PDA

View Full Version : ode aan jimi



dubbeleW
2 augustus 2005, 16:34
http://rapidshare.de/files/3581312/slowwbeat.mp3.html

ik hoop niet dat ik met de titel mijn mede fans boos heb gemaakt,...beetje lame ode namelijk =P

check it uit en shout...please.

Navar0x
2 augustus 2005, 22:04
Hmm valt mij eigenlijk tegen.. om eerlijk te zijn.

Tis gewoon simpel wat sliden van fret naar fret, ik hoor ook nauwelijks vibrato, en je hammer-on's klinken ook niet echt goed door en zuiver..

Ik denk dat ik beter kan beoordelen als ik hoor hoelang je al speelt :wink:


/edit:

ik weet het, zo is het liedje nou eenmaal, maar toch, jimi zou het met meer vibrato hebben gespeeld en zuivere bends en hammer-on's.. :)

dubbeleW
2 augustus 2005, 23:00
Hmm valt mij eigenlijk tegen.. om eerlijk te zijn.

Tis gewoon simpel wat sliden van fret naar fret, ik hoor ook nauwelijks vibrato, en je hammer-on's klinken ook niet echt goed door en zuiver..

Ik denk dat ik beter kan beoordelen als ik hoor hoelang je al speelt :wink:


/edit:

ik weet het, zo is het liedje nou eenmaal, maar toch, jimi zou het met meer vibrato hebben gespeeld en zuivere bends en hammer-on's.. :)

thnks voor je comment.

tis ook niet mijn bedoeling om jimi na te doen ofzo(das namelijk onbegonnen werk voor elk levend ding int helal)...maar toenk dat riffje speelde klonk het kwa akkoorde als jimi.

ik speel nu zo'n jaartje of 7, enk ben niet vant shredden en shit, simpel kan ook mooi zijn naar mijn mening.

deedee
3 augustus 2005, 00:12
als ik eerlijk mag zijn, hendrix hoorde ik er niet in terug. Verder vond ik het ook niet echt verbazingwekkend. Er zaten een paar leuke dingen tussen, maar niet heel bijzonder ofzo.

freddietjetje
4 augustus 2005, 12:12
Het heeft zeker wel wat, het is jammer dat het zo kort is zodat het niet echt als een liedje, maar meer als gewoon een opname over een backing klinkt.