PDA

View Full Version : www.gitaartabs.nl



gitaartabs.nl
4 september 2002, 14:54
Hoi Allemaal,

Bekijk deze site eens en geef je mening!

groetjes en tot ziens

jan

Bins
4 september 2002, 16:06
Nee...

gitaartabs.nl
4 september 2002, 16:21
dan niet, Het is geheel vrijwillig !
Dus tja als je niet wil dan hoeft het niet, we leven in een vrij land, althans dat denk ik steedts

gr. jan

Harry
4 september 2002, 17:24
relax maaan...
ik heb effe gekeken, zag er op zich goed uit, maar bij die site 'guitartricks' kreeg ik zo'n download-verzoek, toen ik dat weigerde stond m'n computer stil. Er liep ook iets onduidelijks mee, een site zonder naam. Ik hou daar nooit zo van.
Ik heb verder niks uitgebreid bekeken.

gitaarlinks
5 september 2002, 08:24
Ziet er prima uit. Ik zou alleen je font veranderen in Verdana, Arial, of Tahoma. Het is nu Times New Roman volgens mij en dat leest niet zou lekker op je scherm.

Gr, John Muijen

--
http://www.gitaarlinks.nl/ de beste gitaarlinks overzichtelijk op een rij.

gitaartabs.nl
5 september 2002, 08:44
Thanx, super,

dat kan ik wel eens doen (Tahoma) is volgens mij wel een goede font.

Maar let even op want de eerste pagina die geopend wordt is een topsite van mij. Het is dan ook een beetje de bedoeling dat ieder hier door heen klikt op: [ENTER GITAARTABS.NL] Het font type dat ik op de topsite gebruik is univers. en dit is best een lekkere font volgens mij.

Het klopt Harrie, ik heb ook even gekeken, maar die gitaartricks heeft er weer zo'n klote popup scherm bij. Hier kan ik helaas niks aan doen. Het gaat me dan ook meer over de werkelijke site als je hier klikt op:
[ENTER GITAARTABS.NL] Dan kom je in het gedeelte waar de tabs/downloads staan etc.

Ben altijd in voor wat kritiek/suggesties/opmerkingen etc. om de site wat te veranderen.

Groetjes
Jan

Ic3gl0vE
17 september 2002, 17:20
Op 2002-09-04 16:06, schreef Bins:
Nee...


:grin: mee eens...

http://www.mysongbook.com

mijn tablatuur bijbeltje :wink:

Bins
17 september 2002, 19:35
Nou mijn "nee" was meer zo van "nee, want je wil gewoon lekker veel hits op je site zonder advertentiekosten te betalen" :grin:

Snoekie
18 september 2002, 20:04
Nou als die site wat te bieden heeft dan is daar toch nix mis mee??