PDA

View Full Version : Dava Picks



Borisbecker
14 augustus 2005, 19:59
Weet iemand misschien welke winkel deze verkoopt?Heb er een aantal dingen over gelezen en wil het toch wel even uitproberen

Thom TK
14 augustus 2005, 20:01
TAGS heeft ze wel eens, bel ze zou ik zeggen. :)
Tenzij je op een LEUKE plek in Nederland woont :-D

Borisbecker
14 augustus 2005, 20:34
Tags???

Hmm ik bedenk me nu pas dat je vast en zeker The American Guitar Store bedoelt

bat
14 augustus 2005, 20:36
The American Guitar Store, in het verre Ooooooooooooooosten van Nederland een begrip.

Borisbecker
14 augustus 2005, 20:37
Weet niemand misschien eentje meer in de buurt van de randstad. Heb namelijk niet zo'n zin om helemaal naar Enschede te gaan voor 1 paar plectra. Een internetwinkel mag trouwens ook.Ben liever lui dan moe

olaf reijnders
14 augustus 2005, 21:30
Misschien willen ze wel die plectra opsturen? Gewoon even vragen.

waix
14 augustus 2005, 22:18
dat zijn die dingen met verschillende diktes in 1 toch?

ik heb er 1 gekocht bij spanjaard in alkmaar

vind het trouwens geen lekkere plectrum :???:
ik geef de voorkeur aan jazz III's of 2mm stubbies :)

sergioproguitar
20 maart 2012, 14:23
hoi,
dava plectrums kan je bij vox humana (vlaardingen) te kopen...ik heb 2 davas plectrum een rode en een geel, deze plectrum moet je een beetje wennen...

VerbekeD
20 maart 2012, 14:57
Hopelijk zijn uw plectrums niet zo oud als dit topic...

Kingfisher
20 maart 2012, 15:37
http://www.tdpri.com/forum/attachments/telecaster-discussion-forum/92159d1312543493t-izzy-stradlin-telewhacker-zombie-thread-official-jpg

guitarkid
20 maart 2012, 16:06
hoi,
dava plectrums kan je bij vox humana (vlaardingen) te kopen...ik heb 2 davas plectrum een rode en een geel, deze plectrum moet je een beetje wennen...

2 Davas plectrum...? Het is toch 2 plectra's...????? Deze meisje heeft dit twee plectra's. Ja, ik weet het wel zeker! :seriousf: En ik rook één pakje Drum per drie dagen dus da's bijna twee pakjes Dra in de week!

Jasper.
20 maart 2012, 16:28
Het is toch 2 plectra's...?????

Nee helaas, plectra of plectrums. Plectra's is een meervoud van een meervoud.

guitarkid
20 maart 2012, 17:51
hoi,
dava plectrums kan je bij vox humana (vlaardingen) te kopen...ik heb 2 davas plectrum een rode en een geel, deze plectrum moet je een beetje wennen...


2 Davas plectrum...? Het is toch 2 plectra's...????? Deze meisje heeft dit twee plectra's. Ja, ik weet het wel zeker! :seriousf: En ik rook één pakje Drum per drie dagen dus da's bijna twee pakjes Dra in de week!


Nee helaas, plectra of plectrums. Plectra's is een meervoud van een meervoud.

Joh....... :soinnocent: