PDA

View Full Version : HIJ IS ER! :-D. De london city comet 1!



rhcp_schipper
11 augustus 2005, 19:28
YES!!!!!!

VooDoo
11 augustus 2005, 19:29
vertel

rhcp_schipper
11 augustus 2005, 19:33
nou ik heb dus gisteren(dinsdag) de london city comet 1(3-tone sunburst) gekocht. Ik moet jullie zeggen dat dit echt een super fijne gitaar is met een heerlijk geluidje :-D. Ik heb ook nog een paar andere tele's in mijn handen gehad(die ik toch niet kon betalen), maar ik meot echt eerlijk zeggen dat dit een van de best spelende gitaren was die ik toen in de handen heb gehad! Ik heb er ook maar gelijk een nieuw pedaaltje bij gekocht, het beste pedaal van boss de DS-2 turbo distortion! ook echt een heerlijk pedaaltje! Ik zal even kijken of ik nog een paar pics kan posten! (heb alleen geen digicam) :(

Speeddemon
11 augustus 2005, 19:37
het beste pedaal van boss de DS-2 turbo distortion!
'het BESTE pedaal van boss'??? Een DS-2?

*kuch, rochel*. Robbert, zeg jij er eens wat van... :roll:

DREAMMACHINE
11 augustus 2005, 19:38
auw!...idd beetje foute opmerking.... :lol:

bloodiron
11 augustus 2005, 19:40
hey tim
gefeliciteerd met je comet....

speel ze :wink:

Tujuh
11 augustus 2005, 19:45
Super man! Ook gefeliciteerd namens een stadsgenootje :wink:

vulvasonic
11 augustus 2005, 19:47
FELICITA!


Fotoooooooo's!!!!!!!!!

jorrit
11 augustus 2005, 19:56
het beste pedaal van boss de DS-2 turbo distortion!
'het BESTE pedaal van boss'??? Een DS-2?

*kuch, rochel*. Robbert, zeg jij er eens wat van... :roll:

ach kom op jongens, dr zijn zat mensen met de mening dat de metalzone het beste is wat boss gemaakt heeft en das toch een stuk erger :)

renier
11 augustus 2005, 20:04
het beste pedaal van boss de DS-2 turbo distortion!
'het BESTE pedaal van boss'??? Een DS-2?

*kuch, rochel*. Robbert, zeg jij er eens wat van... :roll:

ach kom op jongens, dr zijn zat mensen met de mening dat de metalzone het beste is wat boss gemaakt heeft en das toch een stuk erger :)

de metalzone is het enige effectpedaal dat geinspireerd is op het geluid van een wesp met bronchites in een zinken emmer. das toch ook wat waard?

Mitch
11 augustus 2005, 20:09
Gefeliciteerd met je gitaar.

Dat van die DS2 vergeven we je :D

rhcp_schipper
11 augustus 2005, 20:40
het was ook een beetje een verkkerd zin, dat van dat de ds-2 het beste pedaal van boss is! Ik bedoelde ook eigenlijk dat IK dat het fijnste pedaal van boss vind!

rhcp_schipper
11 augustus 2005, 20:41
Super man! Ook gefeliciteerd namens een stadsgenootje :wink:

Waar kom je vandaan dan? ben wel benieuwd?

VooDoo
11 augustus 2005, 20:56
Gefeliciteerd met je nieuwe gitaar, have fun with it
Ken die gitaar niet:$:P
hopelijk kan je keertje foto's maken;)

rhcp_schipper
11 augustus 2005, 21:18
Gefeliciteerd met je nieuwe gitaar, have fun with it
Ken die gitaar niet:$:P
hopelijk kan je keertje foto's maken;)

Zorg ik voor, me nichtje heeft wel een digicam....:-D :-D

E-J
11 augustus 2005, 22:10
welcome to the London City Club bro :wink: beste gitaren voor het geld

Speeddemon
11 augustus 2005, 22:18
beste gitaren voor het geld
IMO gaat die qualificering eerder naar Cort of Dean.

E-J
11 augustus 2005, 22:22
en niet naar een gitaar van 230 euri die beter is dan een highway fender van 779 euri? amahoela

renier
11 augustus 2005, 22:55
en niet naar een gitaar van 230 euri die beter is dan een highway fender van 779 euri? amahoela
vind je het erg als ik die opmerking niet serieus neem?

LC's zijn prima gitaren, goed afgewerkt, spelen lekker en aardige klank. maar ze zijn echt niet beter dan een highway strat.

nu kunnen we wel uren gaan bakkeleien over de definitie van beter, maar ik denk dat de meeste mensen het met me eens zullen zijn.

wat is het toch voor een underdog-syndroom om steeds weer een goedkoop merk te kiezen en dat te bombarderen tot holy grail van gitaren?

ik bedoel: LC, richwood, een tijdje geleden Agile..
volgens mij heeft het te maken met onze oer hollandse facinatie met voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten.

maar los daarvan: goeie koop, heb je een prima gitaar mee! veel plezier ermee!

Speeddemon
11 augustus 2005, 23:51
en niet naar een gitaar van 230 euri die beter is dan een highway fender van 779 euri? amahoela
nee, en weet je waarom?

m'n Cort heb ik voor 1/5e van de prijs van m'n Ibanez (ja, 't was een dure), en hij is nagenoeg even goed (na een goeie set-up beurt)

en een Dean Vendetta 1.0 (€199) legt menig gitaar van boven de 500-600 euro het vuur aan de schenen.

Dus misschien oogkleppen af doen, voordat je je blind staart op London City. Ik geloof best dat het goeie gitaren zijn, maar niet 'de beste voor 't geld'. Sowieso, de interessantere (Hurricane II) kost al meer dan 700 euro. En voor zoveel geld wil ik wel iets stoerders op m'n headstock (Schecter, ESP, Tokai, Burny, Orville) dan London City. Sorry als dat snobistisch klinkt, maar als Richwood met een supergoed en mooi afgewerkte gitaar komt van 600-700 euro, laat je 'm ook links liggen, omdat je voor dat geld een 2e hands Gibson of Fender hebt, of iets anders 'waardevasters'. :cool:

rhcp_schipper
12 augustus 2005, 00:22
ik heb deze gitaar niet gekocht omdat iedereen zegt dat het zo'n goede gitaar is! Ik ben er echt fucking blij mee! ik zou ook graag veel geld uit willen geven aan een echt goede oude fender zeg maar(62-er ofzoiets) dat zijn ook echt mijn droom gitaren! Deze lc was ook als een tweede gitaar! Want mijn lievelings gitaren zijn dus een strat en een tele, en die heb ik nu ook! Ik heb niet de beste merken, squier strat en dan nu een lc tele! Maar ik ben er echt heel erg blij mee!

Voor mij is dit echt een super gitaar, maar een ding moeten jullie allemaal eerlijk zeggen, iedereen heeft liever een goede merk gitaar dan een lc, richwood, of wat dan ook. verbeter me even als ik ongelijk heb. Zoals het bij alles gaat tegenwoordig is altijd het MERK belangrijk. maar dit is hoe ik erover denk! Ik ben blij met mijn gitaar, en dat is voor mij het belangrijkst!

Speeddemon
12 augustus 2005, 00:40
ik heb deze gitaar niet gekocht omdat iedereen zegt dat het zo'n goede gitaar is! Ik ben er echt fucking blij mee! ik zou ook graag veel geld uit willen geven aan een echt goede oude fender zeg maar(62-er ofzoiets) dat zijn ook echt mijn droom gitaren! Deze lc was ook als een tweede gitaar! Want mijn lievelings gitaren zijn dus een strat en een tele, en die heb ik nu ook! Ik heb niet de beste merken, squier strat en dan nu een lc tele! Maar ik ben er echt heel erg blij mee!

Voor mij is dit echt een super gitaar, maar een ding moeten jullie allemaal eerlijk zeggen, iedereen heeft liever een goede merk gitaar dan een lc, richwood, of wat dan ook. verbeter me even als ik ongelijk heb. Zoals het bij alles gaat tegenwoordig is altijd het MERK belangrijk. maar dit is hoe ik erover denk! Ik ben blij met mijn gitaar, en dat is voor mij het belangrijkst!
Ik snap je volkomen, en ik denk er zelf ook over om nog eens een LC Tele erbij te scoren (veel goeds over gehoord).

Het belangrijkste is: hoe voel je jezelf bij je gitaar?
Als jij een betere sound dan Gary Moore en Slash bij elkaar uit een Hondo Les Paul weet te toveren (unlikely, maar goed... toon zit in de vingers, hè jongens? ;-) ), dan kunnen 10.000 mensen tegen je zeggen "Jij moet een Gibson kopen", maar dat haalt geen flikker uit.

Ik heb ook mijn favorieten, maar met een beetje klussen, elementen-swappen etc en goed schoonmaken, kun je een net-niet-gitaar omtoveren in een zeker-wel-gitaar.

En soms moet je gewoon dom geluk hebben. (*kuch* die Burny LP Custom van mij... *kuch*... speelt waanzinnig, iedereen vindt 'm er stoer uitzien, klinkt als een klok ). :cool:

rhcp_schipper
12 augustus 2005, 00:45
ik heb deze gitaar niet gekocht omdat iedereen zegt dat het zo'n goede gitaar is! Ik ben er echt fucking blij mee! ik zou ook graag veel geld uit willen geven aan een echt goede oude fender zeg maar(62-er ofzoiets) dat zijn ook echt mijn droom gitaren! Deze lc was ook als een tweede gitaar! Want mijn lievelings gitaren zijn dus een strat en een tele, en die heb ik nu ook! Ik heb niet de beste merken, squier strat en dan nu een lc tele! Maar ik ben er echt heel erg blij mee!

Voor mij is dit echt een super gitaar, maar een ding moeten jullie allemaal eerlijk zeggen, iedereen heeft liever een goede merk gitaar dan een lc, richwood, of wat dan ook. verbeter me even als ik ongelijk heb. Zoals het bij alles gaat tegenwoordig is altijd het MERK belangrijk. maar dit is hoe ik erover denk! Ik ben blij met mijn gitaar, en dat is voor mij het belangrijkst!
Ik snap je volkomen, en ik denk er zelf ook over om nog eens een LC Tele erbij te scoren (veel goeds over gehoord).

Het belangrijkste is: hoe voel je jezelf bij je gitaar?
Als jij een betere sound dan Gary Moore en Slash bij elkaar uit een Hondo Les Paul weet te toveren (unlikely, maar goed... toon zit in de vingers, hè jongens? ;-) ), dan kunnen 10.000 mensen tegen je zeggen "Jij moet een Gibson kopen", maar dat haalt geen flikker uit.

Ik heb ook mijn favorieten, maar met een beetje klussen, elementen-swappen etc en goed schoonmaken, kun je een net-niet-gitaar omtoveren in een zeker-wel-gitaar.

En soms moet je gewoon dom geluk hebben. (*kuch* die Burny LP Custom van mij... *kuch*... speelt waanzinnig, iedereen vindt 'm er stoer uitzien, klinkt als een klok ). :cool:

Jij snapt me, en die lc is echt een aanrader! :-D

Tujuh
12 augustus 2005, 01:23
Super man! Ook gefeliciteerd namens een stadsgenootje :wink:

Waar kom je vandaan dan? ben wel benieuwd?
WMB, jij toch ook?

ar250artist
12 augustus 2005, 09:13
He RHCP,

gefeliciteerd met je aanschaf. Ik heb exact dezelfde!!

Squier4ever
12 augustus 2005, 12:12
congrats
heb gister btw een squier custom met 2 p90's gehoord op het Zomerparkfeest in Venlo, was een zweeds bandje, Mando Diao die daar op speelde, klonk errug okeej! wel veel piepende elementen daar, maja da had zelfs de Gibson ES335 van de andere gitarist

cortjakje
12 augustus 2005, 12:13
Waar heb je hem gekocht?

cortjakje
12 augustus 2005, 16:56
Ik heb vanmiddag ook een london city comet gekocht een geweldige gitaar voor dat geld(239,00) kleur honey blond.

rhcp_schipper
13 augustus 2005, 11:54
Super man! Ook gefeliciteerd namens een stadsgenootje :wink:

Waar kom je vandaan dan? ben wel benieuwd?
WMB, jij toch ook?

ja, klopt welke straat dan?