PDA

View Full Version : goede 2ehands prijs voor een tu-2



jw009
11 augustus 2005, 13:35
Wat is een goede 2e hands prijs voor een Boss tu-2 (tuner).
Ik zie er een te koop voor 60 euro, dit lijkt me wel redelijk.
Maar heb verder niet veel verstand ervan.

Hoe moet je trouwens zo'n pedaaltje verzenden? De koper heb ik gesproken maar die heeft ook geen id. Wie heeft er tips?

viktor
11 augustus 2005, 13:38
60 euro is niet te veel. Normaal kom je ze tegen voor rond de 100 euro. Zeker doen dus!
Viktor

Mike McCready
11 augustus 2005, 13:47
Goede prijs!
Verzenden: in zijn originele doosje -> plastic zak binnenstebuiten eromheen -> adres en afzender erop -> naar het postkantoor brengen...

Als ie het originele doosje niet meer heeft, een iets groter doosje zoeken en volstoppen met dat bubbeltjesplastic.

dano
11 augustus 2005, 13:54
bij het postkantoor kunnen ze je helpen, 5.50 euro daar hebben ze ook de goede doosjes waar een stomppedaal in past.

ow en 60 euro is een goede deal, die zoek ik ook nog.

fullorder
11 augustus 2005, 17:01
60 euro is niet te veel. Normaal kom je ze tegen voor rond de 100 euro. Zeker doen dus!
Viktor

ik neem aan dat je met die 100 euro nieuwprijs bedoelt he?

bat
11 augustus 2005, 19:35
60 euro is niet te veel. Normaal kom je ze tegen voor rond de 100 euro. Zeker doen dus!
Viktor

ik neem aan dat je met die 100 euro nieuwprijs bedoelt he?
inderdaad, anders betaal je tweedehands echt teveel.

60 is een leuke prijs.

Bl44t44p
11 augustus 2005, 19:51
60 euro is niet te veel. Normaal kom je ze tegen voor rond de 100 euro. Zeker doen dus!
Viktor

ik neem aan dat je met die 100 euro nieuwprijs bedoelt he?
inderdaad, anders betaal je tweedehands echt teveel.

60 is een leuke prijs.

60 euro is zeker mooi, ze komen toch wel redelijk vaak voorbij voor rond de 80 euro.

Tujuh
11 augustus 2005, 21:35
Wat is een goede 2e hands prijs voor een Ge-7?
Kan hem voor 30 euro (ex. verzendkosten) kopen. Doen of laten?

Thom TK
11 augustus 2005, 21:42
Wat is een goede 2e hands prijs voor een Ge-7?
Kan hem voor 30 euro (ex. verzendkosten) kopen. Doen of laten?

DOEN!!
Vraag of het een japanse is. Zo ja, DOEN!!!!
Zo niet...ja...ook doen, zeker weten.

Ik had de mijne voor het dubbele.

Tujuh
11 augustus 2005, 21:57
Oke dan weet ik genoeg! Bedankt! :)

ijff
12 augustus 2005, 01:29
Zeker doen.. wou dat ik er een voor €30,- had kunnen kopen.. Bij gebrek aan 2e hands aanbod 2 mnd geleden een nieuwe gekocht.. maar ik kan d'r toch niet veel mee... zal binnenkort dus wel op gitaarmarkt verschijnen.

Tujuh
18 augustus 2005, 15:15
Sorry dat ik het in dit topic vraag, want daar gaat het eigenlijk helemaal niet over, maargoed daar hebben jullie denk ik niet zoveel problemen mee :razz:
Ik heb mijn Ge-7 binnen gekregen en nu vroeg ik mij af of het een Japanner of Taiwanner is. Op Bossarea staat Black Label= Japan en Silver Label=Taiwan. Op mijn pedaal zit een zwart label met zilveren letters. Je zou dus zeggen dat hij uit Japan komt, ware het niet dat er 'Made in Taiwan' op het label staat. Nu dacht ik ergens gelezen te hebben dat dat 'Made in Taiwan' niet zoveel uitmaakt, maar ik weet het niet zeker. Kan iemand misschien voor mij zeggen of hij werkelijk uit Taiwan komt of is het misschien toch een MIJ? :???:
Hij ziet er overigens splinternieuw uit, wat zou kunnen duiden op een MIT, maar hij heeft dus wel een zwarte label.

dano
18 augustus 2005, 15:45
Zeker doen.. wou dat ik er een voor €30,- had kunnen kopen.. Bij gebrek aan 2e hands aanbod 2 mnd geleden een nieuwe gekocht.. maar ik kan d'r toch niet veel mee... zal binnenkort dus wel op gitaarmarkt verschijnen.

waarschuw me even?;)

Robbert
18 augustus 2005, 16:59
Sorry dat ik het in dit topic vraag, want daar gaat het eigenlijk helemaal niet over, maargoed daar hebben jullie denk ik niet zoveel problemen mee :razz:
Ik heb mijn Ge-7 binnen gekregen en nu vroeg ik mij af of het een Japanner of Taiwanner is. Op Bossarea staat Black Label= Japan en Silver Label=Taiwan. Op mijn pedaal zit een zwart label met zilveren letters. Je zou dus zeggen dat hij uit Japan komt, ware het niet dat er 'Made in Taiwan' op het label staat. Nu dacht ik ergens gelezen te hebben dat dat 'Made in Taiwan' niet zoveel uitmaakt, maar ik weet het niet zeker. Kan iemand misschien voor mij zeggen of hij werkelijk uit Taiwan komt of is het misschien toch een MIJ? :???:
Hij ziet er overigens splinternieuw uit, wat zou kunnen duiden op een MIT, maar hij heeft dus wel een zwarte label.

Dude.. d'r staat op Made in Taiwan, en jij vraagt je af...?

:P

Tujuh
18 augustus 2005, 18:23
Sorry dat ik het in dit topic vraag, want daar gaat het eigenlijk helemaal niet over, maargoed daar hebben jullie denk ik niet zoveel problemen mee :razz:
Ik heb mijn Ge-7 binnen gekregen en nu vroeg ik mij af of het een Japanner of Taiwanner is. Op Bossarea staat Black Label= Japan en Silver Label=Taiwan. Op mijn pedaal zit een zwart label met zilveren letters. Je zou dus zeggen dat hij uit Japan komt, ware het niet dat er 'Made in Taiwan' op het label staat. Nu dacht ik ergens gelezen te hebben dat dat 'Made in Taiwan' niet zoveel uitmaakt, maar ik weet het niet zeker. Kan iemand misschien voor mij zeggen of hij werkelijk uit Taiwan komt of is het misschien toch een MIJ? :???:
Hij ziet er overigens splinternieuw uit, wat zou kunnen duiden op een MIT, maar hij heeft dus wel een zwarte label.

Dude.. d'r staat op Made in Taiwan, en jij vraagt je af...?

:P

ja ik weet het. :razz: het klinkt wel raar inderdaad, maar ik dacht zoiets gelezen te hebben. bovendien zit er een zwarte label op en volgens bossarea.com is gaat het dan om een japanse versie.

Tujuh
18 augustus 2005, 18:25
[

Thom TK
18 augustus 2005, 18:53
Sorry dat ik het in dit topic vraag, want daar gaat het eigenlijk helemaal niet over, maargoed daar hebben jullie denk ik niet zoveel problemen mee :razz:
Ik heb mijn Ge-7 binnen gekregen en nu vroeg ik mij af of het een Japanner of Taiwanner is. Op Bossarea staat Black Label= Japan en Silver Label=Taiwan. Op mijn pedaal zit een zwart label met zilveren letters. Je zou dus zeggen dat hij uit Japan komt, ware het niet dat er 'Made in Taiwan' op het label staat. Nu dacht ik ergens gelezen te hebben dat dat 'Made in Taiwan' niet zoveel uitmaakt, maar ik weet het niet zeker. Kan iemand misschien voor mij zeggen of hij werkelijk uit Taiwan komt of is het misschien toch een MIJ? :???:
Hij ziet er overigens splinternieuw uit, wat zou kunnen duiden op een MIT, maar hij heeft dus wel een zwarte label.
Japanners klinken beter en zijn stiller.
En ja, je hebt idd een Taiwanse...als het op het etiket staat...soit.

Je kan hem trouwens wel laten modden dat hij stiller wordt.
Niet zo duur, hier op het forum loopt wel iemand rond die dat doet.

Tujuh
18 augustus 2005, 19:25
Oke bedankt! Dus toch wel gewoon een Taiwanse versie. Ach ja, je kunt niet alles hebben hè voor zo'n prijsje :wink:
Ik denk nog wel even over dat modden na. Dat is misschien in de toekomst nog wel een optie ja :)