PDA

View Full Version : Marshall MG250DFX/MG100DFX



gitarist17
10 augustus 2005, 21:43
Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een nieuwe versterker en heb ongeveer 500 euro te besteden. Ik heb nu een jaar les en begin van de pop/rock kant steeds meer de blues kant op te gaan. Ik speel nu op een Squier Stratocaster met een Coxx 15 watt met overdrive en reverb... Nou zoek ik dus een nieuwe versterker (gitaar klinkt voor mij heel lekker, heeft nog zeker geen vervanging nodig...) en zat ik te denken aan een Marshall MG250dfx of de MG100DFX... Ik had daar alleen wat vragen over... als je gitaar geen stereo output heeft, werkt de stereo functie dan wel? Beide versterkers lijken mij erg geschikt... speel in een klein bandje, maar is niet heel serieus. Later, hopelijk heel snel, wil ik met de versterker die ik binnenkort dus ga aanschaffen wel lekker in een bandje kunnen spelen... Wat raden jullie mij aan... Hoeft niet per se Marshall te zijn, lijkt me alleen wel heel goed... Wil binnenkort ook nog een Ibanez TS9 kopen, leuke combinatie of niet voor blues muziek... dacht zelf van wel...
hoop op een advies wat gebaseerd is op eige ervaringen en niet zo iets van MG is kut... erice

DaveItUp
10 augustus 2005, 21:47
Die MG's zijn kut. Sorry.

Koop een 2e hands Marshall JCM800 combo. Kun je wel vinden voor 5 a 600.

gitarist17
10 augustus 2005, 21:57
hmmm... worden wel heel vaak aangeraden... en die TS9 is dat een leuk pedaaltje?
erice

AART
10 augustus 2005, 22:13
zoek een fender hotrod ofzo, die mg serie is echt bagger voor dat geld.

robert-gitarist
10 augustus 2005, 22:37
hmmm... worden wel heel vaak aangeraden... en die TS9 is dat een leuk pedaaltje?
erice

Die zijn erg goed die TS9
Die MG serie is echt onwijs klote...echt trash..
Vind alleen de oude valvestates goed van Marshall

deedee
11 augustus 2005, 00:14
hmmm... worden wel heel vaak aangeraden... en die TS9 is dat een leuk pedaaltje?
erice

Die zijn erg goed die TS9
Die MG serie is echt onwijs klote...echt trash..
Vind alleen de oude valvestates goed van Marshall

mg is geen valvestate, de avt is de nieuwste valvestate.

robert-gitarist
11 augustus 2005, 00:19
hmmm... worden wel heel vaak aangeraden... en die TS9 is dat een leuk pedaaltje?
erice

Die zijn erg goed die TS9
Die MG serie is echt onwijs klote...echt trash..
Vind alleen de oude valvestates goed van Marshall

mg is geen valvestate, de avt is de nieuwste valvestate.

ohja hehe sorry was ff in de war :oops: :oops:

Vind die nieuwe series van Marshall echt onwijs klote.
Die Modefour top zuigt aan alle kanten en die MG series vind ik echt niks...zit alleen een lekkere scheur in z'n ding maar wel iel en totaal niet warm ofzo..tsja je moet er van houden...Ik heb de MG15RDC gehad...was er toen blij mee want had niet anders..achteraf was het een klere ding. maar ja :P

LIGNUMdrummerke
11 augustus 2005, 00:34
je vraagt om te spreken uit eigen ervaring? well here I go: MG is KUT! voor blues heb je mijns inziens een warme klank nodig (tube-ampje maybe?) maar zeker geen MG met veel teveel hoog en GEEN laag! 500euro zeg je? fame tube84 is lekkere ampn 555euro=>musicstore. peavey classic30misschien? heb ik zelf niet echt ervaring mee maar anderen misschien wel?

tillens
11 augustus 2005, 01:47
so he. mooie dingen. kijk even naar een marshall jtm, heb ik zelf ook de 30 watts buizenversie, 2x10 , en nee is niet te koop// staan er wel op marktplaats nu ook weer de laatste tijd. de ts9 is een zeer leuk pedaal, heb ik zelf ook heel lang gebruikt is nu vervangen door mijn banzai cold fusion... heb em nog in de reserve// maar check die jtm, ga je een hoop lol mee beleven, meer dan met die mg dingen.. voor blues kun je ook kijken naar de peavey delta blues, zoeits stond laatst te koop op gitaarmarkt. mooie amps wel prijzig. als je vragen hebt mail of pm me maar. hoi Peter

LIGNUMdrummerke
11 augustus 2005, 06:08
een delta ga je denk ik nieuw niet echt hebben voor 500euro :P second hand maybe?

Vampire
11 augustus 2005, 10:33
Als iemand nou eens zei dat MG kut was omdat hij veel te weinig opties heeft, of te slecht te bedienen zou zijn, of niet goed werkte, of snel kapot ging ofzo, ok. Maar het geluid is een kwestie van smaak, vind je niet dat hij hem eerst maar eens zelf moet gaan testen voordat iedereen zegt dat de MG kut is? Misschien vind hij hem wel super goed (God knows why, maar er was hier laatst toch ook iemand die er een topic over opende en ze toch veel beter vond dan verwacht?)

spanky_franky
11 augustus 2005, 12:26
Als iemand nou eens zei dat MG kut was omdat hij veel te weinig opties heeft, of te slecht te bedienen zou zijn, of niet goed werkte, of snel kapot ging ofzo, ok. Maar het geluid is een kwestie van smaak, vind je niet dat hij hem eerst maar eens zelf moet gaan testen voordat iedereen zegt dat de MG kut is? Misschien vind hij hem wel super goed (God knows why, maar er was hier laatst toch ook iemand die er een topic over opende en ze toch veel beter vond dan verwacht?)

Zodat hij € 500,- uitgeeft aan een baggerbak, omdat hij niet van een beter geluid weet? Volgens mij heeft hij meer aan ongezouten meningen van de mensen hier, en die zeggen: MG zuigt de pan uit.

gitarist17
11 augustus 2005, 12:55
hallo,
bedankt voor alle reacties, ben i i g wel blijk met de "review" van de TS9 maar had daar niets anders dan positieve berichten verwacht...
Aangezien ik nog niet heel lang speel (zie eerste bericht) denk ik zelf dat een buizencombo nog net te veel van het goede is... Ook werk ik graag met nieuw spul... (zekerheid...)
groeten erice

LIGNUMdrummerke
11 augustus 2005, 15:12
wel? ik heb je toch mooi nieuw spul gezegt voor je prijs? en wat de link is tussen: niet lang spelen en al dan niet buizenbak kopen snap ik ook ff ni :-?

gitarist17
11 augustus 2005, 15:37
sorry, bedoelde meer dat ik nu nog niet het nut van buizen zie... lijkt me pas belangrijk als je echt vingerwerk in je vingers hebt... en dat is nog niet het geval... verder wil ik echt nieuw spul... is voor mij best belangrijk... Ook zou ik nog graag horen wat er nou precies mis is met de MG serie (vooral dan de beschreven 2) kom maar op... ik wacht rustig af en hoop er wijzer van te worden...
erice

gitarist17
11 augustus 2005, 15:38
sorry, bedoelde meer dat ik nu nog niet het nut van buizen zie... lijkt me pas belangrijk als je echt vingerwerk in je vingers hebt... en dat is nog niet het geval... verder wil ik echt nieuw spul... is voor mij best belangrijk... Ook zou ik nog graag horen wat er nou precies mis is met de MG serie (vooral dan de beschreven 2) kom maar op... ik wacht rustig af en hoop er wijzer van te worden...
erice

gitarist17
11 augustus 2005, 15:40
oh ja... nog iets waarom krijgt de MG250DFX op harmony central dan zo'n hoog cijfer... (8,6 overall) vind ik zelf best hoog...
erice

AART
11 augustus 2005, 15:46
Harmony central is onbetrouwbaar, alles tot en met de grootste troep aan toe haalt hoger dan een 8.

spanky_franky
11 augustus 2005, 19:56
Harmony central is onbetrouwbaar, alles tot en met de grootste troep aan toe haalt hoger dan een 8.
+1

Je kunt denk ik het beste eens naar een winkel gaan en daar een MG naast een buizenversterker zetten die je voor € 500,- tweedehands kunt aanschaffen, bijv. een Marshall JCM800 combo of een dsl 401. Dan snap je wel wat we bedoelen. Heeft niets te maken met hoelang je al speelt, maar alles met de meeste bang voor je bucks krijgen.

gitarist17
11 augustus 2005, 21:11
wat ik me nog even afvroeg... welke muziekstijl spelen degene die de MG serie afkraken... ben ik wel benieuwd naar... Ik ga zelf dus voor de bluesrock en blues... misschien iets om rekening mee te houden???
erice

deedee
11 augustus 2005, 21:16
ik kraak hem af en ik speel punk/hardrock/metal/rock en de distortion is gewoon KUT. De clean weet ik niet meer.

LIGNUMdrummerke
11 augustus 2005, 21:53
ik kraak hem af en ik speel zowat alle stijlen, ook blues, bluesrock, rock&roll, .... en hij klinkt echt zwaar f*ucked up gewoon! heeft nix warmte, nix laag, klinkt te scherp, zit geen leven in, veel teveel hoog, veel teveel gain, ik denk dat ik nog wel ff kan doorgaan maar dit zijn wel de belangrijkste dingen die je moet weten, wil je blues en bluesrock gaan doen

gitarist17
12 augustus 2005, 11:43
oke. duidelijke taal. bedankt
erice

spanky_franky
12 augustus 2005, 15:07
Ik kraak MG af (dat was al duidelijk :D ) en ik speel met name Bluesrock! Eigenlijk is buizen voor alle stijlen superieur, maar vooral voor blues/jazz als je `t mij vraagt (het warme geluid).

gitarist17
12 augustus 2005, 18:34
oke weer bedankt...
maar is het misschien niet zo dat buizen bakken gewoon anders klinken dan transistor... en jullie bijna allemaal al buizen spelen en dus niets anders willen... ik heb nog nooit buizen gespeeld en heb nog nooit iets te klagen gehad over transistor... kennis van mij speelt MG250DFX en is zelf best tevreden...
erice

Baker
12 augustus 2005, 20:56
oke weer bedankt...
maar is het misschien niet zo dat buizen bakken gewoon anders klinken dan transistor... en jullie bijna allemaal al buizen spelen en dus niets anders willen... ik heb nog nooit buizen gespeeld en heb nog nooit iets te klagen gehad over transistor... kennis van mij speelt MG250DFX en is zelf best tevreden...
erice

Ik begin die eeuwige discussie over transistor vs. buizen echt spuuzat te worden. :-?
Kan er niet een keer een FAQ of sticky of weet ik veel wat op het forum gezet worden over dit onderwerp?

LIGNUMdrummerke
12 augustus 2005, 22:30
ik heb op dit moment geen buizenbak, zelfs geen amp meer op t moment :o :cry: en zowel in buizen als transistor-ams zit goed en slecht spul dus nee daar heeft t nix mee te maken! MG is gewoon de budget-serie van marshall en gewoon nog steeds veel te duur voor wat het maar is!

Vampire
13 augustus 2005, 15:03
Als iemand nou eens zei dat MG kut was omdat hij veel te weinig opties heeft, of te slecht te bedienen zou zijn, of niet goed werkte, of snel kapot ging ofzo, ok. Maar het geluid is een kwestie van smaak, vind je niet dat hij hem eerst maar eens zelf moet gaan testen voordat iedereen zegt dat de MG kut is? Misschien vind hij hem wel super goed (God knows why, maar er was hier laatst toch ook iemand die er een topic over opende en ze toch veel beter vond dan verwacht?)

Zodat hij € 500,- uitgeeft aan een baggerbak, omdat hij niet van een beter geluid weet? Volgens mij heeft hij meer aan ongezouten meningen van de mensen hier, en die zeggen: MG zuigt de pan uit.

Onzin, hij geeft 500 euro uit aan een bak waarvan JIJ het geluid slechter vind dan dat van andere versterkers. Als hij het geluid nou WEL mooier vind dan dat van andere versterkers, moet hij deze vooral kopen toch?

LIGNUMdrummerke
13 augustus 2005, 15:32
hij wil blues doen..... ten eerste kan die amp nooit een volle warme bluesklank voortbrengen en ten 2de is die amp het geld gewoon niet waard! denk dat de meesten hier gewoon willen voorkomen datie achter korte tijd toch teleurgesteld gaat zijn. in t begin kan ie m wel goed vinden maar das dan vooral vanuit een euforische gedachte. en dat kan leiden tot het latere eventuele besef dat toch niet de koop was die je had verwacht. heb je 500euro uitgegeven en krijg je m misschien nnimeer buiten.

spanky_franky
14 augustus 2005, 19:29
Als iemand nou eens zei dat MG kut was omdat hij veel te weinig opties heeft, of te slecht te bedienen zou zijn, of niet goed werkte, of snel kapot ging ofzo, ok. Maar het geluid is een kwestie van smaak, vind je niet dat hij hem eerst maar eens zelf moet gaan testen voordat iedereen zegt dat de MG kut is? Misschien vind hij hem wel super goed (God knows why, maar er was hier laatst toch ook iemand die er een topic over opende en ze toch veel beter vond dan verwacht?)

Zodat hij € 500,- uitgeeft aan een baggerbak, omdat hij niet van een beter geluid weet? Volgens mij heeft hij meer aan ongezouten meningen van de mensen hier, en die zeggen: MG zuigt de pan uit.

Onzin, hij geeft 500 euro uit aan een bak waarvan JIJ het geluid slechter vind dan dat van andere versterkers. Als hij het geluid nou WEL mooier vind dan dat van andere versterkers, moet hij deze vooral kopen toch?
jaja, zo van 'hij weet niet beter' .. Als hij een paar buizenbakken test weet hij wel beter en verspilt hij z`n geld niet aan die schijt MG!

Als hij die MG test en daarnaast ook een buizenbak van dezelfde prijsklasse (tweedehands welteverstaan) en hij gaat dan nog steeds voor de MG, dan moet hij dat vooral doen, maar ik acht de kans erg klein.

gitarist17
17 augustus 2005, 19:01
he heb net de mg250dfx getest / gehoord bij een vriend en hij is er harstikke tevreden over... hij noemt het een hele goede in zijn prijsklasse... ik vond hem zelf ook erg leuk klinken om eerlijk te zijn...
Maar ja dat is nog in vergelijking met mijn 15 wattje... binnenkort maar eens naar feedback en dan meer spul vergelijken...

erice

Mafkees
17 augustus 2005, 19:32
probeer anders eens zo'n london city combo, is ook transistor, maar klinkt veel beter als die marshall

gitarist17
25 augustus 2005, 21:08
hallo, ben vandaag maar eens naar de muziek winkel gegaan en hij heeft mij een mooie buizenset laten horen (prijs 2000 euro...) daarna een randall van 625 euro... allebei een prachtig geluid zeker toen er daarna een mg30dfx werd aangezet... wat een wereld van verschil... heb denk ik mijn doel bijgesteld naar een buizen combo... mijn papa is nog steeds niet voor... kwetsbaar enzo en duurder... Terwijl die gast van de winkel nog wel zei dat je met voorzichtig gebruik er 5 a 7 jaar mee kan doen... Ben nu geinterreseerd in een marshall dsl401 lijkt me wel mooi... vind hem nieuw net iets te duur... misschien nog even door sparen of toch maar tweedehands gaan zoeken... iemand reacties over de dsl401 of andere leuke buizencombo's die niet heel erg boven mijn budget gaan...

groeten erice

zjanke
25 augustus 2005, 21:44
DSL401 is een prima versterker, maar er is nog zoveel meer leuks en lekkers, probeer gewoon zelf zoveel mogelijk te beluisteren. Luister naar gitaristen die een mooi geluid hebben en kijk op www.guitargeek.com waarmee ze spelen, dan heb je een klein beetje een idee van merken.
Je kunt ook een prima tweedehands buizenversterker kopen in een winkel, dan kun je ook iets van garantie regelen als je nog niet veel ervaring hebt. Je hebt er in ieder geval goed aan gedaan om zelf te luisteren, jij bepaalt namelijk wat je mooi vindt en niet iemand op een forum.


En 5 a 7 jaar? dan zijn hooguit de buizen versleten bij normaal gebruik, buizen vervangen en dan kan hij nog makkelijk 15+ jaar mee. Kijk maar eens op gitaarmarkt, marktplaats, speurders etc, hoeveel versterkers er staan van meer dan 20 jaar oud. (En de prijzen die er dan soms bijstaan :o )

Vampire
26 augustus 2005, 10:05
Als iemand nou eens zei dat MG kut was omdat hij veel te weinig opties heeft, of te slecht te bedienen zou zijn, of niet goed werkte, of snel kapot ging ofzo, ok. Maar het geluid is een kwestie van smaak, vind je niet dat hij hem eerst maar eens zelf moet gaan testen voordat iedereen zegt dat de MG kut is? Misschien vind hij hem wel super goed (God knows why, maar er was hier laatst toch ook iemand die er een topic over opende en ze toch veel beter vond dan verwacht?)

Zodat hij € 500,- uitgeeft aan een baggerbak, omdat hij niet van een beter geluid weet? Volgens mij heeft hij meer aan ongezouten meningen van de mensen hier, en die zeggen: MG zuigt de pan uit.

Onzin, hij geeft 500 euro uit aan een bak waarvan JIJ het geluid slechter vind dan dat van andere versterkers. Als hij het geluid nou WEL mooier vind dan dat van andere versterkers, moet hij deze vooral kopen toch?
jaja, zo van 'hij weet niet beter' .. Als hij een paar buizenbakken test weet hij wel beter en verspilt hij z`n geld niet aan die schijt MG!

Als hij die MG test en daarnaast ook een buizenbak van dezelfde prijsklasse (tweedehands welteverstaan) en hij gaat dan nog steeds voor de MG, dan moet hij dat vooral doen, maar ik acht de kans erg klein.

Nee, niet zo van 'hij weet niet beter'.

Ik heb onlangs een nieuwe versterker gekocht en dat is een transistor geworden, terwijl ik ook een paar buizenbakkies heb geprobeerd.
Ik wil gewoon een keer in iedereen boole hoofd stampen dat een 'mooi geluid' zo subjectief als de pest is en dat als hij die MG wel mooier vind dan een buizenbak, hij niet op iedereens commentaar moet afgaan van hier en dan toch die buizenbak kopen, simpel weg omdat iedereen hier de MG zo'n kutding vind!

Voor 500 euro heb je een behoorlijk goede transistor bak, voor 500 euro voor een buizenbak, zit je in de laagste klasse zo'n beetje, buizenbakken zijn niet per definitie zo veel beter dat de slechtste, goedkoopste modellen automatisch al beter zijn dan de duurdere transistor amps.

Vampire
26 augustus 2005, 10:05
Als iemand nou eens zei dat MG kut was omdat hij veel te weinig opties heeft, of te slecht te bedienen zou zijn, of niet goed werkte, of snel kapot ging ofzo, ok. Maar het geluid is een kwestie van smaak, vind je niet dat hij hem eerst maar eens zelf moet gaan testen voordat iedereen zegt dat de MG kut is? Misschien vind hij hem wel super goed (God knows why, maar er was hier laatst toch ook iemand die er een topic over opende en ze toch veel beter vond dan verwacht?)

Zodat hij € 500,- uitgeeft aan een baggerbak, omdat hij niet van een beter geluid weet? Volgens mij heeft hij meer aan ongezouten meningen van de mensen hier, en die zeggen: MG zuigt de pan uit.

Onzin, hij geeft 500 euro uit aan een bak waarvan JIJ het geluid slechter vind dan dat van andere versterkers. Als hij het geluid nou WEL mooier vind dan dat van andere versterkers, moet hij deze vooral kopen toch?
jaja, zo van 'hij weet niet beter' .. Als hij een paar buizenbakken test weet hij wel beter en verspilt hij z`n geld niet aan die schijt MG!

Als hij die MG test en daarnaast ook een buizenbak van dezelfde prijsklasse (tweedehands welteverstaan) en hij gaat dan nog steeds voor de MG, dan moet hij dat vooral doen, maar ik acht de kans erg klein.

Nee, niet zo van 'hij weet niet beter'.

Ik heb onlangs een nieuwe versterker gekocht en dat is een transistor geworden, terwijl ik ook een paar buizenbakkies heb geprobeerd.
Ik wil gewoon een keer in iedereen boole hoofd stampen dat een 'mooi geluid' zo subjectief als de pest is en dat als hij die MG wel mooier vind dan een buizenbak, hij niet op iedereens commentaar moet afgaan van hier en dan toch die buizenbak kopen, simpel weg omdat iedereen hier de MG zo'n kutding vind!

Voor 500 euro heb je een behoorlijk goede transistor bak, voor 500 euro voor een buizenbak, zit je in de laagste klasse zo'n beetje, buizenbakken zijn niet per definitie zo veel beter dat de slechtste, goedkoopste modellen automatisch al beter zijn dan de duurdere transistor amps.

EpiCenturiesAWAy
26 augustus 2005, 10:23
Voor 500 euro heb je een behoorlijk goede transistor bak, voor 500 euro voor een buizenbak, zit je in de laagste klasse zo'n beetje, buizenbakken zijn niet per definitie zo veel beter dat de slechtste, goedkoopste modellen automatisch al beter zijn dan de duurdere transistor amps.

Echt niet! Voor 500 heb je toch al wel een jcm 800/900 of kitty hawk ofzo laney ofzo. Ik denk niet dat dat de slechtste of goedkoopste modellen zijn hé ? :???:

Vampire
26 augustus 2005, 10:58
Voor 500 euro heb je een behoorlijk goede transistor bak, voor 500 euro voor een buizenbak, zit je in de laagste klasse zo'n beetje, buizenbakken zijn niet per definitie zo veel beter dat de slechtste, goedkoopste modellen automatisch al beter zijn dan de duurdere transistor amps.

Echt niet! Voor 500 heb je toch al wel een jcm 800/900 of kitty hawk ofzo laney ofzo. Ik denk niet dat dat de slechtste of goedkoopste modellen zijn hé ? :???:

Ja, zonder kabinet, dat komt er ook nog bij he? Plus dat je van dat geluid moet houden...

vidar
26 augustus 2005, 15:25
het lijkt erop dat de toppicstarter zelf al de betere klank van de meeste buizenversterkers heeft ontdekt (die ik inderdaad "ondersteun :razz: ).

Laten we btw eens wat nuttigs proberen te melden in plaats van al die onzinnige discussies onderling waar de topicstarter niet zoveel mee opschiet (want daar gaat het nu om toch?) voor jou budget (naar ik hoor ongeveer 500 euro) kun je idd al een aardig leuke buizen bak kopen (tweedehands); bijvoorbeeld de jcm 800 combo's. Voor ongeveer tweehonder euro meer heb je al een fender twin reverb, een koch twintone, engl screamer, peavey delta blues fender hotrod deluxe etc. etc. allemaal versterkers met goede kritieken.
Ik zou zeggen, stel een budget op en ga nog eens wat testen wat er (nieuw of tweede hands) in past! :wink:

Ps natuurlijk is een forum om te discussieren maar, in dit geval, ook vooral om te informeren, en het een moet niet ten koste van het ander gaan :)

gitarist17
26 augustus 2005, 17:24
thanks vidar... you really understand the point... en de rest ook bedankt trouwens... begin steeds meer te zien en daardoor steeds meer te twijfelen... maar ja ik kom er wel uit en het heeft geen hele grote haast dus eerst nog meer rondkijken...
bedankt en reageer rustig verder lees alles en laat alles op mij inwerken ben best blij met reacties...

groeten erice

Vampire
26 augustus 2005, 23:05
Ben het eens dat de discussie nu wel gehouden is, ik hoop in ieder geval dat iedereen (voornamelijk de topicstarter) wel weet nu dat geluid gewoon uitermate subjectief is en wat voor de een het paradijs van geluid is, is voor de ander niet om aan te horen.
Als je daar van uitgaat, ben je goed op weg en moet je dingen gaan testen in de winkel (geen samples van internet).

Succes in ieder geval met de zoektocht gitarist17 !

gitarist17
26 augustus 2005, 23:27
thanks, ik ben echt wat wijzer geworden de laatste dagen... na het horen was ik echt gelijk overstag... nu nog kijken of mijn papa overgehaald kan worden en welke het wordt... veel luisteren en oefenen... Moet nog meer toon en gevoel in mijn vingers komen... maar dat is een heel andere kwestie... allemaal bedankt en als jullie nog ideeen voor leuke combo's hebben hoor ik het wel... bedankt i i g

groeten erice

gitarist17
23 september 2005, 21:56
he, net terug van feedback en een uurtje gespeeld met marshall dsl401 en fender hot rod deluxe... heerlijke geluid uit de fender! de verkoper kreeg er een heerlijk blues geluid uit, echt precies wat ik zocht... heerlijk... echt heel mooi. Nu nog even ouders overhalen en dan maar kopen/bestellen... kan niet wachten tot hij thuis staat...

iemand trouwens reacties over de hot rod deluxe (goed slecht of iets anders... zeg het maar) zou nog wel mogen lijkt me wel fijn...

groeten erice

gitarist17
23 september 2005, 21:57
he, net terug van feedback en een uurtje gespeeld met marshall dsl401 en fender hot rod deluxe... heerlijke geluid uit de fender! de verkoper kreeg er een heerlijk blues geluid uit, echt precies wat ik zocht... heerlijk... echt heel mooi. Nu nog even ouders overhalen en dan maar kopen/bestellen... kan niet wachten tot hij thuis staat...

iemand trouwens reacties over de hot rod deluxe (goed slecht of iets anders... zeg het maar) zou nog wel mogen lijkt me wel fijn...

groeten erice

LPplayer
30 september 2005, 12:45
Moet je vingerwerk hebben voor een buizenamp dan??
Je hoort wel veel meer wat je doet idd maar das toch niet zo nodig en wat noem je vingerwerk????


sorry, bedoelde meer dat ik nu nog niet het nut van buizen zie... lijkt me pas belangrijk als je echt vingerwerk in je vingers hebt... en dat is nog niet het geval... verder wil ik echt nieuw spul... is voor mij best belangrijk... Ook zou ik nog graag horen wat er nou precies mis is met de MG serie (vooral dan de beschreven 2) kom maar op... ik wacht rustig af en hoop er wijzer van te worden...
erice

auke82
9 mei 2007, 15:04
prachtig die mg250dfx jaja

Squier4ever
9 mei 2007, 15:14
Welkom!

en nu even: kick je verdomme een topic van 2 jaar omhoog om te vertellen wat een prachtige versterker die MG wel niet is, terwijl het echt een ontzettend kutding is?
OMG

auke82
9 mei 2007, 15:15
hehe moet toch wat doen.
sorry, zal het volgende keer laten baas. :sssh:

Squier4ever
9 mei 2007, 15:18
hehe moet toch wat doen.
sorry, zal het volgende keer laten baas. :sssh:

je moet idd wat doen maar dit niet aub...

zo en nu vrede oké?

auke82
9 mei 2007, 15:20
ok, ik ga me gedragen.
niet meer reageren, dan gaat ie tenminste naar beneden.

almarvk
9 mei 2007, 16:18
Nee hoor, hij gaat dicht.

@Auke: je krijgt een PM!

Vragen? -> PM!