PDA

View Full Version : ESP ex351



Traai
3 augustus 2005, 02:27
Hi,

ik zag op een muziek clipje de volgende gitaar ....



http://www.reinzoo.it/images/offerte/10.jpg

Ik zag op de site, dat die nu enkel met zwart metaal bovenaan te verkrijgen is, maar zou hem echt graag in dit kleur hebben.

Kan iemand mij vertellen of hij nog te vinden is? En zijn er pos of neg ervaringen mee?

Vriendelijke groeten

Terry

Raffel
3 augustus 2005, 09:12
doet me denken aan die James Hetfield signature met verlengd mensuur die een jaar of 6 geleden uit kwam. Daar is hij wellicht op gebaseerd? Die had namelijk ook zo'n traanplaat uiterlijk.

FNaRK
3 augustus 2005, 09:28
heb 'em in mijn handen gehad
ziet er van dichtbij erg goedkoop en plastic uit

Traai
3 augustus 2005, 09:34
echt waar??

Maar geen idee waar ik hem kan vinden!!!!

maarten69
3 augustus 2005, 09:43
ik heb hem gister zien hangen bij dijkman muziek... in amsterdam
rozengracht 53. ik heb niet meer onthouden of het esp was of zijn goedkopere zusje... mijn ballon is trouwens wel gebarsten met die ltd, die proppen overal gewoon hztjes in terwijl ze op de site adverteren active's :???:

Josdevos
3 augustus 2005, 10:12
Kan mssch een oud model zijn, ze steken pas een jaar actives in de gitaren vanaf de 400 series, en veel winkels hebben nog oudere hangen...

Soulflyhigh
3 augustus 2005, 11:23
Kan mssch een oud model zijn, ze steken pas een jaar actives in de gitaren vanaf de 400 series, en veel winkels hebben nog oudere hangen...
+1

Ex 351 is idd een model van vorig jaar waar gewoon de Hz's in zitten. De EX 400 is het model van dit jaar te verkrijgen in zwarte traanplaat / gewoon zwart en wit. Hier zitten wel actieve EMG's in (EMG 81 + EMG 60) de Hetfield combo dus. Tevens heeft deze serie verbeterde hardware

Vampire
3 augustus 2005, 11:49
Speelt dat niet uberklote dan? Lijkt mij dat als je na een tijdje speelt heel je arm naar de klote gaan als die constant op dat metaal ligt? :???:

Squier4ever
3 augustus 2005, 11:59
valt reuze mee.....
als de randen maar glad en schuin zijn afgwerkt heb je nergens last van....
kameraad van me heeft een P-bass met traanplaat slagplaat erop en die heeft ook nergens last van, is wel home-made

Josdevos
3 augustus 2005, 12:03
Dacht wel dat het plastic is...

Raffel
3 augustus 2005, 12:17
heb 'em in mijn handen gehad
ziet er van dichtbij erg goedkoop en plastic uit

van veraf ook 8-)

BassAgent
3 augustus 2005, 12:45
Ik heb m gespeeld bij schreeven in Nijmegen, en hij klonk en voelde best aardig maar wel goedkoop. Maar waarschijnlijk klonk ie beter doordat ik over een hele grote dikke Engl stack speelde :razz:

robert-gitarist
3 augustus 2005, 12:53
heb 'em in mijn handen gehad
ziet er van dichtbij erg goedkoop en plastic uit

Klopt inderdaad,ik heb er op gespeeld,en hij speelde wel lekker en scheurde ook wel maar inderdaad ziet er goedkoop uit.
Die van James Hetfield,met dat zwarte traanplaat heb ik ook opgespeeld en ziet er bijna net zo uit maar ook goedkoop.