PDA

View Full Version : Legato! --- Rock ---



M@rtin
13 augustus 2005, 03:34
Hallo allemaal,

een nieuwe probeerseltje, vuur maar raak!

http://home.planet.nl/~bran0591/Downloads_bestanden/Legato_madness.mp3

Alles(!) legato gespeeld ....

mvg M@rtin

Bosch
13 augustus 2005, 10:24
Meer dan twee minuten lang hetzelfde "gepiel". Ik kan er niet wild van worden. Het klinkt overigens meer als tappen dan legato.

LaurentB
13 augustus 2005, 12:13
Mooie harmonieën. Zou erg mooi als bridge in een nummer kunnen werken, in zo'n geval erg verrassend. Maar ik zou er wel nog iets omheen bedenken, inderdaad.

Laurent

the_only_mordred_fan
15 augustus 2005, 18:53
Hee Martin,

je hebt het aardig te pakken heh !

Deze zou mooi bij een SF-film passen volgesn mij !

FrankS
15 augustus 2005, 19:49
Ja idd @ SF-film haha

Beetje slordig gedaan maar leuk sfeertje hey. Kzou ff aan je techniek/timing gaan werken. Langzaam beginnen en alles perfect spelen en dan opvoeren dat tempo. Idd tof als bridge ofzo maar niet te lang hetzelfde tapje. :)

LPplayer
30 augustus 2005, 14:43
Vet heb daaar ook weleens mee lopen klooien en idd dit kan je lekker als bridge gebruiken, De cadens is ook eeen beetje muse achtig vet :)

Jools
3 september 2005, 00:03
heh werkt een beetje op m'n zenuwen :)

M@rtin
15 oktober 2005, 03:29
Hallo allemaal,

Mooie reacties! Dank voor jullie commentaar...

Maar ik zou er graag nog meer willen horen.

btw het is inderdaad geen legato wat ik doe - ik tap met de zijkant van het plectrum!

gr. Martin

spanky_franky
15 oktober 2005, 13:30
Hmm... ik doe het je niet zo na (tappen is niet mijn ding)..

Het klinkt eventjes leuk, maar een heel 'nummer' zo aan de gang blijven is te veel van het goede. Het heet een probeerseltje dus dat had je zelf ook wel door natuurlijk :D Ik beaam wat mijn naamgenoot zegt, ga eerst rustig oefenen en bouw de snelheid langzaam op want het klinkt wat slordig.

Drummer-in-a-box gebruikt trouwens?