PDA

View Full Version : waar kan ik mn gitaar / bas zo laten spuiten?



emielow
5 augustus 2005, 19:42
http://www.maintainlowtones.com/herd/Goldie_CU.jpg

zo dus.. echt heel vet vinnik, maar hoe krijg je die mega sparkles erop? weet iemand een bedrijf die dat kan?

Thom TK
5 augustus 2005, 19:58
Ik kan niks nuttigs toevoegen, behalve dan dat het waarschijnlijk ERG duur is...maar dat wist je al denk ik.

LIGNUMdrummerke
5 augustus 2005, 20:59
ik kom dan wel uit de drums maar ik denk dat dit voor (bas)gitaar niet anders is... de lak is een pak dikker dan bij een gewone gladde finish en beïnvloed dus wel de klank volgens mij. althans bij drums is dat dus toch het geval zoals ik al zei

Shaggy
5 augustus 2005, 21:34
weet iemand een bedrijf die dat kan?


foqwa

emielow
5 augustus 2005, 21:55
foqwat?

Harry
5 augustus 2005, 23:20
foqjoe?





misschien bedoelt hij de focwa, maar dat is net zo min nuttig

vulvasonic
5 augustus 2005, 23:47
Ik weet wel iemand die het kan en die het ook gedaan heeft, maar ik betwijfel of hij het nog eens wil doen. Hij heeft me ooit laten weten dit soort finishes NOOIT meer te zullen doen, omdat z'n hele werkplaats onder de glitters kwam te zitten en die troep blijf je na jaren nog zien, hahaha....

Maar goed, hij zal het best sterker hebben verteld dan het in werkelijkheid was, dus je zou 'm eens moeten bellen of mailen, dan weet je het meteen.

www.itankala.nl

Hij heet Tom en hij heeft z'n praktijk in Nijmegen (Lent). :)

mayniac
6 augustus 2005, 00:37
Hij heet Tom en hij heeft z'n praktijk in Nijmegen (Lent).

@vulvasonic: als ik een gitaar (strat) wil laten afstellen, waar zou ik dan het beste naartoe kunnen gaan? Patrick Koopman of deze Tom?

Sorry dat ik dit topic even hijack....

Squier4ever
6 augustus 2005, 11:10
je kan et mischien ook wel zelf......

je hebt ook van die metallic spuiotbussen met sparkles.... misschien werkt dat?

Wormaap
6 augustus 2005, 15:13
Hij wil juist van die megagrote sparkles, en die zitten niet in spuitbusjes.

iam
6 augustus 2005, 15:19
http://www.musicforums.ru/sh_int/view.php?bn=musicforums_shamraygallery&key=1107945489&replies=31

bekijk dit topic eens...
wordt duidelijk getoond hoe het gedaan wordt...
is trouwens een nederlander die besteld heeft.

vulvasonic
7 augustus 2005, 21:43
Hij heet Tom en hij heeft z'n praktijk in Nijmegen (Lent).

@vulvasonic: als ik een gitaar (strat) wil laten afstellen, waar zou ik dan het beste naartoe kunnen gaan? Patrick Koopman of deze Tom?

Sorry dat ik dit topic even hijack....

Daar durf ik eigenlijk niet goed een uitspraak over te doen. Ik heb ze beide zeer hoog zitten. Ik laat mijn gitaren bijna altijd bij Patrick afstellen, omdat dat nou eenmaal zo gegroeid is. Hij kent m'n gitaren en hij woont wat dichterbij (scheelt ook). En hij levert perfect werk af!

Maar ik heb ook wel eens een topkammetje bij Tom laten zetten en bijvijlen enzo. Ik ben er toen bijgebleven (had gevraagd of ik mocht kijken) en daar heeft hij veel respect mee verdient. Veel respect en weinig geld, want de tijd die hij bezig is geweest om het ding zo perfect mogelijk af te stellen en het luttele bedragje wat ik ervoor moest neertellen.....
Ik heb 'm toen wel verteld dat ie dit iets anders moest gaan aanpakken, hij heeft tenslotte ook nog een gezin te onderhouden. :lol:

Dit gezegd hebbende; hij was toen nog maar net voor zichzelf bezig (volgens mij kwam hij uit de Roberts-stal). Inmiddels heeft ie een behoorlijke schare gitaristen die van zijn diensten gebruik maken.

Squier4ever
10 augustus 2005, 17:00
www.guitarworks.nl

er staat hier dat die het wel doen, bij lakken, moet je alleen ff naar venlo karren :-D

Squier4ever
10 augustus 2005, 17:06
www.guitarworks.nl

er staat hier dat die het wel doen, bij lakken, moet je alleen ff naar venlo karren :-D

jw009
10 augustus 2005, 23:18
[quote="emielow"]http://www.maintainlowtones.com/herd/Goldie_CU.jpg

:roll: :roll: over smaak valt te twisten.... :roll: :roll:

bert k
11 augustus 2005, 00:00
Ik schop hem nu naar Zelfbouw, levert ook wel wat op misschien.