PDA

View Full Version : update uit de states, 3 gibsons gekocht! (PIX INCLUDED!)



ieme
10 augustus 2005, 03:56
Hallo,

vandaag in DE vintage en used guitar shop van north florida geweest waar ik verblijf voor een vakantie van 3 weken. Een aantal LP's gechecked en een aantal SG's maar oh, die Gibson ES135.... WAT een heerlijke gitaren, dus heb ik er 3!!!! gekocht

een ES135 blueburst longtail met humbuckers
een ES135 black longtail met P100's
een ES135 red stoptail met humbuckers

Ow wat zijn dat lekkere gitaren!

Verder ben ik onderandere nog bezig met een Gibson LPs (standard, historic 57, historic 58), ES335, J-200 en een SG met tremolo...


Keep you posted!

wietse
10 augustus 2005, 06:56
volgens mij heb jij geld te veel ieme.

Jax
10 augustus 2005, 07:08
Woh... :o

almarvk
10 augustus 2005, 07:51
Dude, verder alles goed? :o :o

DREAMMACHINE
10 augustus 2005, 08:01
.....ga je met een boot terug ofzo?...wtf! :o

renier
10 augustus 2005, 08:49
ik zie maar een aantal opties:

1. staatloterij
2. rijke pappie
3. handel in verdachte witte poedertjes
4. ongelofelijke fantasie.

ik ken maar weinig mensen die met een normale baan de cash overhouden om op vakantie "zomaar" 5 of 6 vintage gibsons te kopen.

normaal gesproken interesseert het me ook niet, maar hier ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.

Anders Destium
10 augustus 2005, 08:59
5. Prioriteiten stellen
6. Goede baan
7. Goedkoop wonen
8. Erfenis

Vette shit Ieme :lol:

Negative K3 fan
10 augustus 2005, 09:00
ziekeling

Lucky
10 augustus 2005, 10:04
die Gibson ES135.... WAT een heerlijke gitaren, dus heb ik er 3!!!! gekocht
Verder ben ik onderandere nog bezig met een Gibson LPs (standard, historic 57, historic 58), ES335, J-200 en een SG met tremolo...


Ik gun iedereen zijn lol en zijn leuke speeltjes.... en heb zelf in het verleden mezelf ook wel ietwat te rijkelijk tegoed gedaan aan onnodige gear....
maar ik kan niet helpen dat deze post toch een beetje een misselijkmakend gevoel bij me oproept....

...het zal wel aan mij liggen.

almarvk
10 augustus 2005, 10:12
5. Prioriteiten stellen
6. Goede baan
7. Goedkoop wonen
8. Erfenis

Vette shit Ieme :lol:

Ook al zou ik een goede baan hebben en goedkoop wonen zou ik nog steeds niet het geld hebben om even 3 gibson's te kopen tijdens een lange vakantie naar Florida. Daarnaast; hij is daar met z'n vriendin. Hoe onderhoudt hij die?!?!? Die van mij vindt 3 gitaren al meer dan genoeg...

renier
10 augustus 2005, 10:24
5. Prioriteiten stellen
6. Goede baan
7. Goedkoop wonen
8. Erfenis

Vette shit Ieme :lol:

tuurlijk, kan allemaal..

ik zeg het ook niet uit afgunst hoor, ben gewoon ontzettend benieuwd hoe iemand op vakantie een winkel binnen kan lopen en ad hoc 5 gitaren van (gokje) rond de $2000 kan kopen. bij mij zou de aanschaf van 1 zo'n gitaar al maanden lang onderzoek, afwegen en gespaar met zich meebrengen. vraag me gewoon af hoe iemand zo uit de losse pols zo'n aanschaf kan doen.

Anders Destium
10 augustus 2005, 10:28
5. Prioriteiten stellen
6. Goede baan
7. Goedkoop wonen
8. Erfenis

Vette shit Ieme :lol:

Ook al zou ik een goede baan hebben en goedkoop wonen zou ik nog steeds niet het geld hebben om even 3 gibson's te kopen tijdens een lange vakantie naar Florida. Daarnaast; hij is daar met z'n vriendin. Hoe onderhoudt hij die?!?!? Die van mij vindt 3 gitaren al meer dan genoeg...

9. Rijke en begripvolle vriendin

EmgMaster
10 augustus 2005, 10:30
Omdat hij ze al zat is tegen de tijd dat hij in Nederland terugkeert :D
Kan die hier voor meer weer verkopen.

Maarre, proficiat he :razz:

Anders Destium
10 augustus 2005, 10:31
ik zeg het ook niet uit afgunst hoor, ben gewoon ontzettend benieuwd hoe iemand op vakantie een winkel binnen kan lopen en ad hoc 5 gitaren van (gokje) rond de $2000 kan kopen. bij mij zou de aanschaf van 1 zo'n gitaar al maanden lang onderzoek, afwegen en gespaar met zich meebrengen. vraag me gewoon af hoe iemand zo uit de losse pols zo'n aanschaf kan doen.

Dat is niet hoe dingen werken als je impulsieve GAS hebt als Ieme, je ziet iets en MOET het hebben. En als het het niet is verkoop je het omdat je iets anders MOET hebben :wink:

GAS: Selling gear you love to fund other gear you might someday love more.

Dweezman
10 augustus 2005, 10:36
Wowie! Plaatjes, plaatjes, plaatjes!


Mijn zwager gaat volgende maand naar de USA en gaat op zoek naar een fijne tele voor Dweezman...

Maar: hoe krijg je die dingen de douane door, Ieme?


(samen met een RMC1 en Super Hard-on van Ebay :wink: )

Quink
10 augustus 2005, 10:37
Dat is niet hoe dingen werken als je impulsieve GAS hebt als Ieme, je ziet iets en MOET het hebben.

Je kunt GAS hebben van hier tot aan Mercurius, als je geen zééér diepe zakken hebt, kun je wel vinden dat je iets MOET hebben, maar ben je toch snel uitgekocht vrees ik.

Kim Wilson
10 augustus 2005, 10:38
Ook al zou ik een goede baan hebben en goedkoop wonen zou ik nog steeds niet het geld hebben om even 3 gibson's te kopen tijdens een lange vakantie naar Florida. Daarnaast; hij is daar met z'n vriendin. Hoe onderhoudt hij die?!?!? Die van mij vindt 3 gitaren al meer dan genoeg...
Mag jij 3 gitaren hebben van je vriendin? :o Lucky you!
Misschien, als de Loterij met een schip met geld komt, mag ik er nog wel een keer eentje bij ('k heb al een Epi LP). En het liefst zou ze zien dat ik hem ging inruilen... :-(












Nee, grapje :-D
Ik zou er best 1 bij willen, maar we hebben nu ff andere prioriteiten. Misschien later, als ik groot en succesvol ben... :razz:

Raffel
10 augustus 2005, 10:45
ik word denk ik ook maar p.i.m.p. van beroep denk ik :)

Ik was toch meer onder de indruk geweest van 3 PRS-en Ieme :)
Maar ieder zijn meug. :D

Anders Destium
10 augustus 2005, 10:49
Dat is niet hoe dingen werken als je impulsieve GAS hebt als Ieme, je ziet iets en MOET het hebben.

Je kunt GAS hebben van hier tot aan Mercurius, als je geen zééér diepe zakken hebt, kun je wel vinden dat je iets MOET hebben, maar ben je toch snel uitgekocht vrees ik.

Dat is waarom Ieme ook zoveel verkoopt, wat wij bijvoorbeeld niet weten is of Ieme vlak voor zijn vakantie de helft van zijn gear heeft verpatst of niet :wink:

marc_o
10 augustus 2005, 10:57
Ga je goddelijke gang ieme, dan kun je er binnenkort weer mensen mee blijmaken als het toch net niet is wat je zocht. Ik wens je veel succes bij de douane overigens...
En ook benieuwd naar foto's.

Anders Destium
10 augustus 2005, 11:00
Ik denk dat je met 5 gitaren in je handbagage juist een rock-star behandeling krijgt en gewoon mag doorlopen :wink:

taylor
10 augustus 2005, 11:12
ja, nadat je de invoer rechten heb betaald :)

renier
10 augustus 2005, 11:12
tja, met mijn hunkering naar een goeie buizenbak ben ik het begrip GASsen werkelijk opnieuw aan het definieren, maar zolang die winstdeling/13e maand/ dikke bonus uitblijft kan ik gassen wat ik wil, dan komt er niks in.

off topic: had ik godverdegodver net een paar honderd euro over, sterft de koelkast.. nog even gedacht om toch maar een buizenbak te kopen en de komende 3 maanden alleen maar take-away te eten, maar dat leek me toch wat te ver gaan.

almarvk
10 augustus 2005, 11:13
Mag jij 3 gitaren hebben van je vriendin? :o Lucky you!


Ik heb er ondertussen 4 hoor! ;)
Ik ga rustig m'n gang en zal heus wel zelf de beslissingen maken, maar je krijgt wel altijd van die onnozele opmerkingen zo van; je had toch al een pedaaltje?

Blijkbaar vind de vriendin van Ieme alles wel best en laat ze 'm maar rustig z'n gang gaan. Ik denk dat Ieme als een meeuw uit Finding Nemo in zo'n winkel rondloopt :)

Wormaap
10 augustus 2005, 11:20
Werkelijk waar :-D
Absoluut niet afgunstig bedoeld ieme, maar zelfs jij kan d'r niet omheen dat dit op z'n minst een beetje euhm... Speciaal is :P

We verwachten natuurlijk wel foto's en soundclips hè :-D
Sjezus hee :razz:

Vampire
10 augustus 2005, 11:26
ik zie maar een aantal opties:

1. staatloterij
2. rijke pappie
3. handel in verdachte witte poedertjes
4. ongelofelijke fantasie.

ik ken maar weinig mensen die met een normale baan de cash overhouden om op vakantie "zomaar" 5 of 6 vintage gibsons te kopen.

normaal gesproken interesseert het me ook niet, maar hier ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.

Wat een bullshit, ten eerste verkoopt Ieme veel naast dat hij koopt, waarvoor hij dus ook weer veel geld krijgt en ten tweede gaat het jou en mij geen zak aan waar hij zijn geld vandaan haalt toch?

@Ieme: Gefeliciteerd man, fijne vakantie daar nog en laat van je horen! :D Ik mis de versterkers nog 8-)

Daniël_san
10 augustus 2005, 11:32
Tering Ieme....... Wat vorr baantje heb jij als studentje?

Luca P
10 augustus 2005, 11:33
Ja een ES135.
Ik heb de eerste uitvoering met P100's in Sunburst!
Heerlijke gitaar. Lekkere dikke hals.
Ik zal er eerdaags denk ik een Bigsby op zetten.

robzilla
10 augustus 2005, 11:39
netjes hoor ieme, ik hoor de verhalen wel weer op msn.. :)

waarom moet het hier altijd over geld gaan op gitaarnet, volgens mij zitten hier flink wat mannetjes die te snel jaloers zijn. ik zie het probleem niet zo, het is jouw geld niet dus wat boeit het je?

laat ieme lekker kopen, jij hebt er toch geen last van..

Anders Destium
10 augustus 2005, 11:43
Precies, het gaat toch om de hobby en er plezier in hebben?

Luca P
10 augustus 2005, 11:46
Jezus wat lul jij veel.
Je heb al bijna 10.000 keer geantwoord!
:-D

Quink
10 augustus 2005, 11:52
het is jouw geld niet dus wat boeit het je?

Wat het mij boeit? Heel simpel eigenlijk. Ik vraag mij persoonlijk af hoe Ieme er in slaagt e.e.a. te financieren. Ik werk, verdien niet onaardig, maar ik kan het in ieder geval niet. En Ieme studeert. Dus ik doe blijkbaar iets heel erg verkeerd. En ik hoor graag wat.

Verder, Ieme kiest ervoor om iedere keer zijn aankopen op een forum te posten. Dan kun je verwachten dat er vragen over komen. Uiteraard, we hebben er geen ruk mee te maken waar hij de poen vandaan haalt, hij hoeft niet te antwoorden, etc. etc. Maar gezien het feit dat Ieme een hogere omloopsnelheid/budget heeft dan de gemiddelde muziekwinkel is het toch niet vreemd dat mensen daar verbaasd over zijn?

Anders Destium
10 augustus 2005, 11:55
Jezus wat lul jij veel.
Je heb al bijna 10.000 keer geantwoord!
:-D

Ik heb al vanaf de basisschool op mijn rapporten de boodschap gekregen dat ik teveel ouwehoer :oops:

Kim Wilson
10 augustus 2005, 12:03
Ik heb er ondertussen 4 hoor! ;)
Ik ga rustig m'n gang en zal heus wel zelf de beslissingen maken, maar je krijgt wel altijd van die onnozele opmerkingen zo van; je had toch al een pedaaltje?
Precies! Toch fijn dat ze daar ook verstand van hebben. :-?

:-D


Blijkbaar vind de vriendin van Ieme alles wel best en laat ze 'm maar rustig z'n gang gaan. Ik denk dat Ieme als een meeuw uit Finding Nemo in zo'n winkel rondloopt :)

http://img358.imageshack.us/img358/1950/layout021qz.jpg

MINE! MINE! MINE! MINE! MINE! MINE! MINE! MINE! MINE!

almarvk
10 augustus 2005, 12:04
5 minuten je mond houden is ckers een te grote uitdaging voor je?

Heb ik zelf ook last van hoor! ;)

Luca P
10 augustus 2005, 12:05
Zo te zien woont hij sinds deze in Florida.
Dus dat scheelt al de helft!
Heeft hij nog eens lekker weer ook.
Schurk!
:cool:

renier
10 augustus 2005, 12:09
ik zie maar een aantal opties:

1. staatloterij
2. rijke pappie
3. handel in verdachte witte poedertjes
4. ongelofelijke fantasie.

ik ken maar weinig mensen die met een normale baan de cash overhouden om op vakantie "zomaar" 5 of 6 vintage gibsons te kopen.

normaal gesproken interesseert het me ook niet, maar hier ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.

Wat een bullshit, ten eerste verkoopt Ieme veel naast dat hij koopt, waarvoor hij dus ook weer veel geld krijgt en ten tweede gaat het jou en mij geen zak aan waar hij zijn geld vandaan haalt toch?

@Ieme: Gefeliciteerd man, fijne vakantie daar nog en laat van je horen! :D Ik mis de versterkers nog 8-)


hou je gemak eens even maat..

ik zeg toch dat het me gewoon interesseert. kom op zeg, als je op een gitaarforum als student post dat je uit de losse pols 3 vintage gibsons koopt op een middag, en dan nog 3 andere aan het zoeken bent, dan moet je niet gaan eikelen als mensen zich hardop afvragen hoe iemand dat kan betalen. lijkt me een hele normale vraag toch?

heeft geen fuck met jaloezie te maken. ik ben tevreden met het af en toe kopen van nieuwe spullen, en het feit dat ik niet elke week nieuwe spullen moet kopen vindt ik eerder een voordeel dan een nadeel. en als iemand dat wel wil doen; mijn zegen heeftie. ik ben gewoon benieuwd hoe iemand zo'n dure hobby financiert.

overigens vraag ik me wel af wat je met 3 dezelfde gitaren moet. maar goed, ik denk mischien meer vanuit het oogpunt van een gitarist dan van een verzamelaar.

iam
10 augustus 2005, 12:15
je moet geen soundclips verwachten van Ieme...
reviews doet hij ook niet aan mee...

Luca P
10 augustus 2005, 12:21
Trouwens Ieme al in Nashville geweest bij Gruhn's Guitars?
Daar kan je je lol op!

Franc
10 augustus 2005, 12:22
je moet geen soundclips verwachten van Ieme...
reviews doet hij ook niet aan mee...

Dus met welk doel post ie dit dan? :roll:

Agent_Smith
10 augustus 2005, 12:33
Ik was toch meer onder de indruk geweest van 3 PRS-en


Ik niet.


Ik mis de versterkers nog


Die komen uit de UK.

Rubber Soul
10 augustus 2005, 12:40
ES135 red stoptail met humbuckers

PM me maar als je 'm kwijt wil

Anders Destium
10 augustus 2005, 12:54
>Renier

Je eerste post in dit topic is niet anders uit te leggen dan zuur, met je staatsloterij en witte poeder verhalen en andere toespelingen. Je mag best vragen hoe Ieme aan het geld komt maar als het op zo'n manier gaat zou ik niet al te veel antwoord verwachten. Als ik naar Amerika op vakantie ga leg ik geld apart om het een en ander te scoren, dat is precies wat Ieme nu heeft gedaan.

Mithrandir
10 augustus 2005, 12:55
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Ieme ons hier in het ootje neemt....toch ieme.....alsjeblieft

Als het niet zo is, gefeliciteerd met je aankopen en veel plezier ermee. Een normaal mens zo genoegen nemen met de aankoop van 1 gitaar, maar goed jij bent ieme en dat respecteer ik......














godverdomme, vuile gore patser die je bent, met je ziekelijke aankoopobsessie....bah

zo...dat lucht toch even op....trouwens, ik denk dat zijn geld voor internetcafe's nu op is want hij reageert niet meer.

DaveItUp
10 augustus 2005, 13:07
Is gewoon een hoax na al het commentaar op z'n aankopen in t verleden.

almarvk
10 augustus 2005, 13:10
Hij is helemaal niet in Florida, maar in een tent ergens achterin het weiland bij een boer in Lutjebroek... :-?

ieme
10 augustus 2005, 13:28
WOW! wat een reacties, ik ga de 3 gitaren in de handbagage meenemen, ik 2 en mn vriendin 1, ik heb bonnen met lage prijzen er op (doen ze hier altijd) dus de douane zal geen probleem zijn, als ik nog meer gitaren koop dan is dat puur voor handel, ik denk als ik de 2 gitaren voor normale 2ehands nederlandse prijzen verkoop de 3e bijna gratis heb...


Groeten!
ieme

en nee, ik ben een arme student! :razz:

ieme
10 augustus 2005, 13:32
Het is puur ff investeren, en met kopen in de states en verkopen in nederland kun je al snel een vliegreis financieren hoor!

Het doel, just to let you know, en de soundclips komen dit keer en de foto's en reviews ook!

Mithrandir
10 augustus 2005, 13:35
Mag ik dan weten wat ze gekost hebben en wat je ervoor gaat vragen in NL?

Wormaap
10 augustus 2005, 13:38
Ah kijk, dat verandert natuurlijk al'n boel :razz: Niet dat't verder mijn zaak is, maar 3 Gibsons scoren en er doodleuk bij vermelden dat je naar nog'n paar bent aan't kijken is zo heerlijk ziek op'n goede manier :-D

Anders Destium
10 augustus 2005, 13:40
Het enige wat je hoeft te doen is opzoeken wat de gangbare prijs van tickets richting Orlando is en wat zo'n gitaar hier 2ehands doet. Dan wordt het een invuloefening!

Luca P
10 augustus 2005, 13:42
Neem in dat geval de volgende keer een Gretsch Brian Setzer Hot Rod in Tangerine mee!
8-)

renier
10 augustus 2005, 13:44
>Renier

Je eerste post in dit topic is niet anders uit te leggen dan zuur, met je staatsloterij en witte poeder verhalen en andere toespelingen. Je mag best vragen hoe Ieme aan het geld komt maar als het op zo'n manier gaat zou ik niet al te veel antwoord verwachten. Als ik naar Amerika op vakantie ga leg ik geld apart om het een en ander te scoren, dat is precies wat Ieme nu heeft gedaan.

ach, ik probeerde gewoon lollig uit de hoek te komen. dit is echt niet de eerste keer dat ik op dit forum post, en als je terugleest zul je zien dat ik echt geen azijnpisser ben hdie het niet kan hebben dat anderen meer geld aan hun hobby spenderen dan ikzelf.

ik was gewoon geschokt dat iemand in 1 keer zo'n aankoop kan/wil doen. ik wens hem er verder ontzettend veel plezier mee en als hij ooit uit de doeken wil doen hoe hij dergelijke aankopen langs zijn vriendin krijgt zonder een maand lang op de bank te moeten slapen, geef ik me op voor een 4-daagse cursus!

Ritch
10 augustus 2005, 13:50
Met oprechte waarheid zeg ik gefeliciteerd!




























































Maar ik voel toch wel een stukje :x JALOERSHEID!

Mitch
10 augustus 2005, 13:53
Mag ik dan weten wat ze gekost hebben en wat je ervoor gaat vragen in NL?

Ja, net als aan winkeliers vragen: "wat heeft u er eigenlijk zelf voor betaald" en daarna pingelen

:D

Droffie
10 augustus 2005, 14:06
Het enige wat je hoeft te doen is opzoeken wat de gangbare prijs van tickets richting Orlando is en wat zo'n gitaar hier 2ehands doet. Dan wordt het een invuloefening!

waarom dat pest eind naar Orlando vliegen als New York of Boston maar 6 uur vliegen is. Zelfs in NYC waren de gitaren omgerekend 2 x goedkoper dan hier.

Cubensis
10 augustus 2005, 14:07
Maar ik voel toch wel een stukje :x JALOERSHEID!

[mierenneukmode]is dat een vorm van jaloezie?[/antfuck]

ontopic: Cool ieme, eig zou je er nog een paar moeten kopen voor de verkoop en zo je vakantie proberen terug te verdienen ;)

Droffie
10 augustus 2005, 14:09
>Renier

Je eerste post in dit topic is niet anders uit te leggen dan zuur, met je staatsloterij en witte poeder verhalen en andere toespelingen. Je mag best vragen hoe Ieme aan het geld komt maar als het op zo'n manier gaat zou ik niet al te veel antwoord verwachten. Als ik naar Amerika op vakantie ga leg ik geld apart om het een en ander te scoren, dat is precies wat Ieme nu heeft gedaan.

ach, ik probeerde gewoon lollig uit de hoek te komen. dit is echt niet de eerste keer dat ik op dit forum post, en als je terugleest zul je zien dat ik echt geen azijnpisser ben hdie het niet kan hebben dat anderen meer geld aan hun hobby spenderen dan ikzelf.

ik was gewoon geschokt dat iemand in 1 keer zo'n aankoop kan/wil doen. ik wens hem er verder ontzettend veel plezier mee en als hij ooit uit de doeken wil doen hoe hij dergelijke aankopen langs zijn vriendin krijgt zonder een maand lang op de bank te moeten slapen, geef ik me op voor een 4-daagse cursus!

Voor 3 van zulke gitaren slaap ik met alle liefde een maand op de bank...Een half jaar zou me ook geen reet kunnen schelen. :lol:

Thom TK
10 augustus 2005, 14:10
Wowie! Plaatjes, plaatjes, plaatjes!


Mijn zwager gaat volgende maand naar de USA en gaat op zoek naar een fijne tele voor Dweezman...

Maar: hoe krijg je die dingen de douane door, Ieme?


(samen met een RMC1 en Super Hard-on van Ebay :wink: )
Ja idd...hoe heb je dat gedaan dan??

Droffie
10 augustus 2005, 14:13
Wowie! Plaatjes, plaatjes, plaatjes!


Mijn zwager gaat volgende maand naar de USA en gaat op zoek naar een fijne tele voor Dweezman...

Maar: hoe krijg je die dingen de douane door, Ieme?


(samen met een RMC1 en Super Hard-on van Ebay :wink: )
Ja idd...hoe heb je dat gedaan dan??

Gewoon, zoals drugskoeriers 't ook doen...In z'n reet!!!

Serieus, er staat bijna nooit douane op Schiphol. Ik vlieg veel voor mijn werk en maak 't zelden mee.
In NYC had ik bijna een Custom Strat gekocht maar durfte 't ook niet aan vanwege de douane. Eenmaal op Schiphol geen fokking douane te zien :evil:

renier
10 augustus 2005, 14:15
Voor 3 van zulke gitaren slaap ik met alle liefde een maand op de bank...Een half jaar zou me ook geen reet kunnen schelen. :lol:

ja, ik ook wel, alleen zou het verlies van enkele vitale organen (niet in het minst diegene die essentieel zijn voor de voortplanting) ook een reeel risico zijn, en daar trek ik toch de lijn... :o

telecastermaster
10 augustus 2005, 14:19
Heb je d'r nog een sleutelhanger bij gekregen, Ieme? Of anders een paar gratis plectra?

vulvasonic
10 augustus 2005, 14:20
FELICITA!

Ik begrijp alleen de ophef niet zo over de ES 135. Waarschijnlijk heb ik alleen op de mindere exemplaren gespeeld, maar ik vond ze met afstand de minste Gibsons waar ik ooit op gespeeld heb. Ze zien er wel mooi uit trouwens..... :)

iam
10 augustus 2005, 14:22
Het is puur ff investeren, en met kopen in de states en verkopen in nederland kun je al snel een vliegreis financieren hoor!

Het doel, just to let you know, en de soundclips komen dit keer en de foto's en reviews ook!

dat is leuk van je Ieme :D

Droffie
10 augustus 2005, 14:31
Voor 3 van zulke gitaren slaap ik met alle liefde een maand op de bank...Een half jaar zou me ook geen reet kunnen schelen. :lol:

ja, ik ook wel, alleen zou het verlies van enkele vitale organen (niet in het minst diegene die essentieel zijn voor de voortplanting) ook een reeel risico zijn, en daar trek ik toch de lijn... :o

Wow, klinkt angstaanjagend!! :o

Als ik jou was zou op zoek gaan naar een wat minder gevaarlijke levenspartner. :wink:

renier
10 augustus 2005, 14:39
Wow, klinkt angstaanjagend!! :o

Als ik jou was zou op zoek gaan naar een wat minder gevaarlijke levenspartner. :wink:


women... you can't live with them, you can't chop off their heads and bury them in the backyard.

Anders Destium
10 augustus 2005, 14:41
Het enige wat je hoeft te doen is opzoeken wat de gangbare prijs van tickets richting Orlando is en wat zo'n gitaar hier 2ehands doet. Dan wordt het een invuloefening!

waarom dat pest eind naar Orlando vliegen als New York of Boston maar 6 uur vliegen is. Zelfs in NYC waren de gitaren omgerekend 2 x goedkoper dan hier.

Kijk eens naar de locatie van Ieme :razz:

Droffie
10 augustus 2005, 14:46
Het enige wat je hoeft te doen is opzoeken wat de gangbare prijs van tickets richting Orlando is en wat zo'n gitaar hier 2ehands doet. Dan wordt het een invuloefening!

waarom dat pest eind naar Orlando vliegen als New York of Boston maar 6 uur vliegen is. Zelfs in NYC waren de gitaren omgerekend 2 x goedkoper dan hier.

Kijk eens naar de locatie van Ieme :razz:

Oh, ik dacht dat je het als tip bedoelde voor anderen die ook een gitaar in de US willen kopen.

Anders Destium
10 augustus 2005, 14:53
Mith wilde weten hoeveel Ieme eraan gaat verdienen, en ik gaf aan hoe hij dat zelf kon uitvinden zonder het aan Ieme te vragen want die gaat die info natuurlijk niet geven!

Als je in de VS een gitaar wilt kopen kun je IMO hem beter laten opsturen, tenzij je de kans groot acht dat je bij de douane niet wordt aangehouden. Ik werd er een paar weken terug weer mooi uitgepikt en dat was nog zonder gitaarkoffer in mijn klauwen!

almarvk
10 augustus 2005, 15:09
Tja dat krijg je met zo'n hoofd! :-D

inkoppertje :roll:

robzilla
10 augustus 2005, 15:11
Toen ik mijn Les Paul kocht in Londen ben ik met de koffer in mn hand zo doorgelopen. Geen vragen, niks..

Cubensis
10 augustus 2005, 15:12
Toen ik mijn Les Paul kocht in Londen ben ik met de koffer in mn hand zo doorgelopen. Geen vragen, niks..
vind je het gek....valt binnen de EU, dan mag je ook vrij im- en exporteren :roll:

Droffie
10 augustus 2005, 15:32
Als je in de VS een gitaar wilt kopen kun je IMO hem beter laten opsturen, tenzij je de kans groot acht dat je bij de douane niet wordt aangehouden. Ik werd er een paar weken terug weer mooi uitgepikt en dat was nog zonder gitaarkoffer in mijn klauwen!

Betaal je dan niet sowieso invoerrechten als je 'm laat op sturen?
Ik moest zelfs een keer invoerrechten betalen op een bestelling CD"s van CDnow. Ik was boven een bepaald bedrag uitgekomen en dan ben je de lul...weg voordeel...MOFO's!

Anders Destium
10 augustus 2005, 15:34
Tja, je kunt op verschillende manier proberen de douane te omzeilen maar meestal is de gitaar dan niet verzekerd voor wat hij waard is en dat risico wil ik niet lopen. Dan maar een paar honderd euro invoerrechten, het blijft nog steeds een stuk goedkoper!

robzilla
10 augustus 2005, 15:35
Toen ik mijn Les Paul kocht in Londen ben ik met de koffer in mn hand zo doorgelopen. Geen vragen, niks..
vind je het gek....valt binnen de EU, dan mag je ook vrij im- en exporteren :roll:

alles gaat toch door hetzelfde poortje?

Anders Destium
10 augustus 2005, 15:38
Nee, je komt in een andere aankomsthal binnen.

Cubensis
10 augustus 2005, 15:38
Als je in de VS een gitaar wilt kopen kun je IMO hem beter laten opsturen, tenzij je de kans groot acht dat je bij de douane niet wordt aangehouden. Ik werd er een paar weken terug weer mooi uitgepikt en dat was nog zonder gitaarkoffer in mijn klauwen!

Betaal je dan niet sowieso invoerrechten als je 'm laat op sturen?
Ik moest zelfs een keer invoerrechten betalen op een bestelling CD"s van CDnow. Ik was boven een bepaald bedrag uitgekomen en dan ben je de lul...weg voordeel...MOFO's!

lagere prijs op de bon laten zetten
'gift' erop laten zetten (al schijnt dat ook niet altijd te werken(
'warranty return' erop laten zetten

marc_o
10 augustus 2005, 15:43
FELICITA!

Ik begrijp alleen de ophef niet zo over de ES 135. Waarschijnlijk heb ik alleen op de mindere exemplaren gespeeld, maar ik vond ze met afstand de minste Gibsons waar ik ooit op gespeeld heb. Ze zien er wel mooi uit trouwens..... :)

Tja, maar jij bent gewend hiermee te spelen.....logisch dus... :o




Ikzelf:
http://img.photobucket.com/albums/v227/vulvasonic/Guitars%20and%20gear/Mario.jpg

Anders Destium
10 augustus 2005, 15:44
Lagere prijs of gift -> verzekerd voor minder, niet fijn als hij kwijtraakt. Warranty return schijnt het redelijk te doen, maar veel dealers hebben een contract met een maatschappij en zullen niet snel sjoemelen.

guhlenn
10 augustus 2005, 15:46
hmmm, ik ben ebnieuwd, want dat lage prijs op de bon verhaal heb ik al vaker gehoord. En ook al vaker is het mislukt. Maar het zij je gegunt

rickert
10 augustus 2005, 16:09
Ik ben benieuwd naar die SG met tremolo

P****Fred
10 augustus 2005, 16:18
ik weet niet hoe het bij ieme zit, maar ik heb mijn ES135 LE bij wildwood besteld voor (omgerekend) 750 € (nieuw!). Het ging hier wel nog over het pré-2002 model (met f-gaten)
alle kosten bijgerekend, kwam dit op een 1000 - 1100 €, dus dat is toch nog niet ZOOO overdreven ;)

gefeliciteerd Ieme!!

gjlp
10 augustus 2005, 17:54
Ik gun iedereen zijn lol en zijn leuke speeltjes.... en heb zelf in het verleden mezelf ook wel ietwat te rijkelijk tegoed gedaan aan onnodige gear....
maar ik kan niet helpen dat deze post toch een beetje een misselijkmakend gevoel bij me oproept....

...het zal wel aan mij liggen.

nee het ligt niet aan jou.. +1

Anyway, gefeliciteerd...

nla0079
10 augustus 2005, 17:56
Wow, gefeliciteerd met de aankoop ! Ietwat off-topic: ik verbaas me er steeds weer over dat de douane in Nederland de tijd heeft om naast al die poederkoeriers uit de Antillen ook nog wat gitaristen lastig te vallen... Ik vlieg ook redelijk wat af, en heb hier in Brussel zelfs nog nooit een douane-beambte gezien. Then again, ik arriveer gewoonlijk vrij laat (en uit minder toeristische bestemmingen) - dat scheelt naar verluidt wel wat... :lol:

BramVersteeg
10 augustus 2005, 18:20
Godgloeiende :o
Ieme, ik zou het je graag nadoen om zo even 3 of meer Gibsons mee te nemen en ik wens je er alle plezier mee! Hoe is het eigenlijk met die fenders waar je het over had? Is dat nog wat geworden?

Snaar'n Bennie
10 augustus 2005, 20:32
Dit is toch wel met recht hèt topic van het jaar!!!!

Tering zeg... MR BIGSHOT!!!! :-D

Sliver
10 augustus 2005, 20:44
APPLAUS!

Raffel
11 augustus 2005, 09:24
laat het er gewoon in z'n Japans opzetten. Dat werkte bij mij. Ibanez RG2127x kost hier toch al gauw 1500+ euro. Ik heb hem voor 700 euro in NL gekregen.

ben???
11 augustus 2005, 15:30
ik zit in israel en krijg een darabouka...
dat is ook leuk (vooral als ie omgerekend minder dan 10 eu kost)

Sliver
11 augustus 2005, 16:23
waar blijven de fotó's van die gitaren eigenlijk?

zjanke
11 augustus 2005, 17:12
>Renier

Als ik naar Amerika op vakantie ga leg ik geld apart om het een en ander te scoren, dat is precies wat Ieme nu heeft gedaan.

Als ik naar America op vakantie ga, leg ik geld opzij om op vakantie te gaan :wink:

Maar als je de centjes kunt missen? Veel plezier ermee :D

amon
11 augustus 2005, 18:11
Even een vraagje:

Als je bijvoorbeeld een gitaar in de US heb gekocht en niet betaald qua invoerrechten oid en je komt op Schiphol aan, douane pikt je ertussen uit en vraagt naar die gitaar. Wat dan? Hebben zij het recht die gitaar gewoon in te vorderen of heffen ze er dan alsnog invoerrechten over, hoe zit dat nou precies?

Quink
11 augustus 2005, 18:14
Even een vraagje:

Als je bijvoorbeeld een gitaar in de US heb gekocht en niet betaald qua invoerrechten oid en je komt op Schiphol aan, douane pikt je ertussen uit en vraagt naar die gitaar. Wat dan? Hebben zij het recht die gitaar gewoon in te vorderen of heffen ze er dan alsnog invoerrechten over, hoe zit dat nou precies?

Volgens mij moet je alsnog BTW en invoerrechten betalen, en je krijgt een boete, wegens het niet aangeven (smokkelen) van goederen. Geen idee hoe hoog die boete is.

olaf reijnders
11 augustus 2005, 18:21
:razz: :razz: Ja. En dan gaan ze je gitaar in stukken zagen om te kijken of er geen verboden poedertjes in de gitaar verstopt zit. :razz: :razz: :razz:

Volgens mij wordt er alleen bij vertrek gecontroleerd.

zjanke
12 augustus 2005, 08:12
Volgens mij wordt er alleen bij vertrek gecontroleerd.

Waarom heffen ze dan INvoerrechten?

Als ze je eruit pikken varrieert het van "foei, niet meer doen" en alsnog BTW/IR betalen totaan gerechtelijke vervolging en de hele rataplan (Maar dan moet je zoveel gitaren tegelijk smokkelen dat je ze niet eens kunt dragen :wink: )

En ja, de douane heeft ten alle tijden het recht om goederen te vorderen. Dus als jij niet betaald ben je je gitaar kwijt. Kun je hem later terugkopen via de dienst der domeinen.

Nocki
12 augustus 2005, 08:39
Hee Ieme.


Gefeliciteerd met je aanschaf. Leuk voorje.

Ben ook erg beneiuwd naar hoe je ze hierheen krijgt.

Nocki

Zjoske
12 augustus 2005, 13:32
Hee Ieme.


Gefeliciteerd met je aanschaf. Leuk voorje.

Ben ook erg beneiuwd naar hoe je ze hierheen krijgt.

Nocki

Hee Nocki,

hoe klinken die buizenwagons? Zijn toch wel eindbuizen he? :-D :-D

http://www.tekoopies.s5.com/index_bestanden/image006.jpg

Dood_aan_Ibanez
12 augustus 2005, 16:35
Gefeliciteerd met je Gibsons dude(het echte werk ipv al die epiphone sletten hier die stinkend jaloers zijn) 8-)

Speeddemon
12 augustus 2005, 17:10
24 berichten in 1 dag? En een domme nickname...

I smell trouble... :-?

ieme
13 augustus 2005, 06:13
Zo weer terug in Jacksonville, ik ben een paar dagen in Key West geweest (meest zuidelijke punt van florida) en heb ook daar een gitaarwinkel gevonden, een witte ES335, een oude gretsch en een 60's epiphone en een goldtop standard.

Maar ik laat het nu bij de 3 es135'en die ik heb, ik heb netjes de aankoop bonnen en ga het netjes aangeven bij de douane, ik verkoop in nederland zowiezo 1 van de 3 en dan heb ik de andere 2 vrij goedkoop....

Foto's komen pas bij terugkomst (eind augustus) want ik kan ze vanaf hier nergens uploaden...

See ya!

ieme

Anders_Destium
13 augustus 2005, 18:12
Cool!

Prettige vakantie verder :)

RS-Rik
13 augustus 2005, 20:13
Tof man...

Er 1 verkopen is wel rendabel, kun je er dan ook winst op maken? of probeer je alleen quitte te spelen?


Ik vind het verder qua uiterlijk geen mooie gitaren met die scherpe hoorn (is dat florentijns of venetiaans?)

JeroenZ
13 augustus 2005, 20:30
Wat pics van ieme en zijn aanwinsten uit de USA:


http://img357.imageshack.us/img357/6360/iem114ug.th.jpg (http://img357.imageshack.us/my.php?image=iem114ug.jpg)


http://img357.imageshack.us/img357/1107/ieme223pe.th.jpg (http://img357.imageshack.us/my.php?image=ieme223pe.jpg)

ieme
13 augustus 2005, 20:30
Ik vind het verder qua uiterlijk geen mooie gitaren met die scherpe hoorn (is dat florentijns of venetiaans?)
amerikaans

ieme
13 augustus 2005, 20:33
Wat pics van ieme en zijn aanwinsten uit de USA:


http://img357.imageshack.us/img357/6360/iem114ug.th.jpg (http://img357.imageshack.us/my.php?image=iem114ug.jpg)




alleen deze heb ik gekocht hoor de anderen vond ik gewoon mooi, oa die ES335

olaf reijnders
13 augustus 2005, 20:38
Coole gitaren, man! Vooral die blueburst (zo heet die kleur toch?) is cool! 8-)

The Mule
13 augustus 2005, 20:41
Ik vind het verder qua uiterlijk geen mooie gitaren met die scherpe hoorn (is dat florentijns of venetiaans?)
amerikaans

:lol:

Florentijns is met zo'n scherpe 'hoorn', Venetiaans is meer afgerond...

The Mule
13 augustus 2005, 20:41
Coole gitaren, man! Vooral die blueburst (zo heet die kleur toch?) is cool! 8-)

+1 Die zou ik in elk geval zelf houden! 8-)

Daniël_san
13 augustus 2005, 21:30
Erg mooie gitaren ieme!

almarvk
13 augustus 2005, 22:11
Ik zag er nu ook 1 op gitaarmarkt staan geloof ik.

Ik vind ze nie echt mooi, sorry Ieme, iedereen z'n eigen smaak...

Anders_Destium
14 augustus 2005, 00:02
Hé Ieme, wil je die blueburst ruilen tegen een Godin LGX?

Ik vind hem er echt super uitzien, het is mijn favo kleur :)

De andere 2 zijn ook mooi maar eh minder :wink:

vulvasonic
14 augustus 2005, 01:27
Hou de zwarte. Die ziet er het mooist uit en er zitten P90's (of P100's?) in.
Die rode is lelijk en die blauwe vind ik niet des Gibsons.

Bobbel
14 augustus 2005, 01:51
Ik geef vulvasonic gelijk... behalve van dat blauw...

ieme
16 augustus 2005, 17:24
Ik ben er uit, ik verkoop in nederland de rode en de blauwe en hou de zwarte, ik heb ze nu hier aanelkaar vast en ingepakt staan om maandag weer mee naar nederland te nemen, ik laat ze gewoon in het ruim bagage inchecken... (heb in nederland al ff gemeld dat ze ons in de stationwagon moeten halen! :P)

Groeten!
ieme

Malochia
16 augustus 2005, 22:51
Gefeliciteerd met je Gibsons dude(het echte werk ipv al die epiphone sletten hier die stinkend jaloers zijn) 8-)

Ben dan misschien wel beetje jaloers ja, ik zou tenslotte ook wel dikke doekoe willen hebben om alles te kunnen kopen wat ik zou willen hebben, maar ik ben anders wel dik tevreden met m'n Epi. What's your point anyway?


@ Ieme; mooie dingen zeg. Geniet ervan. (van die zwarte dan)

KutKaaskop
17 augustus 2005, 15:46
als je ze hebt gekocht om te verkopen voor winst had je beter 1 LP customshop kunnen meenemen.
een R7 kost daar rond de 2400 dollar (sommige sites staat ie voor 2100 zelfs), hier verkoop je m voor 700 euro winst.

hoe ik dat weet?
da heb ik gedaan, binnen 2 dagen was tie weg voor 2550 euro (wat goedkoop is, check maar bij dealers).
gekocht voor 2150 dollar, destijds rond de 1850 euro (hier koop je daarvoor nog geen nieuwe normale usa standard, misschien een 2dehandse) op de bon liet ik zetten 1700 dollar met zgn schade aan electronica :lol:
aan de douane was niemand, ik liep gewoon door dus bon was overbodig.
ik moet wel zeggen dat ik al 2 geinteresseerden had voordat ik daarnaartoe ging.
de eerste die hem speelde kocht m meteen.

1 week tripje amerika was dus bijna gratis :-D

ieme
17 augustus 2005, 16:19
als je ze hebt gekocht om te verkopen voor winst had je beter 1 LP customshop kunnen meenemen.
een R7 kost daar rond de 2400 dollar (sommige sites staat ie voor 2100 zelfs), hier verkoop je m voor 700 euro winst.

hoe ik dat weet?
da heb ik gedaan, binnen 2 dagen was tie weg voor 2550 euro (wat goedkoop is, check maar bij dealers).
gekocht voor 2150 dollar, destijds rond de 1850 euro (hier koop je daarvoor nog geen nieuwe normale usa standard, misschien een 2dehandse) op de bon liet ik zetten 1700 dollar met zgn schade aan electronica :lol:
aan de douane was niemand, ik liep gewoon door dus bon was overbodig.
ik moet wel zeggen dat ik al 2 geinteresseerden had voordat ik daarnaartoe ging.
de eerste die hem speelde kocht m meteen.

1 week tripje amerika was dus bijna gratis :-D


Ik heb al een R7 :D en ik kan niet meer dan 3 gitaren meenemen!

RedBuell
17 augustus 2005, 17:41
die Gibson ES135.... WAT een heerlijke gitaren, dus heb ik er 3!!!! gekocht
Verder ben ik onderandere nog bezig met een Gibson LPs (standard, historic 57, historic 58), ES335, J-200 en een SG met tremolo...


Ik gun iedereen zijn lol en zijn leuke speeltjes.... en heb zelf in het verleden mezelf ook wel ietwat te rijkelijk tegoed gedaan aan onnodige gear....
maar ik kan niet helpen dat deze post toch een beetje een misselijkmakend gevoel bij me oproept....

...het zal wel aan mij liggen.

Jarlourse honden, de afgunst druipt ervan af bah...........

vinni
17 augustus 2005, 19:29
Ieme,

Gefelicteerd met je nieuwe gitaren.
Als je het kan doen....gewoon doen.....geniet er maar lekker van.

Vinni

AART
17 augustus 2005, 19:35
doe mij maar een ibanez








































:-D

JeroenZ
17 augustus 2005, 19:39
Ieme, heb je al een koper voor de rode en de blauwe?

ieme
18 augustus 2005, 16:23
damn! een 65er jaguar met een 70's sunburst refinish, 1800 dollar, hij speelt en klinkt ZOOOOOOO lekker!



Ik kan em alleen niet meenemen.... :cry:

Sliver
18 augustus 2005, 17:49
Jaguars zijn geil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D

ieme
23 augustus 2005, 23:15
Ik ben thuis, met de gitaren! Ga ik netjes die dingen aangeven, gaan ze me een partij moeilijk lopen doen! maar ja, ik heb ze! invoer is 19%btw en 3.2% invoer vrijwaring....

:-D

Orpheo
23 augustus 2005, 23:27
Ik ben thuis, met de gitaren! Ga ik netjes die dingen aangeven, gaan ze me een partij moeilijk lopen doen! maar ja, ik heb ze! invoer is 19%btw en 3.2% invoer vrijwaring....

:-D

moeilijk doen in de zin van...

Jesse v.d
24 augustus 2005, 01:02
sorry voor dit offtopic berichtje maar ik vroeg het me af.

Hoe zit het nou eigenlijk als je je eigen gitaar meeneemt hoe weten hun dat je niet bv een lege koffer meeneemt en er later een gitaar inzit.

En hoezo wordt je niet aangehouden als je met je eigen gitaartje op reis gaat :o

Anders_Destium
24 augustus 2005, 09:33
Heb je het verder wel nog naar je zin gehad Ieme?

Je kunt als je vanaf Schiphol reist aangeven dat je met die en die gitaar op stap gaat. Als je dan met dezelfde gitaar weer terug komt dan heb je geen probleem.

guhlenn
24 augustus 2005, 10:25
Hoe zit het nou eigenlijk als je je eigen gitaar meeneemt hoe weten hun dat je niet bv een lege koffer meeneemt en er later een gitaar inzit.

Wat dacht je van; ze kijken in je koffer?

ieme
27 augustus 2005, 13:03
die eikels behandelen je als een crimineel, ik ga daar netjes naartoe, meld dat ik iets aan wil geven, heb bonnen en alles bij de hand, gaan ze toch stennis lopen schoppen!

bat
27 augustus 2005, 14:00
die eikels behandelen je als een crimineel, ik ga daar netjes naartoe, meld dat ik iets aan wil geven, heb bonnen en alles bij de hand, gaan ze toch stennis lopen schoppen!
Vertel?

jpb
27 augustus 2005, 15:30
Zo weer terug in Jacksonville, ik ben een paar dagen in Key West geweest (meest zuidelijke punt van florida) en heb ook daar een gitaarwinkel gevonden, een witte ES335, een oude gretsch en een 60's epiphone en een goldtop standard.

Maar ik laat het nu bij de 3 es135'en die ik heb, ik heb netjes de aankoop bonnen en ga het netjes aangeven bij de douane, ik verkoop in nederland zowiezo 1 van de 3 en dan heb ik de andere 2 vrij goedkoop....

Foto's komen pas bij terugkomst (eind augustus) want ik kan ze vanaf hier nergens uploaden...

See ya!

ieme
Wat moet je nou met twee ES-135's???

Random_hero
27 augustus 2005, 15:55
omg die blauwe is werkelijk prachtig!

Mattia
28 augustus 2005, 16:55
Nee, je komt in een andere aankomsthal binnen.

In welke versie van Schiphol kom jij geregeld aan, vraag ik me af?

De bagagehallen worden gewoon verdeeld, onafhankelijk van waar je vandaadn komt. Je bagagelabels, echter, laten meteen zien of je van binnen de EU komt (groene rand) of buiten (geen groene rand). Klaar is kees.

Walternativo
28 augustus 2005, 20:52
dit is niet gezond.

Anders_Destium
28 augustus 2005, 21:34
Nee, je komt in een andere aankomsthal binnen.

In welke versie van Schiphol kom jij geregeld aan, vraag ik me af?

De bagagehallen worden gewoon verdeeld, onafhankelijk van waar je vandaadn komt. Je bagagelabels, echter, laten meteen zien of je van binnen de EU komt (groene rand) of buiten (geen groene rand). Klaar is kees.

Vanuit de richting Amerika (Canada/VS) tot nog toe alleen aankomsthal 1, vanuit andere richtingen aankomsthal 2. Dan ga je al snel een patroon vermoeden :wink:

Mattia
28 augustus 2005, 22:07
Nee, je komt in een andere aankomsthal binnen.

In welke versie van Schiphol kom jij geregeld aan, vraag ik me af?

De bagagehallen worden gewoon verdeeld, onafhankelijk van waar je vandaadn komt. Je bagagelabels, echter, laten meteen zien of je van binnen de EU komt (groene rand) of buiten (geen groene rand). Klaar is kees.

Vanuit de richting Amerika (Canada/VS) tot nog toe alleen aankomsthal 1, vanuit andere richtingen aankomsthal 2. Dan ga je al snel een patroon vermoeden :wink:

Bij mij, vanuit de VS, gewoon aankomsthal 2. Meeste Euro vluchten komen aan of bij 2 of bij 3 (volgens mij...rechts met ingang plaza achter je, zeg maar), maar soms ook uit 1 (links). Een echt patroon kan ik er niet in zien, en ik vlieg wel vaak genoeg rond (ik gok minimaal 12 retourtjes/jaar).

DREAMMACHINE
1 september 2005, 09:56
....en ja hoor, gewoon alledrie te koop!

:razz: http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=47249

Baco
1 september 2005, 10:00
Hehe, had ik ook al gezien :-?

wimmeltje
1 september 2005, 10:16
volgens mij had ik ergens gelezen dat ze voor de verkoop waren maar ik kan me natuurlijk vergissen.

EpiCenturiesAWAy
1 september 2005, 17:12
Ja maar hij ging toch de zwarte houden :???:
Misschien klonken ze beter in amerika :)

Baco
1 september 2005, 17:14
Misschien klonken ze beter in amerika :)

Alles is bigger and better in Amerika hé :lol: