PDA

View Full Version : ervaringen met kopen in duitsland?



puppet
14 augustus 2005, 15:16
Hallo ik ben van plan een Vox Ad60vt te kopen.
In Nederland kost 'ie tegen de 700 euro terwijl je in Duitsland (Musik Productiv) €555.- neerteld.
Heeft iemand ervaring met deze zaak of kopen in Duitsland?
Want het scheelt nogal wat voor de prijs die je in Nederland betaald voor de 60watt heb je in Duitsland de 120 watt.
Alvast bedankt.

Kim Wilson
14 augustus 2005, 15:26
Ik heb laatst een element en nog wat spullen besteld bij MP, en dat werkte perfect. Toen ik mijn bestelling geplaatst had, kreeg ik een mail van een Nederlandse werknemer, waar zijn telefoonnummer en emailadres enzo in stond. Mocht ik dan vragen hebben kon ik bij hem terecht.
Toen de bestelling bij hun de deur uit ging, kreeg ik weer een email, met daarin de tracking code van UPS.

Kortom, als ik weer wat ga bestellen, doe ik het weer bij MP. De service was echt super.

Squier4ever
14 augustus 2005, 15:28
Ik heb alleen een gitaar gehaald bij musicstore, op zich qua service wel redelijk oké en je moet ff aan iemand vragen als je een amp wil testen....

amon
14 augustus 2005, 16:24
ik heb een maand geleden een Framus 2x12" cab bij ze bestelt en wacht nog steeds, maar dat komt door mij:

Ik bestel hem, maar ga een weekje later op vakantie. Als je iets bestelt, dan kom je idd met een nederlandstalige in contact, dat is sowieso al wat makkelijker dan engels lullen (duits: mij niet gezien). je krijgt een mailtje met trackingnummer van UPS, dus je kunt nagaan waar je pakket is op welke dag.
anyway, ik ging op vakantie en het zou nog een paar dagen duren. Ik dacht dat ik met eenmalige machtiging betaald had, maar toen de postbode bij mn ouders aan de deur stond moest er contant betaald worden. Mn ouders belde me en ik zei dat ik het dan zelf wel even natrek wanneer ik weer in NL ben. De volgende dag komt de postbode weer en mn ouders zeggen hem dat hij na 8 aug terug kan komen. Dinsdag 9 aug wordt ik gebeld door die nederlandse MP-medewerker, dat ze het pakketje terug hebben en of ze het opnieuw moeten opsturen of niet. Ik zeg ja...

Mn pakketje ligt nu in Rotterdam volgens UPS, maandag dan hopelijk weer wat speakers!
Prima shop!

Anders_Destium
14 augustus 2005, 18:22
Ik heb prima ervaringen met spullen bestellen bij Musik-Produktiv, en als je problemen hebt dan zijn er ook mensen die Nederlands kunnen!

bron-yr-aur
14 augustus 2005, 20:47
Als ik Feedback prijzen vergelijk met duitse prijzen zit daar meestal geen verschil in.

Bl44t44p
14 augustus 2005, 22:01
Als ik Feedback prijzen vergelijk met duitse prijzen zit daar meestal geen verschil in.

Ga jij nog maar eens vergelijken dan.

robert-gitarist
14 augustus 2005, 22:52
Als ik Feedback prijzen vergelijk met duitse prijzen zit daar meestal geen verschil in.

Ga jij nog maar eens vergelijken dan.

Wou net zeggen...zit wel degelijk verschil in...

Je kunt rustig wat bestellen in Duitsland...bij MP is de service erg goed...
Ook als je daar bent,altijd vriendelijke mensen...je kunt daar echt haast doen en laten wat je wilt enzo...Ennn ze kunnen altijd ff kijken of ze leuk prijsje ergens van kunnen maken...

pol
14 augustus 2005, 23:16
ik bestel altijd bij thomann, die leveren snel en de verzendkosten zijn maar 8 euro, tot 20 kg dacht ik.

gershwin5150
15 augustus 2005, 00:34
Heb tijdje terug een wireless gekocht bij Thomann, prima service, had hem binnen 3 dagen thuis.

Raffel
15 augustus 2005, 11:41
Thomann, MP en Beyers zijn allemaal respectabele zaken. Ik heb er allemaal meerdere keren zaken mee gedaan en het is me nooit slecht bevallen.

dano
15 augustus 2005, 14:05
ben zaterdag even naar MP gereden, het is het ritje (235km) zeker waard. Veeeeeeeeel leuk spul, service in de winkel is redelijk, personeel is soms moeilijk te vinden. Verder erg goeie zaak en met een beetje duits/engels kom je al heel ver. Prijzen zijn inderdaad erg aantrekkelijk