PDA

View Full Version : Gefreakte sound :)



skabouter
8 augustus 2005, 20:21
kheb weer een nieuw nummertje gemaakt, nog 2 denk ik en dan is mn CD uit :) (komt voor 5 euro te koop, PM maar als je er 1 wilt, het is allemaal relaxte reggae en dub)

http://lordriffenstein.netfirms.com/Skabouter/Reggae-Dub9.mp3

check dat geluid dat op 0:36 begint, die zuisende melodie :) gemaakt met zo`n stuk stofzuiger slang, en dan slingeren :) en door harder/zachter te slingeren krijg je hogere/lagere toon, en kan je een melodietje fabriceren :)

oja, ik ga me meer richten op percussie (aangezien ik geen echt drumstel kan opnemen en percussie wel). ben hier dus al begonnen met wat getrommel op een djembe!

zijn er mensne die percussie te koop hebben ? denk bongo`s, conga`s, djembe`s, wat dan ook :) PM maar, misschien koop ik het over

enjoy the song!

thnx LordRif for hosting :)

Cubensis
8 augustus 2005, 20:42
wow man, echt nice, zeker weten dat ik die cd ga kopen tzt (en dat ik en mn waterpijp veel chille uurtjes gaan beleven hiermee :D )

percussie is idd vet, vriend van me heeft zo'n soort stalen kleine jembé (heeft ook een naam , weet niet precies wat) zit ik ook altijd op te trommelen als ik bij hem ben :D

Cubensis
8 augustus 2005, 20:45
heb je btw ook je theremin op 1 v/d nrs gebruikt?

Jax
8 augustus 2005, 20:57
Hee Ska,

Ik kan je shit echt zo waarderen! Lekker relaxt en niet erg complexe muziek, wat erg lekker is op zijn tijd (Is dus geen kritiek! :) )

Ik zou je cd wel willen kopen als die af is. Stuur me dan maar even een PM en het komt wel goed.

Unicron
8 augustus 2005, 21:03
Dat effect met die slang is erg mooi gedaan! Heb je de tonen elke keer zelf gemaakt of een sampletje hoger en lager gepitched?

Klinkt relaxed, geen zang is ook geen probleem hier.

Philippe
9 augustus 2005, 00:00
Echt te relaxt man, cd'tje moet ik hebben (lees: kopen :wink: )

deedee
9 augustus 2005, 11:38
dat nummer ruikt naar wiet :-D

skabouter
9 augustus 2005, 13:11
thnx voor de reacties :) ik heb nu zo`n 10nrs klaar, ik wil er denk ik 12/13 op de CD.....duurt denk ik nog een weekje of 2 ofzo, dan zal ie af zijn :) komt wel op t forum te staan dan

en ja pat, ik wil ook in (ten minste) 1 nummer theremin gebruiken. maar die moet nog gemaakt worden.....

@unicron: nee, ik heb ze "echt" zelf gemaakt. door harder te slingeren word de toon hoger, en door zachter te slingeren lager. redelijk lastig door de juiste snelheid goed aan te houden, daarom is hij ook wat "zwabberig"........

Reel Big Fish
9 augustus 2005, 13:23
dat nummer ruikt naar wiet :-D

lol :razz:

Superrelaxed nummer, echt goed gewoon! I like it! :-D

thijsov
9 augustus 2005, 14:52
haha relaxed Ska!

ik wil je cd btw ook kopen, maar dat wist je natuurlijk al :D

bluegate
9 augustus 2005, 23:08
8-)
Gaaf idee, lijkt me alleen niet relaxed om die slang rond te draaien en
de juiste toonhoogte te krijgen.
Volgens mij moet je daarvoor behoorlijk slingeren.
Maar wel weer eens wat anders dan al het geweld in Sounds!

MiKe
11 augustus 2005, 14:37
tof geluidjeeeeh!!! :-D

Bloodline
11 augustus 2005, 15:12
kheb weer een nieuw nummertje gemaakt, nog 2 denk ik en dan is mn CD uit :) (komt voor 5 euro te koop, PM maar als je er 1 wilt, het is allemaal relaxte reggae en dub)

http://lordriffenstein.netfirms.com/Skabouter/Reggae-Dub9.mp3

check dat geluid dat op 0:36 begint, die zuisende melodie :) gemaakt met zo`n stuk stofzuiger slang, en dan slingeren :) en door harder/zachter te slingeren krijg je hogere/lagere toon, en kan je een melodietje fabriceren :)

oja, ik ga me meer richten op percussie (aangezien ik geen echt drumstel kan opnemen en percussie wel). ben hier dus al begonnen met wat getrommel op een djembe!

zijn er mensne die percussie te koop hebben ? denk bongo`s, conga`s, djembe`s, wat dan ook :) PM maar, misschien koop ik het over

enjoy the song!

thnx LordRif for hosting :)


volgnes mij zit jij goed aan de wied :-D :-D :-D


hahaha, maar gozer dit is echt relaxed nummertje !!

JeroenZ
16 augustus 2005, 13:42
WOW ska,

Klinkt groovy, een mooi clean geluid. Ik ben benieuwd naar de rest van je werk.

Later man....

Basseytje
14 september 2005, 22:42
relaxte muziek gast... m eer niet aan toe te voegen of te becritizeren

spanky_franky
15 september 2005, 12:12
Vette muziek! Die djembe voegt veel toe en sowieso is het hele nummer echt relaxt om naar te luisteren 8-)

glacius
18 september 2005, 15:42
heerlijk dope man !!! meesterlijk !!