PDA

View Full Version : Spock's Beard - Snow



Dionyios
4 september 2002, 17:34
Hey allemaal, heb gister het nieuwste album van Spock's Beard gekocht en hij's écht heel goed!!! Echt een aanrader!!

Ik zou zeggen ga e'm eens luisteren in de winkel ofzo. Enne nog een tip als je hem koopt: koop de Limeted Edition. Krijg je 3 cd's, en een hele mooie box eromheen.

Thomasvv
9 september 2002, 16:34
Idd... heel erg goed... 'k heb m eergister gekocht (ook de limited cd) en ben diep onder de indruk. Deze cd gaat samen met Six Degrees of Inner Turbulence voor mij door als beste CD van 2002.

Nu ga ik weer verder luisteren

Dionyios
9 september 2002, 22:55
Heb net trouwens Insomnia van Porcupine Tree ge-pre-ordered. Schijnt ook goed te zijn volgens de mensen die een proefcd gehad hebben.

Snow is idd ook gedeeld #1 bij mij... Maar ik heb wel een handje vol #1'en. Al die bands maken gewoon geweldige albums! :wink:

Thomasvv
20 september 2002, 19:49
Snow is ook een gedeelde #1.. samen met 6DOIT van DT... dat zijn ook gelijk de enigste cd's uit 2002 die ik heb.... ik koop wel veel cd's, maar die zijn allemoal ouder...

Snow.. sja... geweldig geproduceerd en gespeeld.. en de nummers, gewoon schitterend... reflection, I;m The Guy.. al die nummers zijn gewoon hemels :smile: