PDA

View Full Version : Eerste versterker voor mijn vriendin



jeroenuiteindhoven
8 augustus 2005, 16:06
OKAY,

Mijn vriendin heeft mn kleine 15 watt oefenversterkertje opgeblazen omdat ze maar niet boven de drumster van haar bandje uitkwam :) hehe...(waarom kan ie dan zo hard als ie daar niet tegen kan LOL )


Nu ben ik op zoek naar een leuk 2e handsje, tot laten we zeggen maximaal 200 euro waarmee ze thuis mee kan oefenen, maaaaaar ook op het podium terecht kan als ze gaat optreden.

Ik dacht zelf aan de Peavey Bandit 112, maar er zijn er vast meer:

Belangrijkste is dat ze er ook mee op kan treden. Anders heeft het geen zin en ze moet dus boven de drumster uit komen als ze repeteren.

Stijl: The Donnas, Ac/Dc, Jet etc, lekker scheuren dus! Clean zal ze niet snel gaan gebruiken i guess......

Ok, laat ze maar komen..........................

En als iemand iets leuks heeft staan in de buurt van Eindhoven hoor ik het graag.

bloodiron
8 augustus 2005, 16:11
ehm een laney lc15r??

15 watt buizenversterker...ik weet niet of je het 2dehands kan vinden voor 200 euro...vast wel

owjah en je kan hem ook op een 2x12 of 4x12 aansluiten. :wink:
klinkt bruut (zeggen de meesten)

Lord Abortion
8 augustus 2005, 16:29
waarom kan ie dan zo hard als ie daar niet tegen kan LOL

Wat een logica! :lol:

bazzieman
8 augustus 2005, 18:24
misschien gewoon zo'n 60 watt valvestate van marshall! (of 100)

vester86
8 augustus 2005, 18:42
ik heb zelf erg goeie ervaringen met een peavey bandit, zowel tijdens repetieties/optredens als voor oefenen. lekkere amp met een verdraaid veelzijdig geluid,,zolang je maar neit te veel de gain met de klok mee draait

Ronald
8 augustus 2005, 20:30
peavey banditt of marshall valvestate lijkt me het meest geschikt. is 2e hands wel aan te komen voor 200 euro ( kheb mn eigen peavey banditt namelijk ook verkocht voor 200 euro).

de peavey banditt en marshall valvestate zijn ook de meste standaard amps omdat ze heel veelzijdig zijn. lijkt me dus wel heel erg geschikt voor je vriendin