PDA

View Full Version : Eigen site [akoestische gitaar]



Harald
7 augustus 2005, 21:35
Ik wilde al een tijd een specifiek gedeelte over mezelf aan gitaarspel.nl toevoegen, dat ook afzonderlijk werkt. Voorzover ik op mijn pc na kan gaan werkt het voor IE, Netscape, Opera en Firefox op 1024-768 beeldschermresolutie.

Opmerkingen etc. welkom.

http://www.gitaarspel.nl/haraldkoll/

delphiro
30 september 2005, 14:32
Harald,

Leuke site en zeker leuk om meer over je te lezen.

ik vind de volgende dingen minder geslaagd
- het geheel is linksboven verankerd. Het zou mooier zijn als het gecentreerd is.
- ik vind de kleuren wit en blauw erg vloeken met de rest van het design.

that's it (genoeg voor weer heel wat uurtjes html'en denk ik ;-) (als je het tenminste aan wilt passen))

oh ja. bekeken met firefox 1.07 op 1280x1024

Harald
2 november 2005, 23:48
Heb wat aanpassingen gedaan aan de lay out.

@Delphiro, is dat niet een uitspraak van Zappa? Centreren zou op jou resolutie inderdaad wel schelen, maar die lijkt me nog niet echt standaard voorlopig.

VHsologitarist
4 november 2005, 07:54
Hey harald,

Mijn commentaar (zie het als opbouwend kritiek) haha,

de inhoud van je site is prima in orde, juist omdat het zo professioneel is opgesteld komt dit niet overeen met je lay-out wat ik echt jammer vind.

Zoals Delphiro al ten sprake legde:
Blauw-wit lijkt wel op ---> error occured windows ;) haha en leest niet prettig weg.

Probeer idd zoals Delphiro zei: het te centreren.
In de tijd waar we nu in leven is hoeft men geen site te maken die alleen goed is voor een bepaalde resolutie, oplossing heel simpel --> maken op 800*600 (standaard) en centreert hem, zo ziet het er ook netjes uit op een hogere resolutie, en geloof me er zijn zat mensen met een hogere resolutie.

Je knoppen vind ik persoonlijk nogal erg HTML zeg maar ;) weinig interactiviteit behalve een rollover ;)
Het is een goede site zoals ze vroeger alleen in HTML schreven, maar als ik eerlijk ben vind ik hem nu een beetje achterhaald.


p.s. je gitaarstukken zijn VET! 8-)

groetjes Ferreke

Harald
5 november 2005, 22:18
p.s. je gitaarstukken zijn VET! 8-)
groetjes Ferreke
Thanks!

Site weer bijgewerkt. Had die link met blue screen of death nog niet gelegd zelf. Ik hoop dat het niets over je pc zegt dat je die wel gelijk hebt :wink: Kleurschemas zijn niet echt mijn sterkste kant. Goed voorstel is altijd welkom.

En ben zelf inderdaad nog erg van de html. (al komt de inhoud wel uit een database) Flash is wel erg mooi, maar in de meeste gevallen voegen de gebruikte animaties voor mijn gevoel weinig toe.

PS Ik dacht een plaat van Oscar Peterson, maar kan me vergissen: "It don't mean a thing, if you can't tap your foot to it."

VHsologitarist
11 november 2005, 12:05
p.s. je gitaarstukken zijn VET! 8-)
groetjes Ferreke
Thanks!

Site weer bijgewerkt. Had die link met blue screen of death nog niet gelegd zelf. Ik hoop dat het niets over je pc zegt dat je die wel gelijk hebt :wink: Kleurschemas zijn niet echt mijn sterkste kant. Goed voorstel is altijd welkom.

En ben zelf inderdaad nog erg van de html. (al komt de inhoud wel uit een database) Flash is wel erg mooi, maar in de meeste gevallen voegen de gebruikte animaties voor mijn gevoel weinig toe.

PS Ik dacht een plaat van Oscar Peterson, maar kan me vergissen: "It don't mean a thing, if you can't tap your foot to it."


It don't mean a thing if it ain't got the swing vink zelf beter ;) en ligt lekkerder in de mond :D

gaat allemaal goed komen :-D