PDA

View Full Version : Swan - are you there?



Swan
11 augustus 2005, 14:14
http://img38.exs.cx/img38/5488/boings.jpg

had tijd geleden plan om samen met n ander, niet nader te specificieren, forumlid n nrtje te maken...veel is er niet van gekomen, op mijn stuk na dan, kwam t net tegen en dacht, kom laat ik t eens posten...dus...hier is t ;)

opgenomen met V-amp2, drums fruityloops..

rechtermuissaveasjeweetwel (http://members.chello.nl/m.sciarone/swan-gnet.mp3)

Bloodline
11 augustus 2005, 15:14
aziaten zijn lkkr . . . ... . . . .


anyway het nummer:

HET BEGINT VET !! vette riff.

maar wat voor drums zijn dat ? het is heel raar maar ik hoor alleen een soort cymbals, ik hoor hlemaal geen drums ofzow :D !!

anyway wel vet nummer

Swan
11 augustus 2005, 18:07
tnx :)

je hoort de basdrum enzo wel degelijk, moet je em ff wat harder zetten :razz:
ik geef toe dat t n beetje naar de achtergrond is verdwenen door de mix maar k vind ze nog goed te horen...

Swan
12 augustus 2005, 10:09
56 views :roll:

Jax
12 augustus 2005, 10:35
Zeurpiet :wink:

Dan zeg ik wel even wat ik ervan vind. Hoewel het niet echt mijn stijl is spreekt het me toch erg aan. Superstrakke riffs (how low can you go :) ), die (net) niet beginnen te vervelen, goed geprogrammeerde drumpartij, en professioneel gemixt. Al met al een erg goede track, waar in mijn ogen toch nog wat meer variatie in had gemogen.

Lijkt me supervet om een cello-partij ofzo derin te hebben verwerkt. :)

Swan
12 augustus 2005, 10:41
tnx!
ja idd had er wat meer variatie in gekunt, maar t idee was om t samen met die ander te doen en dan elk 1 snel en 1 traag stuk te geven, als ik dan binnen die stukken ook nog erg was gaan varieren was t denk ik teveel van t goeie geweest met die stukken van die ander erbij...

vind t erg moeilijk om n goeie metalsound uit de Vamp2 te krijgen maar is hier toch wel redelijk gelukt...

Swan
17 augustus 2005, 11:04
nou gaat lekker

KutKaaskop
17 augustus 2005, 16:58
ok, je smeekt om een mening?

bak kut herrie.

zo goed?

:-D

FrankS
17 augustus 2005, 18:45
Hey best cool stuk ja!! Lekker duister \m/

Dacht direct bij "Daddy" : "Hey! Da's die kiddo van Strapping Young Lad - SYL" haha ;)

Maar ja, cool dus, opent vet en later dat tragere lekkere sfeer/nootkeus. Produktie alleen nie echt cool. Idd die drums vooral. Maar ach.. lekker bezig man. 8-)