PDA

View Full Version : Op zoek naar:



Angel
11 augustus 2005, 15:20
Ik ben op zoek naar 2 dingen(gezien op de schuif van LordRiffenstein, maar ik vermoed dat hij op vakantie is, want hij beantwoord zijn mails niet):

a) die witte dingen waar je kabeltjes kunt in vastzetten
b) een powerkabeltje dat de polariteit omkeert(Fulltone '69)

http://img.photobucket.com/albums/v297/angelsdeath2001/Pedalshelf9vready.jpg

LordRiffenstein
11 augustus 2005, 15:43
Ik ben op zoek naar 2 dingen(gezien op de schuif van LordRiffenstein, maar ik vermoed dat hij op vakantie is, want hij beantwoord zijn mails niet):

a) die witte dingen waar je kabeltjes kunt in vastzetten
b) een powerkabeltje dat de polariteit omkeert(Fulltone '69)

http://img.photobucket.com/albums/v297/angelsdeath2001/Pedalshelf9vready.jpg

Niet op vakantie maar geen tijd gehad om je mail te beantwoorden :razz:

Stroomkabeltje heb ik zelf gemaakt, kan je bij Voodoo Lab krijgen als je een Pedal Power hebt.

Die witte dingen heb ik ooit van iemand gekregen. Ik kan je wel even doorgeven van welk merk en type nummer het is. Ik heb ze al gezien op de site www.conrad.nl

Fotootje dat je vroeg stuur ik ook nog wel even door!

Angel
11 augustus 2005, 15:47
Ik ben op zoek naar 2 dingen(gezien op de schuif van LordRiffenstein, maar ik vermoed dat hij op vakantie is, want hij beantwoord zijn mails niet):

a) die witte dingen waar je kabeltjes kunt in vastzetten
b) een powerkabeltje dat de polariteit omkeert(Fulltone '69)



Niet op vakantie maar geen tijd gehad om je mail te beantwoorden :razz:

Stroomkabeltje heb ik zelf gemaakt, kan je bij Voodoo Lab krijgen als je een Pedal Power hebt.

Die witte dingen heb ik ooit van iemand gekregen. Ik kan je wel even doorgeven van welk merk en type nummer het is. Ik heb ze al gezien op de site www.conrad.nl

Fotootje dat je vroeg stuur ik ook nog wel even door!

Ok, thx!!!

dano
11 augustus 2005, 16:20
waarom quote iedereen nog steeds alle foto's :o

cosmos
11 augustus 2005, 16:42
Die witte dingen heb ik ooit van iemand gekregen. Ik kan je wel even doorgeven van welk merk en type nummer het is. Ik heb ze al gezien op de site www.conrad.nl.



LordRiff, kun je me vertellen welke dat zijn? Ik heb bij Conrad al wat termen geprobeerd, maar kan ze niet vinden..

Angel
11 augustus 2005, 16:44
Die witte dingen heb ik ooit van iemand gekregen. Ik kan je wel even doorgeven van welk merk en type nummer het is. Ik heb ze al gezien op de site www.conrad.nl.



LordRiff, kun je me vertellen welke dat zijn? Ik heb bij Conrad al wat termen geprobeerd, maar kan ze niet vinden..

probeer eens "kabelbinders", dan krijg je verschillende
Ik wou ook bestellen maar aangezien de hoge extra kost(omdat je niet voldoende besteld) vind ik het toch spijtig

LordRiffenstein
11 augustus 2005, 16:58
Je kan ze ook kopen bij Aitec in Leuven, helaas enkel per 100st. Ze heten daar montageblokjes, code 782.030 voor wit en 782.031 voor zwart.

robzilla
11 augustus 2005, 16:59
Die witte dingetjes kan je toch ook wel bij de Gamma of andere DIY winkels krijgen. Wij hebben hier zon winkeltje zitten die dat soort dingen vaak wel heeft..

cosmos
11 augustus 2005, 16:59
Ja OK, tie rips kende ik al.
LordRiff, heb jij dan zgn. kleefvoetjes?

LordRiffenstein
11 augustus 2005, 16:59
Ja OK, tie rips kende ik al.
LordRiff, heb jij dan zgn. kleefvoetjes?

Ja deze kleven.