PDA

View Full Version : Elementenswitch kapot



Static-M
4 september 2002, 21:40
Bij m'n MAverick X-1 is dit het geval... Beetje jammer wel... Kan ik dit laten verhelpen door uit te laten spuiten met perslucht of moet het kreng vervangen worden?

DOLBY
5 september 2002, 08:43
K weet niet hoe handig je bent maar probeer eerst eens wat contact spray in de schakelaar te spuiten. Weet niet hoe dat zit bij jouw gitaar, maar het is of de slagplaat los schroeven, ofwel een afdekplaatje aan de achterkant van de gitaar om bij de schakelaar te kunnen. Dan met de contactspray met spuit-pijpje proberen iets in de schakelaar te spuiten, even wat heen en weer schakelen en dan zou tie het weer moeten doen. Zo niet, is het misschien een los contactje en als dat t niet is dan zal de schakelaar vervangen moeten worden.

Bouke
5 september 2002, 09:18
Hey,

M'n stratje had er ook last van, Zo erg zelfs dat 'ie op een gegeven moment alleen nog fatsoenlijk de neck-stand wilde laten horen, de rest alleen wat gekraak. Ik heb 'em dus ook eerst schoon geblazen enzo, maar waarschijnlijk zul je net als ik het ding snel gaan vervangen.

Ik heb er nu een goede kwaliteit ingezet ipv. dat japanse rukding...

Alles werkt weer prima.

Voor schema's voor strat's enzo zie http://www.mrgearhead.com

Groetsels,

Bouke

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Bouke op 2002-09-05 09:20 ]</font>

MADdie86
5 september 2002, 11:01
Waar woon je?? Als ik tijd heb wil ik hem wel voor je nakijken.

Raffel
5 september 2002, 11:08
schema's? Man soldeer t zootje gewoon een keer goed vast. Is het probleem ook opgelost...

Static-M
7 september 2002, 20:25
Hartelijk bedankt voor de reply's.
Maddie, ik woon richting Nijkerk, maar ik neem m'n gitaar overmorgen ff mee naar Putten waar ik ém heb gekocht bij Melodie.
Ik hoop dat ze het daar kunnen oplossen, en anders is het knutselen geblazen!
In ieder geval bedankt voor de hartverwarmende antwoorden!