PDA

View Full Version : Welk gitaar past bij mij



zonnetjedorien
10 augustus 2005, 21:26
Beste gitaar liefhebbers. Al een geruime poos denk ik er over na een instiment te gaan bespelen! Nu lijkt gitaar mij erg leuk, maar er is zoveel keus in gitaren. Hoe weet ik wat er bij mij past, en wat ik leuk vind om te bespelen. :???:
Wie kan bij er bij helpen???
b.v.d

Liefs Dorien :roll: [/b]

BassAgent
10 augustus 2005, 21:29
Als je in het Elektrische Gitaren-topic kijkt staat daar koopadvies. Daar kun je je vraag beter stellen dan hier.

deedee
10 augustus 2005, 21:38
fucking hel hoe moeten wij dat weten....
kijk hier maar eens:

www.daisyrock.com

Harry
10 augustus 2005, 21:41
beste Dorien, helaas weten we niet wie je bent of wat je leuk vindt. Dan is het vrij lastig om te bepalen welk instiment bij je hoort.
Welke muzieksoorten vind je leuk?

Jeanken
11 augustus 2005, 11:32
fucking hel hoe moeten wij dat weten....
kijk hier maar eens:

www.daisyrock.com

Wat een briljante gitaren, zitten zelf Duncan Design pickups in :cool:

waayer
11 augustus 2005, 13:06
Beste gitaar liefhebbers. Al een geruime poos denk ik er over na een instiment te gaan bespelen! Nu lijkt gitaar mij erg leuk, maar er is zoveel keus in gitaren. Hoe weet ik wat er bij mij past, en wat ik leuk vind om te bespelen. :???:
Wie kan bij er bij helpen???
b.v.d

Liefs Dorien :roll: [/b]

wat leuk bij je lippenstift past qua kleur, met een bijpassend topje ,misschien een goldtopje

Lenweë Míriel
11 augustus 2005, 15:47
vergeet niet dat het ook bij je schoenen moet passen. :-D :-D

waayer
11 augustus 2005, 16:53
zo zie ik ze wel graag

http://bunnybass.com/e-zine/girls/dixiechicks.html

http://bunnybass.com/e-zine/girls/shaniatwain.html


zonder al te schunnig te worden

zonnetjedorien
15 augustus 2005, 23:42
:???:
:evil: Bedankt........ :evil:


Ik wil graag een akoestische gitaar gaan bespelen, maar als ik het goed begrepen heb, zitten daar ook nog verschillen in!!!

Harry
16 augustus 2005, 14:20
ahaaaaa..... er zijn grofweg 2 soorten, klassieke en western. De klassieke is bij uitstek geschikt voor het spelen van klasieke muziek, en de western meer voor folk, country en pop. Kijk anders ook even in het forum over akoestische gitaren.

Bullseye
17 augustus 2005, 17:43
Meid.... ik zou zeggen stap in de eerste de beste gitaar winkel pak een gitaar en ga lekker spelen, totdat je er 1 hebt waarvan je denkt deze is het.

* Tip 1. Als je begint met gitaar spelen ( dus als je echt pas net begint ) koop een niet al te dure, je hebt ze al beneden de 100 euro.

* Tip 2 Koop in dat geval eerst een ( standaard ) spaanse gitaar omdat ie lekker soepel is en een breede hals heeft. De snaren zijn van nylon ( soepeler )

* Tip 3 Heb heel veel geduld want je leert gitaar spelen niet in een maand ofzo er gaat heel veel tijd in zitten en komen heeel veel frustratie's bij kijken . Mijn eerste spaanse heb ik uit het raam gesmeten ;-)

Mocht je die fase al hebben gehad en denk je dat je lekker kan spelen dan zou ik voor een western gitaar gaan, maar ook dit ligt eraan wat voor muziek je gaat spelen . :roll:

Good luck :wink:

metalcore
18 augustus 2005, 11:03
hahahaha je gitaar uit het raam gooien :) dat is nieuw.
heeft ie het overleeft?

Bullseye
19 augustus 2005, 00:23
laat ik het zo zeggen ik kon er nog op spelen ;-)


2e x was ie echt in stukken :roll:

Jax
19 augustus 2005, 08:25
laat ik het zo zeggen ik kon er nog op spelen ;-)


2e x was ie echt in stukken :roll:

Hehe, een ezel stoot zich........

Bullseye
19 augustus 2005, 11:31
He he he..... ik werd altijd heel gefrustreerd als het niet wou lukken.
Ik dacht altijd hoe moeilijk kan het zijn :lol:

Heel moeilijk dus als je het nog moet leren :wink:
Komt heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeel geduld bij kijken :-))

dejohan
29 augustus 2005, 20:18
Meid.... ik zou zeggen stap in de eerste de beste gitaar winkel pak een gitaar en ga lekker spelen, totdat je er 1 hebt waarvan je denkt deze is het.

* Tip 1. Als je begint met gitaar spelen ( dus als je echt pas net begint ) koop een niet al te dure, je hebt ze al beneden de 100 euro.

* Tip 2 Koop in dat geval eerst een ( standaard ) spaanse gitaar omdat ie lekker soepel is en een breede hals heeft. De snaren zijn van nylon ( soepeler )

* Tip 3 Heb heel veel geduld want je leert gitaar spelen niet in een maand ofzo er gaat heel veel tijd in zitten en komen heeel veel frustratie's bij kijken . Mijn eerste spaanse heb ik uit het raam gesmeten ;-)

Mocht je die fase al hebben gehad en denk je dat je lekker kan spelen dan zou ik voor een western gitaar gaan, maar ook dit ligt eraan wat voor muziek je gaat spelen . :roll:

Good luck :wink:

Je geeft heel goeie tips, maar wat ik niet snap dat je tegen iemand die nog geen gitaar kan zegt dat ze in de winkel moet gaan zitten spelen.

Bullseye
29 augustus 2005, 23:18
:sneaky: Smart ass !!!


Maar je hebt gelijk 8-)

RS-Rik
2 september 2005, 11:09
Ik heb eens op zo;n Daisyrock gespeeld... eigenlijk zijn ze bij lange na niet slecht...


:cool: