PDA

View Full Version : Moeke



Hempo
13 augustus 2005, 16:38
Yo,

Nog een nummer. Met Basswasp op bas en orgel :D.
orgel als zanglijn.

http://www.flattyres.nl/moeke.mp3

maare, toch kwam ons dit deuntje, na het bedacht te hebben heel bekend voor. Bestaat het al, en zoja welk nummer is het?

groet
hempo

LaurentB
13 augustus 2005, 17:56
De link doet het niet...

Laurent

P.S.: daar heb ik ook vaak last van; dat ik denk iets geweldigs gevonden te hebben en ineens schiet me te binnen dat het al door iemand anders bedacht was en dat dat ook de reden was waarom het zo goed klonk :cry:

Hempo
13 augustus 2005, 18:45
nu doet ie t wel :)

koella
13 augustus 2005, 23:55
Lang nagedacht. Maar het liedje (lekkerrrrr vrrolijk) doet me denken aan de begin tune van de tv serie "catweazle". Offeh... isdat voor jullie tijd ?

Equalizer
14 augustus 2005, 15:21
Da's toevallig, ik had zonet nog Computer Talkin' van basswasp opstaan! Cool om terug te horen. :)

Over deze opname: klinkt lekker! Ik vind dat stukje vanaf 00:21 mooier dan het thema trouwens. Thema komt me wel bekend voor, maar zou niet weten waarvan. Misschien gewoon omdat het akkoordenschema een beetje standaard is. Verder fijn muziekje!

Hempo
14 augustus 2005, 20:32
Koella: catweazle ken ik niet :). Zal het es opzoeken op kazaa

Equalizer: leuke akkoorden schema's zijn wel vaak simpel denk ik, of niet orgineel iig

Axl Rose
15 augustus 2005, 11:32
Komt me ook wat bekend voor, maar boeie, klinkt lekker vrolijk dit, is weer es wat anders, netjes ingespeeld!

spanky_franky
15 augustus 2005, 13:23
He klinkt lekker vrolijk dit! netjes ingespeeld.. komt mij verder niet bekend voor, al klinkt het wel een beetje t.v.-tune achtig, `t zal wel aan het debiele orgeltje liggen :razz: