PDA

View Full Version : DEAN USA gitaren.



gerrekat
4 september 2002, 22:07
Kan iemand me vertellen of hij of zij in het bezit is / wel eens gespeeld heeft op een eind jaren 70 begin jaren 80 DEAN ML (zo'n model waar dimebag van Pantera op speelde) Z (explorer model) of V?

Ik ben er erg in geinteresserd maar er schijnt zeer weinig interesse in te zij in Nederland, heb er echt nog nooit een gezien buiten mijn woonkamer.

Als iemand hem wil verkopen, GRAAG!!!

Monster
6 september 2002, 16:02
Bedoel je niet dat je een dimebag signature zoekt van Washburn?

Noctiis
6 september 2002, 16:05
ik heb in Duitsland op een ML Time Capsule gespeeld, dat was echt een topding!
Supercomfortabel en een prachtig geluid.
Wel een beetje prijzig, maar tzijn mooie gitaren, zeker weten.

gerrekat
6 september 2002, 17:02
Ik heb 3 Timecapsules en 2 vintage USA DEANs.
NEE, ik zoek geen washburn rip off, die dingen zijn aardig maar halen het bij lange niet bij een echte DEAN, de reden dat Dimebag op een washburn speelt is dat DEAN geen behoorlijke gitaren meer maakte toen hij een nieuwe endorsement zocht en GELD!
Als ik de dean website mag geloven dan heeft Dimebag nog een half jaar naar DEAN Zelinsky gezocht voor hij met washburn in zee ging.
Dean zelf was in die tijd echter werkzaam als meubelmaker.
gelukkig maakt hij sinds vorig jaar weer USA DEANS!

Tof dat je er in duitsland en hebt bespeeld ik heb een TC Z (explorer) uit duitsland laten komen, en 2 ML's uit de USA helaas zijn alleen de low end modellen in nederland verkrijgbaar.
Maar ben eigenlijk vooral op zoek naar vintage modellen die iemand nog ergens in een hoekje heeft staan, misschien kom ik er een keer een tagen er zal toch wel iemand in nederland zijn die er een heeft!

rePUNKtative
6 september 2002, 19:22
Op 2002-09-06 16:02, schreef Monster:
Bedoel je niet dat je een dimebag signature zoekt van Washburn?


Neej want dimebag zat eerst bij Dean en is nu geskipt naar Washburn :smile:

bobby
6 september 2002, 22:16
het is jammer dat er weinig intresse is voor deze gitaren in nederland..
ikzelf vind het een zeer model (dimebag darrel's) en die washburn's zijn helemaal niet slecht hoor.. zolang je maar niet de koreanse versie koopt, maar de dime 3 usa.. mmmmm..
dimebag gaat nu ook zelf een flying v model ontwikkelen.. dus ik ben benieuwd..

gerrekat
7 september 2002, 09:30
Die Washburn zijn best aardig (de USA versie dan) maar gewoon niet "the real deal".

Probeer maar eens een nieuwe Timecapsule USA DEAN ML, en je weet wat ik bedoel.
Maar ik zou er best een willen hebben, maar die washburns zijn ook nog verschrikkelijk duur, bovendien zie ik die dingen ook nooit, ja in den haag hangt een koreaantje.
Maar het probleem is als ik zoveel geld uitgeef koop ik liever een DEAN, ik hoop dat Dime een dezer dagen ook weer terugkeert naar het vertrouwde nest.
Voor zover ik begreep staat hij nog op erg goede voet met DEAN zelinsky zelf.

Ik vind de DEAN explorers ook erg gaaf (heb er twee), een V heb ik (nog) niet, maar wacht rustig mijn kans af en laat er een uit de USA komen.
Met verzendkosten en import tax (natuurlijk wel een beetje gefraudeerd) wass ik nog honderden guldens goedkoper uit dan bij http://www.musik-produktiv.de waar ze iets van 2400 euro kosten.

7th heaven
19 september 2002, 14:51
schrik niet kees dee in amersfoort heeft er 2 staan in het zwart met een koffer je bedoeld toch van die punt gitaren
http://www.keesdee.nl
033 465 53 55

trietar
19 september 2002, 15:29
7th heaven,

Volgens mij werk jij bij KEES DEE of je weet heel erg veel van gitaretn :smile:

Ironhead
19 september 2002, 16:39
Opmerking over Kees Dee: Heeft twee Jacksons waar ik erg in geïnteresseerd ben. Collectors items (een San Dimas dinky strat en een ltd '88). Helaas heeft de man geen benul van de huidige markt en vraagt 'ie VEEEEEEL te veel.

Zonde, want het zijn heerlijke gitaren en nou blijven ze onbespeeld. Hij wil 3500 euro voor de ltd '88. Alleen een volslagen idioot zou dat er voor geven, en dan hopelijk slechts onder bedreiging van extreem lichamelijk geweld.

Hallo overigens :smile: