PDA

View Full Version : Simpel..?



_Vincent_
13 augustus 2005, 17:10
nou dat van nirvanna lukt me niet echt weet iemand iets simpels om me e te beginnen ? :$:$:$

skabouter
13 augustus 2005, 17:13
ja, begin es met NIET domme topics te openen, en begin ook eens met ze WEL in het goeie subforum te zetten, dwaas :evil:

schizo910
13 augustus 2005, 17:14
smells like teenspirit misschien?

















nee, geintje... probeer rocking in the freeworld eens van Neil Young (ook door Pearl Jam gespeeld) is een erg simpel nummer maar het klinkt al snel ergens naar...

_Vincent_
13 augustus 2005, 17:14
smells like teenspirit misschien?

















nee, geintje... probeer rocking in the freeworld eens van Neil Young (ook door Pearl Jam gespeeld) is een erg simpel nummer maar het klinkt al snel ergens naar...
oke thnx

_Vincent_
13 augustus 2005, 17:15
ja, begin es met NIET domme topics te openen, en begin ook eens met ze WEL in het goeie subforum te zetten, dwaas :evil:
Tot uw dienst

schizo910
13 augustus 2005, 17:15
hey Ska!


Breath in.... breath in.... breath in... hold... hold... and let go.... pfffffff

RS-Rik
13 augustus 2005, 17:15
Nirvana is simpel...

probeer anders eens TNT van AC DC, of Snowblind van Black Sabbath, of Sanitarium of Enter Sandman van Metallica, By the Way van RHCP is ook niet moeilijk

Als je dat onder de knie hebt kun je door naar Aces High van Maiden, of een willekeurig Dream Theater nummer :razz:

_Vincent_
13 augustus 2005, 17:17
Nirvana is simpel...

probeer anders eens TNT van AC DC, of Snowblind van Black Sabbath, of Sanitarium of Enter Sandman van Metallica, By the Way van RHCP is ook niet moeilijk

Als je dat onder de knie hebt kun je door naar Aces High van Maiden, of een willekeurig Dream Theater nummer :razz:


ik vind nirvanna adners heel moeilijk:$

schizo910
13 augustus 2005, 17:20
In het begin is alles lastig... je kon ook niet rennen voordat je kon kruipen...

Als je gitaarspelen maar leuk blijft vinden komt het uiteindelijk echt wel goed...

ArpeggioKing
13 augustus 2005, 17:21
kap dan maar. :lol:

ArpeggioKing
13 augustus 2005, 17:22
probeer come as you are te spelen. Dat kan zelfs een blinde chimpansee met reuma spelen.

_Vincent_
13 augustus 2005, 17:31
probeer come as you are te spelen. Dat kan zelfs een blinde chimpansee met reuma spelen.

Bedankt voor de belediging haha:D:P nee grapje.. die is inderdaad niet moeilijk :) dankj

screamindemon
13 augustus 2005, 17:36
Nirvana is niet moeilijk,beginnen met gitaaspelen is moeilijk tenzij je een gezonde dosis doorzettingsvermogen hebt, als je nou serieus niet weet hoe je iets aan moet pakken vraag het dan op het forum maar deze 2 topics lijken echt een beetje op 'mama het lukt niet hellup!!!!' :-?

Satriani
13 augustus 2005, 17:44
Nirvana sucks ass

Tupelo
13 augustus 2005, 17:59
Simpele nummers: Check de Velvet Underground! :)

_Vincent_
13 augustus 2005, 18:07
Nirvana is niet moeilijk,beginnen met gitaaspelen is moeilijk tenzij je een gezonde dosis doorzettingsvermogen hebt, als je nou serieus niet weet hoe je iets aan moet pakken vraag het dan op het forum maar deze 2 topics lijken echt een beetje op 'mama het lukt niet hellup!!!!' :-?


Waar moet ik het dan vandaan halen

WICKED
13 augustus 2005, 21:51
ga de troy stetina series kopen

troy stetina -> google

_Vincent_
14 augustus 2005, 17:25
ga de troy stetina series kopen

troy stetina -> google

okejj

Harry
14 augustus 2005, 22:10
Nirvana sucks ass


ja, dat helpt.

Jax
15 augustus 2005, 08:20
ga de troy stetina series kopen

troy stetina -> google

okejj

Ik heb het gevoel dat vincent niet aan troy stetina moet beginnen als hij nog niet smells like teen spirit kan. (Je hebt het toch over die speed mechanics for lead guitar enzo?)

taylor
16 augustus 2005, 10:20
boer wat zeg je van me kippen . vrij simpel :lol:

Roy K.
16 augustus 2005, 10:58
Nirvana sucks ass


ja, dat helpt.

Ja, natuurlijk, nu weet hij dat toch? :-? Hij probeerde nirvana te spelen dus hij wist het waarschijnlijk nog niet!




ga de troy stetina series kopen

troy stetina -> google

okejj

Ik heb het gevoel dat vincent niet aan troy stetina moet beginnen als hij nog niet smells like teen spirit kan. (Je hebt het toch over die speed mechanics for lead guitar enzo?)

+1