PDA

View Full Version : pod xt op Brunetti xl r-evo 120 aansluiten



toonpottie
7 augustus 2005, 12:06
Hoe is de beste manier om een pod xt aan te sluiten op een Brunetti xl r-evo? Ik zou de pod willen gebruiken als effecten pedaaltje, dus zonder de amp modulaties en zo.

Ik heb al eens via de mix ingang geprobeerd maar dit klinkt maar behoorlijk.

Sluit je het best aan via de mix ingang of via de ingang van de brunetti zelf???

ArpeggioKing
7 augustus 2005, 15:58
aannemelijk is het dat je hem rechtstreeks in je brunetti doet en de "amp" op je pod uit zet. Dus dat er eigenlijk alleen effecten uit komen. Maar ik heb zelf niet zoveel ervaring met pods aansuilten op zulke goede amps. Probeer wat dingetjes wat het mooiste klinkt. Niets is verkeerd. Zolang het voor jou gevoel vet klinkt, is het goed, toch?. Suc6 ermee iig.

toonpottie
8 augustus 2005, 09:18
ik kan hem wel rechtstreeks aansluitne maar het probleem is dan dat je de voorversterker van de brunetti niet meer gebruikt en dus de pod als voorversterker gebruikt.

ArpeggioKing
8 augustus 2005, 13:06
ja maar die voorversterker van de pod kun je dus gewoon uitzetten met "amp". Als je die uit zet stuurt hij een signaal door zonder voorversterker. Je kan dus je pod gewoon in de brunetti hangen.(Waar je je plug normaal in zou steken dus). En dan zou het goed moeten gaan. In de handleiding van de pod -te vinden op line6.com- staat ook het verschillende hier over. En over de a.i.r. mode en dergelijke. succes.

ArpeggioKing
8 augustus 2005, 13:09
ik kan hem wel rechtstreeks aansluitne maar het probleem is dan dat je de voorversterker van de brunetti niet meer gebruikt en dus de pod als voorversterker gebruikt.

oh nu lees ik m pas goed. Dus je bedoelt dat als je je pod gewoon aansluit, dat de brunettie de voorversterker afsluit? En aaneemt dat de pod het doet? Hmm vaag. Ik zou op dat probleem eigenlijk echt niet weten wat je dan kan doen, probeer contact op te nemen met line6 ofzo?