PDA

View Full Version : Say Cheese - Frank Schiphorst



FrankS
12 augustus 2005, 14:52
http://members.home.nl/frnk/SayCheese090805.mp3

(ik wil em nog goed gaan mixen btw)

Barst los :D

Roy K.
12 augustus 2005, 15:20
Heheh het betere high-tech shredwerk!! 8-) Klinkt mega-vet, thema klinkt heerlijk, alleen de overgang op 1.56 moest ik ff aan wennen :D

Super gedaan!! :P 8-)

Bloodline
12 augustus 2005, 21:21
waah man !! je had niet eens wat gezegd of hij af was ofzow !!!


naja anyway:

gooozzer :-D rellaaxxeed nummertje 8-)
jezus ik voel me echt een amateurtje nu. serieus.
vooral bij dat stuk van 1:34.
jezus man dit is voor mij part topklasse !!!!


dit is relaxed frnkie !!!

ltrz

Scali
12 augustus 2005, 21:41
Goed gespeeld, best leuke melodie... Maar het mist voor mij iets, er komt op mij niet meer over dan een verzameling cliche licks en trucjes die in zo ongeveer ieder 'shred'-nummer voorkomen, waardoor het een beetje blijft hangen op het niveau 'technische showcase', en niet echt luistermuziek.
Wat mij betreft had er iets meer van een 'hook' in mogen zitten, of een of andere originele twist aan het geheel.

Luc-O
13 augustus 2005, 10:23
:o TEEEEEERING DUDE!!!!!!! Dit is echt fantastisch man! Dit moet je naar Shrapnel sturen, Varney tekent je meteen!! 8-)

Bosch
13 augustus 2005, 10:33
Woohaa! :o
F8cking Great! 8-)

Dat begin, echt ontzettend strak gedaan! Vanaf de eerste "bend" hoor ik dat jij speelt.

De mix, of zeg maar de hele productie, is erg geslaagd. Die bass is super goed te horen en legt een pittige basis. Sommige 'vaste' licks vind ik wat standaard, maar als je dan weer gaat improviseren, is het weer helemaal te gek! 8)

"Frank Schiphorst - Roy Segers.mp3" is trouwens ook nog een mega vet nummer!

Meer!

Stratman70
13 augustus 2005, 10:43
Woww...te gek dit!!! Melodie spreekt me aan en het nummer klinkt gewoon "af". En dan heb ik het nog niet gehad over je gitaarspel, die natuurlijk fenomenaal is.

Tja, één woord: TOPKLASSE!!!!

c.hultermans
13 augustus 2005, 12:25
Frnkieeeeeeeeeeeeee,

Eindelijk is ie af heee :wink:

Ik kon 'm al, maar wederom mijn complimenten!!!

Goed spel en een geweldig thema....

Meer, meer, meerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


Grtz,

Conrad

MartijnB
13 augustus 2005, 17:11
eej Mank.. Je weet dat ik niet zo'n enorme shred-liefhebber ben.. maar dit klinkt zwaar ok! :-D

SL-3
13 augustus 2005, 18:37
Vette shit 8-)

Intro doet me overigens denken aan '' Cacophony - Go off! '' and that's a good thing 8)


Adios,

ShaQ

FrankS
15 augustus 2005, 08:50
Wow thanx lui! :-D

Roy K. : Thanx man! Ja die overgang, zei een maat van me ook al. Maar ja, 'k heb er zelf niet zo over nagedacht eigenlijk, gewoon gespeeld wat er op dat moment in me op kwam. High-tech haha.. :oops:

Bloodline : Thanx! Was al een hele tijd af, afgezien van die sweeps in't midden (1.34) en op het eind (3.01 daggik). Vorige week ingespeeld met mn nieuwe PODxt. Ku'j wel horen. En wat nou, jij een amateurtje.. ksta nog steeds te kijken van je kunsten hey! ;)

Scali : Ook thanx! Joa cliché, kan best. Maar jah, zoals @ Roy K. > gewoon gespeeld wat er in me op kwam. (maar niet voor de technische showcase hoor ;)).

Luc-O : Haha thanx dude! Maarreh dat Shrapnel-verhaal : *help* Too much credit hey ;)

Bosch : Thanx! Cool @ bend! :D En productie, wow nie verwacht! Volgens mij kan dat nog wel beter, realistischer zeg maar. Coole reactie iig!

Stratman70 : :oops: Wow thanx! :D ook al too much credit hahaha... straks ga ik nog lui worden ;)

Ratjeeeeuuhh : Thanx dude! Ja eindelijk haha.. lui vark'n is frnkie soms ;) En meer moet er zeker komen! Nog een paar nrtjes en dan es een cdtje samenstellen..

Frartijn : Thanx!! Haha coole reactie vooral om wat je zelf al zegt @ shred :D \m/

ShaQ : Thanx!! Wow Go Off!?!? tering haha.. ja that's a good thing indeed hey pff :oops: Maarreh I wish ;)

Axl Rose
15 augustus 2005, 11:35
erg knap gedaan dit hoor!

segers
15 augustus 2005, 11:43
he Frnk alles kits daar?
Je weet al wat ik ervan vind he...echt een vet stuk dude, die breaks n stuff. :o super
grtz
Roy

FrankS
15 augustus 2005, 12:19
Axl Rose : Thanx man! :D


he Frnk alles kits daar?
Je weet al wat ik ervan vind he...echt een vet stuk dude, die breaks n stuff. :o super
grtz
Roy
Nou ik wil niet direct conclusies gaan trekken, maar thanx man, makker, vrind, mate, dude!!! ;) :-D

segers
15 augustus 2005, 13:03
je trekt maar een eind weg haha

SL-3
15 augustus 2005, 13:05
Wanneer komen jullie nou weer met een nieuw Woy & Fwank ik wacht al eeuwen man :razz:

FrankS
15 augustus 2005, 14:03
je trekt maar een eind weg haha:lol: wat jij wil.... ;)

@ ShaQ : kompter an!! Roy had nog een backing gebouwd die we nog vol moeten pielen. :-D

Bloodline
15 augustus 2005, 15:15
ow frnk vet hae zown podxt. wat tweaken en er komt magie uit zown ding.

FrankS
15 augustus 2005, 15:28
Haha ja is gaaf dingetje! Ik heb er dus alleen die 2 arpeggiostukkies mee ingespeeld hoor ;) Rest is nog de Toneflap SE :-D Ook super ding!

Robbert v.d. Hanenberg
15 augustus 2005, 16:32
Hey Frank!!

Vet man!! 8-) Ik kende 'm ook al van 'n tijdje terug maar hij is VET geworden!

Vette slag-riff ook!

Heb alleen 't idee dat de mix wat "hoog" mist. Heb je er dat met 'n eq uitgetrokken? Het mag naar mijn smaak ietwat "frisser".
Heb zelf ook vaak de neiging om bepaalde hoogfrequenties weg te trekken maar in de uiteindelijke eindmix heb je 't toch vaak nodig.

Grtz,


Robbert

FrankS
15 augustus 2005, 17:44
Heya Robbert!

Thanx man! :D

Lead is nie ge-eq'd nog.. idd doffig nog. Sowieso nog niet echt gemixt deze versie. Ik denk da'k er een beetje met de BBE Sonic Maximizer overheen ga klooien en wat lagere frequenties ga cutten ofzo. Mag idd stukkie frisser/scherper klinken ja. Sowieso de totaalmix kan wat werk gebruiken.

Bedankt voor de toffe reactie iig :-D

Luc-O
16 augustus 2005, 10:46
Shit man, ik heb 'm nu al 100 keer geluisterd ofzo en ik móet gewoon nog een keer reageren. Ik had net 'Plastic' van Joey Tafolla opstaan (waanzinnige plaat trouwens) en jouw nummer heeft heel veel weg van het eerste nummer daarvan, 'Audio Exotica'. Echt van die brute 'high tech-shred' 8-) . Nogmaals: su-per-vet man, van alle shred-postst is dit wat mij betreft de beste tot nu toe, het heeft alles: vette thema's, breaks, tempowisselingen, beukende riffs, heersende licks en een lekkere Amerikaanse sound. (Door een koptelefoon klinkt-ie goeeeed!!!)

FrankS
16 augustus 2005, 11:43
Shit man, ik heb 'm nu al 100 keer geluisterd ofzo en ik móet gewoon nog een keer reageren. Ik had net 'Plastic' van Joey Tafolla opstaan (waanzinnige plaat trouwens) en jouw nummer heeft heel veel weg van het eerste nummer daarvan, 'Audio Exotica'. Echt van die brute 'high tech-shred' 8-) . Nogmaals: su-per-vet man, van alle shred-postst is dit wat mij betreft de beste tot nu toe, het heeft alles: vette thema's, breaks, tempowisselingen, beukende riffs, heersende licks en een lekkere Amerikaanse sound. (Door een koptelefoon klinkt-ie goeeeed!!!)Wow dude, thanx :oops:

Dat nr van Tafolla ga ik es opzoeken hey!! Kvond er nooit wat aan, z'n muziek, dus nooit echt in verdiept haha.. maar ben benieuwd hey :)

Maar jezus wat n reactie.. *wordt een beetje verlegen*

Thanx nogmaals! :-D

Jij nog nieuwe liedjes dan? :-D

[edit]btw, @ am. sound : gewoon een hollandse gitaar hoor haha ;)

van puffelen
16 augustus 2005, 17:48
Mooi thema !!

Klinkt bekend, maar dat komt omdat het zo pakkend is.
Knap verzonnen hoor !
Oh, en mooi gespeeld natuurlijk. Ook aan de backing de nodige aandacht besteed, kan ik zeer waarderen !

kortom: tof !

van puffelen
16 augustus 2005, 17:51
Zou je eens kunnen reagern met wat ideetjes over arpeggio's ?
Die klinken zeer mooi !

Kijk maar, bij voorbaat dank.

c.hultermans
16 augustus 2005, 18:13
Wanneer komen jullie nou weer met een nieuw Woy & Fwank ik wacht al eeuwen man :razz:

hehe idd!!

Ik zou ook wel eens iets willen opnemen met een andere shredder!!! Lijkt me echt super gaaf!!!

Ik zal Luc O weer eens mailen......... :wink:

Grtz,

Conrad

FrankS
17 augustus 2005, 12:50
hey van puffelen : thanx!! kheb wel wat arpjes (powertab-formaat tabs) op mn site http://frnk.tk staan, bij Tabs.
Die vanaf 3.01min staan daar ook wel tussen (in andere posities weliswaar). Hoop dat je er wat aan hebt! :D

ratje : zou te gek zijn, jij en luc!

KutKaaskop
17 augustus 2005, 17:11
leuke opwarm oefening in het begin.
mag ik de tab, ik heb oefeningen nodig.

de rest is niet mijn ding de jaren 80 american gayshred.

FrankS
17 augustus 2005, 17:59
leuke opwarm oefening in het begin.
mag ik de tab, ik heb oefeningen nodig.

de rest is niet mijn ding de jaren 80 american gayshred.
haha hond.. het spel zelf gay noemen en ook nog es tabs willen van't intro :P

intro is vanaf de lage E een hele toons toonladder, simpel figuurtje (e-snaar 4 noten en volgende snaren 3 noten/snaar > postities; E-snaar : 0246, A-snaar : 357, D-snaar : 468, etc.). Alles legato gespeeld in dat stukkie. Mocht je er écht niet uit komen, mail maar, dan tab ik het wel voor je.

grtz

KutKaaskop
17 augustus 2005, 18:13
thnx ik heb m door 8-)

FrankS
17 augustus 2005, 18:28
thnx ik heb m door 8-)Cool!

Albert houwaart
17 augustus 2005, 19:35
fuck man dit is echt super heftig man!!!!!!!!!!!!!

mega afwisselend en alles is netjes.
super man ik heb gelijk weer zin om te oefenen!!

alles goed trouwens?

zo t e horen wel :-D

van puffelen
17 augustus 2005, 21:06
Hee, kun je die intro dan eens tabben please.
Ik kom er niet aan uit (te snel voor m'n oren denk ik).
Maar ik zou het grtaag willen kunnen spelen, dus als je wilt heel graag.

Nog bedankt voor de link naar je site, zitten ook heel bruikbare dingen
tussen !

bluegate
17 augustus 2005, 21:52
:o
Zeer goed!

Sonno
20 augustus 2005, 18:41
Klinkt goed!
Je sologitaar zou hier en daar wat harder mogen...

Soms hoor ik ladders van je waarbij ik denk: "Weet je het wel zeker?" Maar spelen kan je zeker!!! 8-)

FrankS
6 september 2005, 14:39
Yo heren, thanx maar weer! :-D

Ja die sologitaar etc.. mixen moet nog goed gedaan worden iig. Jah en die toonladders.. waar bedoel je precies? Ik piel dr hier en daar ook maar wat op los eigenlijk haha..

van puffelen : is goed, dat tabben. moet ik ff een gaatje vinden nog, ben teringdruk met van alles, maar komt goed :D

Sonno
6 september 2005, 16:07
Nou ik doe je het echt niet na ofzo maar ok dan,

[zeikmode/on]
tja, naar mijn mening klopt dat stukje van 2:20 tot 2:35 niet helemaal. Enkele tweestemmigigheden zijn ook niet helemaal zuiver.
[zeikmode/off]

Verder vind ik die arpeggio's aanhet einde echt 'fan'fuckin'tastisch d'rin komen alleen de laatste paar kloppen niet met de leadpartij, kwestie van 1 a 2 nootjes volgens mij...

Rock on!

Negative K3 fan
6 september 2005, 20:32
ik vind hem heel goed, maar niet zo goed als dat de rest hem vindt.

het thema is nogal uhh... fout? ofzo...

ik heb trouwens ook het idee dat de timing op bepaalde stukken nog wat strakker kan.

verder trouwens een hele mooie vibrato/bend techniek die mag je nog wel wat meer naar voren laten komen!

de productie is ook goed, de bas is duidelijk hoorbaar en beukt lekker. die stukjes met piano en gitaar samen vallen alleen nogal uit de toon kwa productie maar ook kwa mooiheid.

Negative K3 fan
6 september 2005, 20:33
het intro is trouwens superlijp!!!11 echt heel bruut

FrankS
13 september 2005, 16:54
Sonno : goeie oren heb je iig 8-) 'k Heb er idd niet zo op gelet op het eind.. het klonk voor mij iig prima totdat je dit zei hahaha.. maar thanx voor de reactie :-D

NegK3Fan : Thanx :-D Thema..fout : idd! Cheasy he!! ;) (zie titel vh nummer gheghe) Vond ik zelf ook wel haha.. maar ach, het is pakkend en het kwam spontaan dus ik ben er blij mee. Timing moet ik je ook gelijk in geven. Vooral in dat improv stuk, op het eind dat getap klopt geen flikker meer van die timing. Had geen zin dat hele stuk over te doen. 't Is wel om aan te horen dacht ik. En thanx @ bend/vib hey, cool :-D Produktie vinnik zelf zoals ik al zei nog niet je van het, te 'plastic' allemaal enzo. Maar ja. Eerst nog es wat meer nummers opnemen en dan es gaan mixen.

Maarreh toffe reacties :D

[edit]typtyfus

Lacrimosa
13 september 2005, 18:55
dat ik hier nog niet heb gepost :o !!
holy shit man, wat een nummer, die sweeps zijn echt de shit!!
Idd nog afmixen en dan issie super!!!

Cya,

Ismar 8-)

FrankS
14 september 2005, 09:40
wow thanx dude! :-D

kzit jouw nrs (vooral die Meshuggah-like) ook nog geregeld te luisteren, super man! Erg netjes ook hoe je die drums programmeert!!

Sentenced
18 september 2005, 20:29
Heerlijk nummer frank !

maar .....of het is toeval.......of het is gestolen :-D

porcupine tree.......... "even less"


als 2 druppels water :-D

LaurentB
18 september 2005, 21:00
http://members.home.nl/frnk/SayCheese090805.mp3

(ik wil em nog goed gaan mixen btw)

Barst los :D

Het beginthema doet me wat aan Steve Morse denken. Een beetje datzelfde, ronde geluid en van die opgewekte, southern rock-achtige melodieën. Maar dan dus wel gecombineerd met die snelle metalriffs die later komen natuurlijk. Tjezus, wat een partij noten achter elkaar, en dan nog meerstemmig...

Ik vind vooral het einde ook mooi gevonden.

Knap hoor!

Laurent

LaurentB
18 september 2005, 21:01
http://members.home.nl/frnk/SayCheese090805.mp3

(ik wil em nog goed gaan mixen btw)

Barst los :D

Het beginthema doet me wat aan Steve Morse denken. Een beetje datzelfde, ronde geluid en van die opgewekte, southern rock-achtige melodieën. Maar dan dus wel gecombineerd met die snelle metalriffs die later komen natuurlijk. Tjezus, wat een partij noten achter elkaar, en dan nog meerstemmig...

Ik vind vooral het einde ook mooi gevonden.

Knap hoor!

Laurent

Sentenced
18 september 2005, 21:05
Begrijp me niet verkeerd hoor.......maar het thema is voor mij net iets te bekend om te geloven dat je het zelf hebt verzonnen......

ik zal laten horen waarom :cool:
http://members.chello.nl/c.heere4/porcupine.mp3

zo dan :-D

Sentenced
18 september 2005, 21:14
dit is GEEN toeval :-D :-D :-D :-D :-D 8-)

Sentenced
18 september 2005, 21:31
Eigenlijk heb je gewoon een heel nummer gemaakt van het intro van een echte band :-D

Sentenced
18 september 2005, 21:34
klinkt leuk hoor.....maar nee......ik schat porcupine tree wat hoger in....sorry :-D

Sentenced
18 september 2005, 21:42
wat ik alleen niet snap is dat de "muziek-kenners" hier .....en dat zijn er een hoop als je ze moet geloven :-D.........eigenlijk niet de echte kennis hebben maar net als "Donner" de "tunnel-visie" hebben......ze kennen
alleen de grootste gitaristen........vreemd........muziek is meer dan een gitaar.

en dat blijkt wel.......want er stuurt iemand iets in wat geen steve vai is.......en iedereen trapt erin....schitterend....wel een pluim voor Frans :-D :-D :-D :-D

JorisBos
19 september 2005, 07:51
Buiten het feit of het zelf geschreven is ja de nee, het blijft een hoogstaand werkje Frank. Netjes!

FrankS
19 september 2005, 15:09
Hey thanx voor de reacties weer!! :D

Porc. Tree.. echt niet gejat hoor.. kzal es luisteren straks. :) Maar 't is gewoon een hele toons toonladder en er zijn vast nog wel tal van andere muzikanten die dat gebruiken. Best standaard laddertje (duh.. straks speelt er iemand een mineur-ladder en is dat ook weer gejat :P) maar ritmisch heb ik er gewoon een beetje mee geklooid. ;) Kzou niet durven om wat van een ander te gebruiken en zeggen dat het van mij komt. Toeval dus..

Het gaat dus over het thema ipv intro begrijp ik (ik dacht het intro, verkeerd gelezen). > Thema kwam dus ook spontaan, geen jat-/leen- of whatever-praktijken. *grom*

Porcupine Tree rules wel btw! Steve Morse ook! 8-)

X-Rated
19 september 2005, 15:37
ow frnk vet hae zown podxt. wat tweaken en er komt magie uit zown ding.

WHUT? Is dit gemaakt met een POD? Ik heb een POD 2.0 besteld 4 weken geleden :P En ik kan nu al helemaal niet meer wachten :D

Meesterlijke track :D Maar ik moet met de mensen mee gaan die de overgang bij 1.57 ietwat raar vinden :)

Verder kan ik enkel dit elegante initiatief toejuichen :)

FrankS
19 september 2005, 15:41
ow frnk vet hae zown podxt. wat tweaken en er komt magie uit zown ding.

WHUT? Is dit gemaakt met een POD? Ik heb een POD 2.0 besteld 4 weken geleden :P En ik kan nu al helemaal niet meer wachten :D

Meesterlijke track :D Maar ik moet met de mensen mee gaan die de overgang bij 1.57 ietwat raar vinden :)

Verder kan ik enkel dit elegante initiatief toejuichen :)
Heya! Nou 't is dus alleen in het midden en op het eind gebruikt (de POD), voor die arpeggio'tjes (precieze momenten in het nr. staan wel ergens gepost in dit topic). De rest (hoofdzakelijk dus) een Vox Tonelab (SE). PODxt is trouwens gebruikt ipv 2.0, die klinken wel anders hoor.
Maar sowieso klinkt die 2.0 ook cool! Veel plezier dr mee :D

X-Rated
19 september 2005, 15:58
ow frnk vet hae zown podxt. wat tweaken en er komt magie uit zown ding.

WHUT? Is dit gemaakt met een POD? Ik heb een POD 2.0 besteld 4 weken geleden :P En ik kan nu al helemaal niet meer wachten :D

Meesterlijke track :D Maar ik moet met de mensen mee gaan die de overgang bij 1.57 ietwat raar vinden :)

Verder kan ik enkel dit elegante initiatief toejuichen :)
Heya! Nou 't is dus alleen in het midden en op het eind gebruikt (de POD), voor die arpeggio'tjes (precieze momenten in het nr. staan wel ergens gepost in dit topic). De rest (hoofdzakelijk dus) een Vox Tonelab (SE). PODxt is trouwens gebruikt ipv 2.0, die klinken wel anders hoor.
Maar sowieso klinkt die 2.0 ook cool! Veel plezier dr mee :D

Het verschil had ik door :D

Bedankt :)

FrankS
19 september 2005, 16:08
ow frnk vet hae zown podxt. wat tweaken en er komt magie uit zown ding.

WHUT? Is dit gemaakt met een POD? Ik heb een POD 2.0 besteld 4 weken geleden :P En ik kan nu al helemaal niet meer wachten :D

Meesterlijke track :D Maar ik moet met de mensen mee gaan die de overgang bij 1.57 ietwat raar vinden :)

Verder kan ik enkel dit elegante initiatief toejuichen :)
Heya! Nou 't is dus alleen in het midden en op het eind gebruikt (de POD), voor die arpeggio'tjes (precieze momenten in het nr. staan wel ergens gepost in dit topic). De rest (hoofdzakelijk dus) een Vox Tonelab (SE). PODxt is trouwens gebruikt ipv 2.0, die klinken wel anders hoor.
Maar sowieso klinkt die 2.0 ook cool! Veel plezier dr mee :D

Het verschil had ik door :D

Bedankt :)
Kee dan :D

Jij ook thanx voor je reactie trouwens!! :D :oops: Idd @ die overgang op 1.57. Kan ik goed inkomen.. ik ben ook niet iemand die er echt over nadenkt maar meer speelt wat er op dat moment uit komt bij dit soort dingen. Kan soms raar uitpakken ja haha.. ach ja :)

dejohan
19 september 2005, 16:09
Sorry, maar dat "geleend" thematje heb ik toch al wel veel meer gehoord, is gewoon zo'n klassiek standaard en makkelijk te spelen stukje dat het gewoon geen toeval is dat meerdere gitaristen op hezelfde komen. Doet mij trouwens denken aan een bepaalde autralische jeugdreeks die vroeger liep (eind jaren 90), was op zo'n school, beetje soap achtig.

FrankS
19 september 2005, 16:13
daar gaat mn zelfvertrouwen wat betreft muziek maken :-(

FrankS
19 september 2005, 17:25
Begrijp me niet verkeerd hoor.......maar het thema is voor mij net iets te bekend om te geloven dat je het zelf hebt verzonnen......

ik zal laten horen waarom :cool:
http://members.chello.nl/c.heere4/porcupine.mp3

zo dan :-DWow idd haha.. tering... maar zoals ik al zei : puur toeval. En nu opsouten met je op gissingen gebaseerde insinuaties aangaande jatwerk en tunnelvisie/gebrek aan kennis @ de mede-forummers hier.

dejohan
19 september 2005, 17:53
daar gaat mn zelfvertrouwen wat betreft muziek maken :-(

Maar nee jong, wat maken die paar noten nu uit, het is het totale wat je er van maakt dat belangrijk is, en dat is, voor zover een noob als ik dit soort muziek kan beoordelen, wel goed.

c.hultermans
19 september 2005, 18:18
daar gaat mn zelfvertrouwen wat betreft muziek maken :-(

laat je nie zo gek maken man!!! grrrrr

Mensen hebben altijd wel wat te zeiken......(tis gejat, t stukje klinkt vals, klopt die ladder wel etc. bah bah)

Laat ze eerst zelf maar iets posten van dit niveau.........

Ik vind m geweldig kerel, ik kan t nie vaak genoeg zeggen!!!

Grtz,

Conrad

FrankS
19 september 2005, 18:19
daar gaat mn zelfvertrouwen wat betreft muziek maken :-(

Maar nee jong, wat maken die paar noten nu uit, het is het totale wat je er van maakt dat belangrijk is, en dat is, voor zover een noob als ik dit soort muziek kan beoordelen, wel goed.Haha nee snap ik. Was ook een tikkie cynisch bedoeld. Thanx iig ;)

FrankS
19 september 2005, 20:42
daar gaat mn zelfvertrouwen wat betreft muziek maken :-(

laat je nie zo gek maken man!!! grrrrr

Mensen hebben altijd wel wat te zeiken......(tis gejat, t stukje klinkt vals, klopt die ladder wel etc. bah bah)

Laat ze eerst zelf maar iets posten van dit niveau.........

Ik vind m geweldig kerel, ik kan t nie vaak genoeg zeggen!!!

Grtz,

Conrad
Conrad! Thanks man :D Ja ik weet ook wel beter hoor gheghe, was ook niet helemaal serieus ;) :)

johantipker
23 september 2005, 10:45
http://members.home.nl/frnk/SayCheese090805.mp3

(ik wil em nog goed gaan mixen btw)

Barst los :D


Vin m te gek! Geweldige gitarist ben je!

Basseytje
10 oktober 2005, 19:17
ik vind mn heel strak klinken lekker doorgespeeld er zitten mooie rifjes tussen
en alles sluit goed op elkaar aan

dus in 1 woord

super :dance:

krizz
12 oktober 2005, 17:05
bump.

Zeeeer mooi Mr. Schiphorst!! Het is toch niet erg als ik je nummer aan m'n mp3-verzameling toevoeg toch? :)

En anders heb je pech, ik doe het lekker gewoon. Had je maar niet zo'n goed nummer moeten schrijven. :D

krizz
12 oktober 2005, 17:10
bump.

Zeeeer mooi Mr. Schiphorst!! Het is toch niet erg als ik je nummer aan m'n mp3-verzameling toevoeg toch? :)

En anders heb je pech, ik doe het lekker gewoon. Had je maar niet zo'n goed nummer moeten schrijven. :D

krizz
12 oktober 2005, 17:11
bump.

Zeeeer mooi Mr. Schiphorst!! Het is toch niet erg als ik je nummer aan m'n mp3-verzameling toevoeg toch? :)

En anders heb je pech, ik doe het lekker gewoon. Had je maar niet zo'n goed nummer moeten schrijven. :D

nopster
12 oktober 2005, 20:26
Normaal leg ik shred na een halve minuut al af. Deze plaat heb ik nu al 2x beluisterd. :)
Het begin vind ik direct "pakkend" en meeslepend, rond de 30ste seconde vind ik het een mooi stukje met dan terug die overgang rond de 45ste.
Rond 1m08 terug een mooi tussenstukje, en dan begint het alllemaal wat rapper te gaan. :)
Met dat geschift stukje op 1m36. :o En dan de rest...
Ik ken deze muziek niet echt, dus ik kan niet zeggen of je veel standaard trucjes gebruikt. Maar het klinkt mij echt wel pro in de oren, en dat zegt genoeg. De rest is ook lekker gespeeld en het is een mooi afgewerkt geheel. Dit kan zo op cd vind ik.

FrankS
13 oktober 2005, 15:46
Wohow thanks voor die coole reacties weer hey!! :-D

Enneh tuurlijk, draai het mp3tje gerust hoor ;)

Mooi compliment ook dat het pakkend is!!! Ik vind melodie altijd belangrijk, en gelukkig kwam er bij dit nrtje wat moois uit blijkbaar :)

Thanx leute!