PDA

View Full Version : De drie ouwe lullen...



PeeVee
6 augustus 2005, 15:27
Nou... hier dan eindelijk een fotootje van de drie ouwe lullen a.k.a. "de drie musketiers" met hun ouwe (ahum... vintage) meuk. Foto genomen tijdens the unofficial vintage versterker forum meeting (c.q. spontane relic strat shoot-out) ;-)

http://www.tonevision.com/public/aljaypv02s.jpg

(staand vlnr: Jay & Al, zittend: PeeVee)

http://www.tonevision.com/public/aljaypv01s.jpg

fullorder
6 augustus 2005, 15:45
mooi werk!

is die kattenpaal ook vintage? :D

mathe
6 augustus 2005, 15:53
mooi werk!

is die kattenpaal ook vintage? :D
Kattenpaal??? Da's toch de trap naar boven? :-D
Mooie ouwe zooi heren!

Marc

fullorder
6 augustus 2005, 16:09
mooi werk!

is die kattenpaal ook vintage? :D
Kattenpaal??? Da's toch de trap naar boven? :-D
Mooie ouwe zooi heren!

Marc

moet je wel lange benen hebben :P

Dirtypool
6 augustus 2005, 23:33
Ik zie wat uit de box steken... :-D
Voordat je visite ontvangt Peevee, kan je toch wel de expliciete attributen van eerdere feestjes opruimen?? :razz:

Was dit een meeting of gewoon gezellig een bij elkaar ouwehoeren?
Voor een meeting is het niet druk nl :o

vulvasonic
6 augustus 2005, 23:46
oud, maar nog lang niet versleten, toch? :D

Robbert
7 augustus 2005, 00:53
Klokslag drie uur, tijd voor een mooie foto! :D

PeeVee
7 augustus 2005, 11:36
attributen van eerdere feestjes opruimen?? :razz:
Hihi... levendige fantasie Richard... Waar het hart vol van is... ;-)


Was dit een meeting of gewoon gezellig een bij elkaar ouwehoeren?
Jij had er zelfs vaag nog iets mee te maken... Al was in de buurt want was met met een maatje gingen op strat jacht en kwam dus even een Bassman OT langsbrengen (die van jou dus), toen Jay daar lucht van kreeg kwam hij weer met zijn potentiële nieuwe stratjes om die weer te vergelijken met die van Al & co, qua elementen enzo.

Ik heb de heren van koffie en bananen voorzien en ben maar lekker buiten een sigaartje gaan roken. Verder "mijn meiden" en die van John gered uit de regen (waren wandelen). Toch wel leuk zo'n shootout want zelfs IK kon verschil horen tussen de verschillende kandidaten. Duidelijk werd dat Jay's 70's strat met Fralin PU's en ook mijn 70's strat met Fender Custom Shop Fat 50's een hele "eigen sound" hebben.


Voor een meeting is het niet druk nl :o
Kwaliteit boven kwantiteit he... (nee was dus geen forum mtg).

Dirtypool
7 augustus 2005, 13:56
Schrijnend duidelijk werd dat Jay's 70's strat met Fralin PU's en ook mijn 70's strat met Fender Custom Shop Fat 50's een hele "eigen sound" hebben

ten opzichte van elkaar of tov een stock strat uit dezelfde era?
Fralin pu verschillen onderling natuurlijk ook.

:-D je hebt je toch wel eerst verkleed voordat je de dames redde van de plensbui, he Pleun?
Ik weet niet zo goed wat erger is: jouw blote knietjes of tot op de draad doorweekt :-D 8-)
He heerlijk :cool:

Al
7 augustus 2005, 15:14
Nou... hier dan eindelijk een fotootje van de drie ouwe lullen a.k.a. "de drie musketiers" met hun ouwe (ahum... vintage) meuk. Foto genomen tijdens the unofficial vintage versterker forum meeting (c.q. spontane relic strat shoot-out)

Was gezellig Peev.
Nog bedankt voor de gastvrijheid

Schüss
Al

Mr.Jay
7 augustus 2005, 15:24
Schrijnend duidelijk werd dat Jay's 70's strat met Fralin PU's en ook mijn 70's strat met Fender Custom Shop Fat 50's een hele "eigen sound" hebben
ten opzichte van elkaar of tov een stock strat uit dezelfde era?
Fralin pu verschillen onderling natuurlijk ook.

T.o.v. van elkaar vanwege de FAT 50's en t.o.v. wat RELIC's en paar echte oudjes die we tot onze beschikking hadden.
Moeilijk om met elkaar te vergelijken allemaal en p.u.'s ook vind ik, die verschillen per gitaar waar je inzet weer en ook elke plank is anders natuurlijk.
Tja..............het houdt nooit op.

JaY

Al
7 augustus 2005, 15:35
T.o.v. van elkaar vanwege de FAT 50's

Ik vond die twee 70's heel duidelijk familie van elkaar en van niets anders. Heb het idee dat Peef dat ook zo bedoelt.

Al

Al
7 augustus 2005, 15:36
Tja..............het houdt nooit op. JaY

Gefeliciteert met die strat alvast.

Al

matto
7 augustus 2005, 16:01
Ik gebruik ook al een tijdje fat 50 ies op mijn strat en dat klinkt beter dan de texas specials die er eerst op zaten.
Enne.......... ouwe lullen wanneer begint dat? 30, 40, 50, :D :D :D

PeeVee
7 augustus 2005, 17:53
ten opzichte van elkaar of tov een stock strat uit dezelfde era?
Nee, ze hadden juist beiden beetje zelfde karakter maar waren t.o.v. de andere gitaren wat feller en venijniger. Is geen waarde oordeel, kan voor sommigen goed zijn en voor anderen niet. Ook niet gehaal onbelangrijk is de amp waar je 'm inprikt.


je hebt je toch wel eerst verkleed voordat je de dames redde van de plensbui, he Pleun? Ik weet niet zo goed wat erger is: jouw blote knietjes of tot op de draad doorweekt :-D 8-)
Hahaha... Tja ik heb vakantie en demonstratief de hele vakantie korte broek aan... nou het weer nog :roll:

Dirtypool
7 augustus 2005, 18:24
Nou, voor herfst is t best lekker weer :-)
Ik heb ook vakantie, haha :-?

Lucluc
8 augustus 2005, 13:57
Raar stratje heeft Jay daar in z'n handen :D

Enne, ik zie Al's blauwe stratje niet. Die had een fijne hals zeg, nou ja, voor een strat dan. :-? Al, heb je die weggedaan of overgespoten?

Al
9 augustus 2005, 01:20
Enne, ik zie Al's blauwe stratje niet. Die had een fijne hals zeg, nou ja, voor een strat dan. :-? Al, heb je die weggedaan of overgespoten?

De blauwe heb ik weggedaan. Moest wijken voor de Sunburst.
(nog bedankt Antoon)
Met de groene samen twee uitersten .. 'best from both worlds'

Al

jacky
10 augustus 2005, 23:08
Enne.......... ouwe lullen wanneer begint dat? 30, 40, 50, :D :D :D

Zo te zien bij 23 ........ of zijn jullie nog ouder 8-) 8-) 8-)

Mr.Jay
11 augustus 2005, 10:28
Enne.......... ouwe lullen wanneer begint dat? 30, 40, 50, :D :D :D
Zo te zien bij 23 ........ of zijn jullie nog ouder 8-) 8-) 8-)

Thanks !!

JaY