PDA

View Full Version : Taylor T5 ervaringen?



Bog
10 augustus 2005, 21:21
Ik lees hier nog niets over de nieuwe Taylor T5 gitaar. Ik heb er zelf even op gespeeld bij Benelly, dat was echt fantastisch!

Ik speel zelf voornamelijk electrisch, en ben op zoek naar een echt goede akoustische gitaar. De T5 lijkt een prima oplossing!

Zijn hier mensen die er op hebben gespeeld of die de gitaar al hebben? Ervaringen/meningen?

...rock...
11 augustus 2005, 14:42
Ik lees hier nog niets over de nieuwe Taylor T5 gitaar. Ik heb er zelf even op gespeeld bij Benelly, dat was echt fantastisch!

Ik speel zelf voornamelijk electrisch, en ben op zoek naar een echt goede akoustische gitaar. De T5 lijkt een prima oplossing!

Zijn hier mensen die er op hebben gespeeld of die de gitaar al hebben? Ervaringen/meningen?
mijn mening na het bespelen ervan sluit aan bij 1 van de ontwikkelaars die ed gitaar op NAMM voorstelde: 'It doesn't replace your 810 or your Les Paul but there's so much music between those two points, and this guitar brings those points closer together'.sorry voor het misschien foute engels maar ik ben wat gehaast :wink:

Luca P
11 augustus 2005, 21:09
Die ken ik niet.
Ikheb laatst wel een 614 geprobeerd.
:o
Wat een ding.
Was 2ehands en moest nog €2600 opbrengen.
Ik kijk wel even verder....
Naar een 2ehands 414 ofzo.