PDA

View Full Version : Gitaar site: www.jackwinder.nl



Winder
6 augustus 2005, 10:37
Nieuwe site met informatie over solo gitaar en apparatuur. Binnenkort meer uitgebreide info hierover op de site, vooral solo's spelen. Demo van de zojuist uitgebrachte CD met veel lekker gitaarwerk......kijk en luister en laat even weten wat je ervan vindt :wink:
Merci en rock'on!

Fox
6 augustus 2005, 20:10
Ik vind je gitaarspel gewoon prachtig, ik zou er wel uren naar kunnen luisteren. Ook leg je alles goed uit over gitaren en de apparatuur. Zeer behulpzaam voor beginnende gitaristen!!!

Mvg, Fox.

Winder
8 augustus 2005, 10:36
Dank je voor het mooie compliment. De site zal binnenkort verder ingaan op soleren met een wat andere (meer praktische) benadering dan wat tot nu toe gebruikelijk is. Ook zal de demo wat uitgebreider worden. Zie je graag terug op de web site....tot dan! :lol:

rocker_71
9 augustus 2005, 10:26
Site ziet er goed uit!
Gave foto's from the old days

Je muziek kan ik hier niet luisteren, op mijn werk hebben ze 'stomme' pc's.

Keep up the good work.

Winder
13 augustus 2005, 13:34
Bedankt voor de happy reacties! :cool:
Even ter informatie: ik heb de demo op mijn site toch nog even ververst met nieuwe en langere samples.
See you.....

Winder
26 september 2005, 13:02
Ik heb ondertussen deze gitaar rock site over soleren aangepast en van leuke dingen voorzien (hoewel een aantal dingen in Mozilla en Netscape het niet doen...)

Graag zou ik jullie serieuze mening willen horen over het design en evt. inhoud.

Zeer bedankt! 8-)

jan jansen
20 april 2006, 18:19
Ik heb ondertussen deze gitaar rock site over soleren aangepast en van leuke dingen voorzien (hoewel een aantal dingen in Mozilla en Netscape het niet doen...)

Graag zou ik jullie serieuze mening willen horen over het design en evt. inhoud.

Zeer bedankt! 8-)


Uitstekende site.Ook die demo`s is een genot om naar te luisteren.Jammer dat er geen link is naar Arrowhead omdat die nummers spelen van bands die mij zeer aanspreken!

jan :rockon: :rockon: :rockon: