een bewijsje van vragen

arno
19 augustus 2005, 16:38
dat is een goeie ja, maar laat niet te lang met je sollen, een standaard SG is nou niet echt zeldzaam ofzo.

harrie-beton
19 augustus 2005, 16:42
precies, het kan zijn dat de winkel vergeten is te bestellen. Komt veel voor. Als je eenmaal een bewijs hebt dan kun je gitaar ook traceren.

Wat ook kan is dat de winkel financiële problemen heeft en schulden heeft uitstaan. Leveranciers leveren dan niet meer.


topic starter, de reacties geven ook aan dat op Gibsons dus geen lange levertijd zit

marc_o
19 augustus 2005, 16:49
dat is een goeie ja, maar laat niet te lang met je sollen, een standaard SG is nou niet echt zeldzaam ofzo.

dat zegt helemaal niks hoor, kan toevallig op zijn in de benelux, het is niet zo dat ze er nu honderden van hebben liggen in pakhuizen en dan moet ie gewoon binnengevaren/gevlogen/whatever worden vanuit de USA

bloodboiler
19 augustus 2005, 21:19
Is het wel een officiele Gibson dealer waar je de gitaar besteld hebt?

Een vriend van mij heeft ooit een Rickenbacker bass besteld via een niet officiele dealer en heeft er bijna een jaar(!) op moeten wachten. Ik moet er wel bij zeggen dat de winkelier hem vooraf al waarschuwde voor een extreem lange levertijd.

bat
19 augustus 2005, 23:54
Tsjongejonge, iemand stelt een simpele vraag en binnen no time vinden enkelen het al vreemd dat diegene niet wil vertellen waar ie hem besteld heeft (wat doet dat er toe?), denkt men dat de winkel wel niet besteld zal hebben en wordt er zelfs al de suggestie gewekt dat de winkel wellicht schulden heeft (welke winkel niet!).

Enfin. Een maand is op zich niet zo lang, zeker niet in de vakantietijd. Wel zou ik gewoon even bij de winkel langs gaan en informeren of het nog lang duurt en wanneer ie besteld is.

Het wil inderdaad nog wel eens uitmaken of je hem bij een officiële dealer bestelt of niet.

harrie-beton
20 augustus 2005, 11:00
de topic starter heeft meer kans als hij deze vraag aan de winkel stelt

Patrick V
21 augustus 2005, 11:47
Eerst en vooral, iedereen bedankt voor jullie reactie.
Ik heb ondertussen via Gibson Europe vernomen, dat hij normaal tegen eind augustus zou geleverd worden.
En inderdaad, op een simpele vraag kan men soms uiteenlopende antwoorden krijgen.

Patrick.

Geduld is een schone gave.

sjaakies
24 augustus 2005, 21:06
ik zou op zoek gaan naar een winkel die hem wel op voorraad heeft desnoods hier in NL
het voordeel van bestellen is dat je wel een hele verse krijgt maar daar is soms geduld voor nodig

succes ermee

Nickname
25 augustus 2005, 08:53
Had op mn ibbi ook ruim 2 maanden moeten wachten, maar dat kwam omdat ie nog ff uit tokio moest worden verscheept :roll:

Zal met jouw gibson ook wel zo zijn.. maar dan niet uit tokio (hoop ik tenminste voor je :D )

hadv
31 augustus 2005, 00:41
ik bestel personalemente nooit een gitaar, zeker niet dit soort duurdere merken. ook bij deze fabrikant zitten er behoorlijke individuele verschillen. mijn laatste gibbie was een sg 61 ri, de eerste die ik bespeelde kon mij absoluut niet bekoren, de 2e (half jaar later) stal mijn hart binnen enkele minuten. ongelooflijk, maar waar

harrie-beton
31 augustus 2005, 09:37
het is eind augustus waar blijft die gibson

sjaakies
2 september 2005, 21:04
check je mail
patrick V

Patrick V
3 september 2005, 11:42
Heb een bericht gekregen, dat ze volgende week aan de winkel geleverd wordt.
Hadv kan ik geen ongelijk geven, maar dat gevoel heb ik met mijn huidige gitaren ook.
De ene dag zijn het juweeltjes, de andere dag klinken ze niet zoals ik het zou willen, maar in dit geval zal het wel aan mij liggen denk ik.
Voor sjaakies, er is meer in het leven dan gitaarspelen en voor de computer zitten.

sjaakies
3 september 2005, 23:11
Heb een bericht gekregen, dat ze volgende week aan de winkel geleverd wordt.
Hadv kan ik geen ongelijk geven, maar dat gevoel heb ik met mijn huidige gitaren ook.
De ene dag zijn het juweeltjes, de andere dag klinken ze niet zoals ik het zou willen, maar in dit geval zal het wel aan mij liggen denk ik.
Voor sjaakies, er is meer in het leven dan gitaarspelen en voor de computer zitten.

ja weet ik

Patrick V
9 september 2005, 20:20
Ik heb deze week mijn Gibson kunnen afhalen.
Voor mij alvast een pracht ding.

harrie-beton
9 september 2005, 20:24
FOTOOO

Patrick V
10 september 2005, 14:13
Zal ik zeker één van deze dagen eens doen, samen met wat foto's van mijn dertig jaar oude Hoyer.

Patrick V
11 september 2005, 12:07
Hier enkele foto's.

http://community.webshots.com/album/446661508hOYbyb

harrie-beton
11 september 2005, 15:04
geweldige gibson, doe wel dat bloemetjes kleed weg :-D