PDA

View Full Version : ibanez cp-5



deedee
7 augustus 2005, 19:03
ervaringen met deze compressor?
kan hem voor €25 euro tweedehands bij een gitaarwinkel kopen (zeg niet welke, koopt straks iemand anders hier hem voor mij als het een goede deal is :wink: )
Goede deal?

robert-gitarist
7 augustus 2005, 19:50
Is redelijke prijs voor die Soundtank series.
Ik vind die serie best okee..kosten 2de hands haast niks,heb zelf nog een Fuzz uit die serie en heb een tubescreamer en classic metal gehad...die 2 laatste heb ik spijt van dat ik ze weg heb gedaan maar ja :(
25 euro is altijd wel een koopje voor een pedaal...alleen tsja ik heb het niet op compresors...ik gebruik ze niet althans maar voor die 25euro had ik hem wel mee genomen..altijd leuk inruil matariaal ;)

deedee
7 augustus 2005, 20:55
Is redelijke prijs voor die Soundtank series.
Ik vind die serie best okee..kosten 2de hands haast niks,heb zelf nog een Fuzz uit die serie en heb een tubescreamer en classic metal gehad...die 2 laatste heb ik spijt van dat ik ze weg heb gedaan maar ja :(
25 euro is altijd wel een koopje voor een pedaal...alleen tsja ik heb het niet op compresors...ik gebruik ze niet althans maar voor die 25euro had ik hem wel mee genomen..altijd leuk inruil matariaal ;)
thanx, ik ga binnnenkort wel even langs, en ga ik hem wel vergelijken met andere compressors.

robert-gitarist
7 augustus 2005, 22:11
alstu ;)
Maar verwacht er niet teveel van hoor ;)
Je moet het niet vergelijken bijv. met een Alesis 3630 ofzo...
Tis gewoon een leuke comp. maar niet de beste ofzo.
Maar ach 25 euro..bedoel je kunt hem altijd weer inruilen of voor iets meer,30-35 euro verkopen dus ;)

deedee
24 augustus 2005, 14:16
gekocht :-D

thuis effe getest.... Viel een beetje tegen (niet dat ik er veel van had verwacht, maar toch). Misschien binnenkort maar de verkoop in :-D .

skanky
24 augustus 2005, 14:53
alstu ;)

Je moet het niet vergelijken bijv. met een Alesis 3630 ofzo...


Nee, je moet niks met de alesis vergelijken er klinkt geen een compressor zo lelijk als een 3630. :)

Dirk_Hendrik
24 augustus 2005, 18:33
Hmmm,

Een beetje mijn reactie :wink:
Een 3630 is een fijn live werkpaard maar nou niet echt top of the bill als je het over comps hebt.

Ik vraag me wel af of een CP5 geluidstechnisch veel slechter is dan z'n broertjes als de CP9, CPL en CP10. Alledrie niet echt ontwerpen die uitblinken in technische noviteit. Bruikbaar, dat wel, maar verwacht nooit een wereld van verschil met een comp alléén.