PDA

View Full Version : Ervaringen Epi Flying V???



wille525
2 augustus 2005, 18:01
Ondanks het feit dat ik al 5 gitaren heb blijft het maar kriebelen en gisteren heb ik dan maar weer besloten om er nog een gitaar bij te kopen (wanneer houdt dit nou eindelijk eens op???)

Goed.... het lijkt me cool om nu eens een lekker extreem model aan te schaffen, die tevens als mooi decoratiestuk aan m'n muur kan hangen.
Ik zat oa te denken aan een 2ehands Epiphone Flying V. Heeft iemand hier ervaring mee? Graag wil ik de mening horen van gitaristen die deze gitaar hebben vergeleken met een echte Gibson Flying V. Ok, deze laatste zal wel beter klinken, maar hoe groot is het verschil? Eventueel heb ik nog een Zakk Wylde setje pickups beschikbaar die ik er in kan plaatsen (EMG81 en EMG85). In combinatie met dit laatste....wat kan ik ervan verwachten..
Daarnaast vind ik die Dean VX er ook wel grappig uitzien en kost ie geen drol (229 euro nieuw en via marktplaats 150 euro). Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik kan me bijna niet voorstellen dat dit wat is, maar in de gitaarwinkel zag ie er wel mooi uit. Ik heb er daar ook overgespeeld, maar hij was waardeloos afgesteld en ik speelde over een beroerde versterker, waardoor ik niet echt een goed oordeel kan vellen....