PDA

View Full Version : Guns N' Roses Nightrain MET vocals van Mrs. S.C. 350



Axl Rose
13 augustus 2005, 19:32
hey, ik en een dame van een ander forum hebben de volledige nightrain gedaan met vocals! Ik heb de gitaren ingespeeld en 'Mrs. S.C. 350' de vocals (guitars101.com)

ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

http://www.brendmusic.com/Nightrain.mp3

8-)

Bloodline
14 augustus 2005, 19:58
of het echt goed is opgenomen . . .

maar elke als ik ie gitaar intro hoor denk ik wel goh, wat zou het zijn als ik hem had bedacht :D!!


relaxed.

Bruce
14 augustus 2005, 22:03
opname is niet super, maar hij rockt
wel lekker hoor!

Axl Rose
15 augustus 2005, 11:30
@bloodline: bedankt voor het luisteren! over de opname, ik heb de gitaren opgenomen met een simpele pc mic dus vandaar dat het geluid daarvan niet optimaal is. Maar omdat ik van ouderwets houdt, 70s geluid, vind ik het prima zo. :)

@Bruce: hey, thnx man!, inderdaad zoals je zegt is de opname niet super maar voor een pc mic.... 8-)

Stratman70
16 augustus 2005, 18:46
opname is niet super, maar hij rockt
wel lekker hoor!

+1

Wat een brute stem heeft dat mens. Ik vind dat je toffe solo's speelt. Zijn deze origineel of speel je die van Slash? Ik ken het nummer namelijk niet zo goed. Hoe dan ook, zoals Bruce al zei: het rockt wel lekker hoor!

°plectrum°
16 augustus 2005, 20:43
klinkt echt mooi , kvindt de zang ook goed klinken.

zou je mij de tabs van dit nummer kunne doorsturen ofzo?
want ik wil een tab die juist is , op't internet staan redelek veel fouten denk'k.

email = d_i_s_t_o_r_t_i_o_n@hotmail.com

Basseytje
13 september 2005, 14:26
t klinkt lekker mijn complimenten

Axl Rose
25 september 2005, 22:49
hey dank u allemaal voor het luisteren en jullie feedback!

De solo's die ik hier heb gespeeld zijn voor het grootste deel origineel van Slash, met af en toe wat improvisatie dingetjes erin, (wat eigenlijk gejat is van hoe Slash, Nightrain live speelde)

@plectrum: Tabs kloppen over het algemeen wel die ervan te vinden zijn. ff google gebruike ofzo. :wink:

Metallimoons
17 oktober 2005, 01:38
Klinkt goed, wel goe da ge erbij zegt da da gezongen wordt door
een vrouw, amai men voeten wa een stem! :D

ieme
19 oktober 2005, 21:31
dat is echt geen vrouw die dat zingt!!! :-?

Speeddemon
23 oktober 2005, 22:42
klinkt best lekker, maar ik mis de 2e gitaar wel HEEL erg! (de magie van GNR was toch wel 2 eigenzinnige gitaristen die door langs elkaar heen te spelen een soort harmonie creeërden).

En die 3 pinch harmonics vlak voor 't 2e couplet ontbraken ook, en daar zat ik wel op te wachten.

Axl Rose
24 oktober 2005, 08:12
@Metallimoons: haha, thnx!
@ieme: I'm not kidding
@speeddemon: thnx! Dr zit wel degelijk tweede gitaar in. Ik had de gitaarpartijen ook gesplitst eerst naar L en R. Alleen is het doordat de dame die de vocals heeft gedaan ondergesneeuwd omdat ze ook per ongeluk de L en R heeft samengevoegd tot 1 brok zodat je het nauwelijks hoort. Overigens klinkt de rhythm partij die erin zit ( het eerste deel tot aan de solo) erg op hetgeen dat als lead word gespeeld dus je moet goed luisteren voor je dat opvalt, of wat harder zetten. Onder de solo's enzo wordt wel degelijk rhythm gespeeld alleen hoor je em niet geheel vanwege de reden die hierboven staat.

Pinch harmonics ben ik zeer slecht in, dus die zitten er niej in :oops:

Maar thanks voor het luisteren man! :cool:

Tymon
24 oktober 2005, 13:19
ARGH :o is dat een meid???

Maar verder wel OK, ik heb vroegah veel Guns geluisterd.

Axl Rose
24 oktober 2005, 14:48
thanks :)