PDA

View Full Version : jpm100



led
2 augustus 2005, 21:21
hoi,

Ik heb een ibanez jpm100 (met hantekening van petrucci)ik ben in een winkel geweest om te kijken wat hij waard is hij staat in de boeken tussen de 1500 en 2000 dollar
weet iemand of dit reeel is of dat ik nog ergens anders( op het internet bv) kan kijken.
thanx led

Anders Destium
2 augustus 2005, 22:19
Hé Led

Ken je de site www.jpmsite.com al? Daar staat een indicatie, je kunt voor euro's de dollarkoers 1op1 omrekenen omdat JPMs hier zeldzamer zijn dan in de VS.

Reken op een euro of 1300 als hij in goede staat is, het is de meest gezochte JPM naast de 90HAM al vind ik zelf de P3 het mooist :) Ik heb er de laatste tijd geen te koop gezien, het kan best zijn dat er mensen naar op zoek zijn dus je kunt altijd een vraagprijs van 1400-1500 proberen.

Ibanez RuleZ
3 augustus 2005, 00:37
ik kan je nu al vertellen dat je die prijs never nooit gaat krijgen. voor meer dan 1000 raak je m niet kwijt, tenzij het idd de 90th is, maar ik kreeg die van mij niet weg (P4, camo).

Harrald

Josdevos
3 augustus 2005, 08:20
Ja mijn P2 is destijds voor 1000 weggegaan, waarschijnlijk kan je daar nu wel een 100je meer ervoorvangen, een P1 is natuurliujk wel iets zeldzamer en gewilder en kan mssch nog een extra 100 opbrengen...
Tussen de 1100 en 1200 moet dus zeker lukken!

Raffel
3 augustus 2005, 08:51
ja maar dan vraag ik me af of die handtekening het dan echt doet.

Ik denk niet dat dat veel toevoegt eigenlijk. Die viper neck is gewoon super fijn en dat is waarschijnlijk de nr1 reden waarom mensen hem zouden aanschaffen. (voor de totale specs) En niet omdat het een JP sig is.

Ik heb de mijne ingeruild, dus ik kan je qua prijs niet helpen. Maar jpmsite.com is een goede indicatie.

almarvk
3 augustus 2005, 08:57
Bij Feedback staat er 1 te koop, iig er staat er 1 onder occassions op de website als ik het goed heb.

Anders Destium
3 augustus 2005, 09:18
Mijn P3 heb ik gekocht en verkocht voor 900 euro geloof ik, ik zou zeggen dat een P1 wat meer oplevert. Misschien heb ik wat te hoog ingezet, maar bij dit soort gitaren komen de reacties toch wel. Het is alleen zo dat sommige voorstellen gelijk de prullenbak inkunnen. Onder de 1100 zou ik hem niet verkopen.

Josdevos
3 augustus 2005, 09:21
Ja je krijg veel onzinboden. Ik heb de mijne uiteindelijk aan een zweed verkocht wegens lokaal te weinig interesse...

Anders Destium
3 augustus 2005, 09:25
Ik had die P3 denk ik voor rond de 1000 kunnen verkopen als ik had gewacht op de goede koper, ik heb daar normaal gesproken geen zin in. Het moet allemaal snel snel snel voor de volgende GAS aanval :wink:

Raffel
3 augustus 2005, 12:19
dat komt me bekend voor. Ik neem aan dat zodra jouw PRS 'periode' (:P) voorbij is, je toch wel wat langer wacht, want dan ga je er anders heel dik op achteruit denk ik.

Vampire
3 augustus 2005, 12:24
Ja je krijg veel onzinboden. Ik heb de mijne uiteindelijk aan een zweed verkocht wegens lokaal te weinig interesse...

Oef, ik zo'n hekel aan die onzinboden, van die mensen die denken dat je er geen verstand van hebben en dan voor een gitaar als deze 250 euro gaan bieden ofzo :x

Ibanez RuleZ
3 augustus 2005, 12:45
dat heb ik nooit gekregen, maar er was gewoon geen interesse. heb er uiteindelijk 850 voor gekregen, wat ik er destijds ook voor betaald heb, dus ik was tevreden

Harrald

led
4 augustus 2005, 09:47
thanks voor de reactie's

ik heb hem inderdaad op mplaats gezet (eerste bod 100)
maar wist toen nog ni wat hij waard was na onderzoekje blijkt dus meer als ik had gedacht, ik wil hem eigenlijk ni weg doen maar ik kan een harley davidson kopen en dit is net het laatste beetje wat ik nodig heb.

gr led

Vexx
4 augustus 2005, 12:59
Als je hem eigenlijk niet wilt verkopen, dan zou ik dat zeker ook niet doen. Als je het nú al vervelend vindt, kan je nagaan hoeveel spijt je ervan gaat hebben als je eenmaal hebt verkocht..