PDA

View Full Version : nieuw gas opject gekocht :D



robert-gitarist
12 augustus 2005, 22:16
Jaja Robert heeft vandaag een gitaar erbij gekocht.
het betreft een Epiphone superstrat.
Ik denk zelf dat ie tussen eind jaren tachtig en begin negentig jaren stamt.
Hij is zwart metalic van kleur,H-S-S,oude type Floyd Rose, "hokeystick"kop,volume+tone(push-pull) en 3 schakelaartjes om elementen mee teschakelen.
Ik zal zo snel mogelijk ff fototje regelen :)
maarrrr hij speelt super..en dat voor de prijs van 85 euro MET Dunlop strap á la 17,95 vind ik het niet verkeerd :D

Anders_Destium
12 augustus 2005, 23:52
gefeliciteerd :)


Omdat ik net een boek over China heb gelezen valt het me op dat je het alleen over de bespeelbaarheid hebt, de rest zal dan wel... :wink:

Walternativo
12 augustus 2005, 23:57
gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst,

maar
ben ik een heel erge zwartkijker als ik denk dat een 85 euro voor gitaar + accesoires pakket waarschijnlijk geen wereldgeluid voortbrengt?

robert-gitarist
13 augustus 2005, 00:01
gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst,

maar
ben ik een heel erge zwartkijker als ik denk dat een 85 euro voor gitaar + accesoires pakket waarschijnlijk geen wereldgeluid voortbrengt?

Ik zeg echt heel eerlijk:
Hij speelt echt super super goed...en klinkt echt geweldig...lekker vol en super warm...en de hals vind ik persoonlijk 100x beter dan een RG hals van ibanez..
Echt fijn ding hoor...klinkt echt als een dijk.

robert-gitarist
13 augustus 2005, 00:02
gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst,

maar
ben ik een heel erge zwartkijker als ik denk dat een 85 euro voor gitaar + accesoires pakket waarschijnlijk geen wereldgeluid voortbrengt?

Ik zeg echt heel eerlijk:
Hij speelt echt super super goed...en klinkt echt geweldig...lekker vol en super warm...en de hals vind ik persoonlijk 100x beter dan een RG hals van ibanez..
Echt fijn ding hoor...klinkt echt als een dijk.

Anders_Destium
13 augustus 2005, 00:36
Tja, er zitten op RGs minsten 6 verschillende soorten halzen :-?

Maiden Michiel
13 augustus 2005, 10:25
Pixx?

Sliver
13 augustus 2005, 10:40
gefeliciteerd!












ps. lijkt het nou zo of worden er opeens heel veel gitaren gekocht de laatste tijd?

EpiCenturiesAWAy
13 augustus 2005, 10:41
Ja dat was ik ook net aan het denken :)
En veel succes met je nieuwe gitaar! + wat foto's :)

Squier4ever
13 augustus 2005, 11:25
tis vakantie dan hebben mensen vaak wat meer geld ( studenten en leerlingen) omdat ze meer werken als gewoonlijk :-D heb ik zelf ook maar ik ga ook nog naar lowlands en ik wil eind van de vakantie een zelfbouwkit voor een amp bestellen, dus een tele zit er voorlopig niet in :-D :-(

anyway congrats met je nieuwe plank en we want pixx

bloodiron
13 augustus 2005, 11:43
congrats...

almarvk
13 augustus 2005, 12:17
Waar blijven de pics? ;)

AART
13 augustus 2005, 12:46
Tja, er zitten op RGs minsten 6 verschillende soorten halzen :-?


idd :lol:

en het altijd zeer persoonlijk hoe je een hals vind, ik zal namelijk een gibson les paul custom altijd onder een ibbi van 400 euro plaatsen qua hals, omdat een dikke 50's of 60's slim taper(al beter, maar nog steedsa een boomstam) gewoon niet mijn ding is.

robert-gitarist
13 augustus 2005, 19:06
bedankt mensen!!
Enne ben er echt blij mee!!
Zal zo gauw mogelijk ff foto's maken...zou kijken of ik vanavond paar met webcam kan maken.
Maar foto's komen 100%..ben er ok over uit zo ongeveer welke serie het is: een S serie...je hebt de s900 en s600 en ik dacht dat ik een 600 heb :)