PDA

View Full Version : Gestolen



jeroenmoore
4 september 2002, 19:07
Ik zou inderdaad echt helemaal ziek zijn als er een gitaar gestolen zou worden, dus ik leef met jullie mee gitaarvrienden. Ik ben zelf misschien wel heel erg, ik laat mijn spullen mooit onbeheerd achter, blijf ook altijd gewoon op het podium staan(zitten) Misschien zou je er net als een auto een alarm op moeten zetten(misschien een idee voor techneuten)

Diep triest eigenlijk he dat mensen gewoon niet van andermans spullen kunnen afblijven, waar diegene misschien zo hard voor gespaard heeft, triest triest .....

michielv
16 september 2002, 12:07
Een vriend van me heeft daarom ook een paar oude, goedkope gitaren een beetje opgekalefaterd zodattie die mee kan nemen naar vage kroegen enzo. Is ook wel makkelijk als je 's nachts op de fiets naar huis moet en je de buurt niet zo vertrouwt. Wordtie gejat/beschadigd ben je hooguit een seymour duncan element kwijt en dat kun je wel weer bestellen.

Alleen gaat deze knakker wel eens (te) ver in het opknappen: dan neemtie een koreaanse tele copie die die helemaal voorziet van nieuwe hardware, electronica, pickups enz.
Istie nog duur, maar in de interesse van potentiele dieven is al een stuk minder :wink:

JC
30 oktober 2002, 12:50
met medeleven help je ze niet

hoofd
30 oktober 2002, 16:45
Inderdaad, koop gewoon een nieuwe gitaar voor ze :grin:
(iemand mijn ibanez jatten dan :grin:)

Ic3gl0vE
1 november 2002, 17:28
gewoon een lelijke gitaar kopen :smile:

Negative K3 fan
2 november 2002, 12:37
alleen de gedachte al dat een van mijn gitaren zou worden gestolen... ik ben daar te materialistisch+gierig voor.

sash
3 november 2002, 13:31
Op 2002-09-04 18:07, schreef jeroenmoore:
Ik ben zelf misschien wel heel erg, ik laat mijn spullen mooit onbeheerd achter, blijf ook altijd gewoon op het podium staan(zitten)


Nou zo ben ik ook wel hoor, maar ik neem gewoon direct m'n spullen mee. Pedaaltjes zijn erg makkelijk mee te nemen, dus die worden meteen in veiligheid gebracht.

Ic3gl0vE
6 november 2002, 20:46
Negative K3 Fan niemand wil die gitaren van jou stelen wees maar gerust

signsofzodiac
12 november 2002, 12:08
Pedaaltjes op een rockboard of plank schroeven, of in een case-je. Is al een stuk lastiger om snel ff mee te nemen en stelt ook nog eens makkelijker op. Nou moet ik zeggen dat sommige muzikanten ook wel erg laks zijn met het onbeheerd achterlaten/laten slingeren van hun apparatuur. Geen excuus om het te gappen natuurlijk, maar een beetje voorzichtigheid in deze tijden....

MADdie86
16 december 2002, 19:48
Ik ben bezig met nieuwe apparatuur aan te schaffen en te verbeteren e.d.
En nu ga ik dus al mijn effekten in mijn 19" kast bouwen niet alles is 19" maar zit wel achter zo'n plaat. Moeten ze eerst alles loschroeven voordat je het mee kan nemen.
Ik gebruik dus ook wel de nodige A/B/C switches maarja.

En mijn gitaar die blijft altid om mijn nek of die zet ik in mijn oog punten. Niemand mag er ook aankomen zelfs niet als ze het vragen tenzij het goede kennissen zijn.
Al die vette vingers er op Urgggg