PDA

View Full Version : 1 september GAS dag?



Raffel
8 augustus 2005, 10:17
Ik las zojuist dat 1 september het spaarloon in zijn geheel op te nemen is (belastingvrij).

Dus waar geven jullie het aan uit? :D

Robbert
8 augustus 2005, 10:24
Niet. :D

The Mule
8 augustus 2005, 14:38
Ik las zojuist dat 1 september het spaarloon in zijn geheel op te nemen is (belastingvrij)
Maximaal 1200 euro toch, of heb ik iets gemist :???:

Cubensis
8 augustus 2005, 14:41
Ik las zojuist dat 1 september het spaarloon in zijn geheel op te nemen is (belastingvrij)
Maximaal 1200 euro toch, of heb ik iets gemist :???:

misschien heeft ie maar 1000 :D

Anders Destium
8 augustus 2005, 15:22
Nationale GASdag is voor mij al vandaag, ik hoor net dat mijn nieuwe gitaar is binnengekomen :dance:

http://www.robertstringer.com/24041.jpg

http://www.robertstringer.com/24041N.jpg

Alleen ben ik nu nog op kantoor, kijken of ik ziek naar huis mag of niet!

Ritch
8 augustus 2005, 15:35
Wow, schitterend AD! Gefeliciteerd, enne.. wat meer foto's in een apart topicje? :)

stax
8 augustus 2005, 15:37
Fantastische gitaar kerel!!
Enorm mooi zo'n PRS :D ....... dikke duim omhoog

Maar nu komt mijn über n00b vraag : Wat is GAS :oops: :oops: :oops:

almarvk
8 augustus 2005, 15:39
Gear Addiction Syndrome ;)

@AD; heb je die Godin verkocht? En hoe zit het met je GAS voor die Bo-El?? iig, feli met je nieuwe PRS! Last van spontane malaria om 'm op te kunnen halen?? :D

Anders Destium
8 augustus 2005, 16:04
Ik zit nog steeds te op kantoor, nog een half uurtje voordat ik de trein "mag" pakken en dan hoop ik hem toch wel voor half zes in mijn klauwen te hebben :lol: De foto's zijn van de winkel, ik hoop maar dat de goede man ook daadwerkelijk deze gitaar op heeft gestuurd :lol:


GAS = Gear Acquisition Syndrome, het dwangmatig willen van nieuwe spullen ondanks dat je eigenlijk tevreden zou moeten zijn met wat je hebt

>Almarvk
Godin is nog niet verkocht, ik ben eerlijk gezegd ook niet actief bezig om hem te verkopen (weinig tijd en geen echte noodzaak). Tja zo'n Bo El is leuk maar ik heb al een 7snaar waar ik erg over te spreken ben! Het volgende slachtoffer wordt een nieuwe versterker en/of cab :)

Raffel
8 augustus 2005, 16:36
GAS = Guitar Acquirement Syndrome :D

Damn dus ik kan mijn 2400 euro niet ineens uitgeven? En als ik nu tegen Nationale Nederlanden zeg dat ik een opleiding begin deze september? (dat is namelijk echt zo) Dat is toch 1 van de selecte redenen om je spaarloon op te nemen?

BassAgent
8 augustus 2005, 17:52
Wytz van dit forum heeft ook een PRS in bestelling, de eikel :razz:

Raffel
10 augustus 2005, 13:29
ik krijg ook kriebels. Maar ik wil eigenlijk ook een Parker Fly! What to do what to do :)

Bobbel
10 augustus 2005, 15:58
parker fly... dat zijn zulke coole dingen...

BassAgent
10 augustus 2005, 16:11
Parker Fly... lelijke kutgitaren...

Bluesbreaker
10 augustus 2005, 16:54
Lelijk ja, kutgitaar nee

Anders Destium
10 augustus 2005, 21:30
Ga naar een winkel die ze allebei heeft, ze hebben allebei hun eigen soort mojo!

Raffel
11 augustus 2005, 12:19
en daar komt mijn droomgitaar dan ook weer bij. De Vigier Supra Surfreter!

Ik twijfel alleen nu dat ik zie dat juist die bijl een alder body heeft. Niet echt mijn favo houtsoort. Maar er zit op de supra dan weer wel een maple top op. Iemand een idee of dat het geluid wat voller maakt? Richting mahonie?

Die hebben ze in ieder geval nergens om te testen. Maar daar heb ik gelukkig al op gespeeld.

En idd Parkers zijn wat apart qua uiterlijk, maar ze spelen ten eerste heel fijn en ze klinken ook zeer goed. Die zou ik dus niet zo aan de kant schuiven.

Josdevos
11 augustus 2005, 12:35
Maple topje op alder body geef nog nog net iets meer brightness, afhankelijk van de dikte van de top...

Raffel
11 augustus 2005, 13:01
ok dan gaat het dus meer richting basswood dan mahogany. Dat is niet echt gunstig voor mij denk ik. Wordt het wellicht toch een PRS of Parker :)